Може ли да стане нещо от мен?


  Отговорете с цитат Променете/Изтрийте това мнение

Напоследък все ми казват, че ще стана добра мама, щяла съм да съм страхотна майка, да съм най-лудата и грижовна мама и т. н. А никой никога не ми е казвал, че ще съм добра съпруга. Аз и не знам как се прави. Имам някаква представа как трябва да действа едно мамче, но идея си нямам какво е идеалната съпруга Crying or Very sad Това значи ли, че няма да ставам? Може и да успея да се науча, нали?! Rolling Eyes
ох.
Ама май на искам – предпочетам да съм най-добрата мама и да възпитам чудни деца, а не да имам прекрасно семейство, но за сметка на децата. Да – възможно е двете да се съчетаят, но и такива същества не познавам в големи количества..


Твоят коментар

