На път за гости в деня на рождения ден на моя най-добър приятел аз си пиа смс-и

Все повече ми харесва да съм сама. Това лошо ли е? И какво значи? Не съм самовлюбена, не съм си самодостатъчна, нито съм асоциална – просто напоследък предпочитам да съм насаме със себе си и да мисля страннотии. компаниите ме приитскат, а не – подтискат. Мисля, че това е вид порасване, но трябва и да се попитам дали ми харесва така. Има ли и други като мен? Ще умре ли детето, което бях вчера? А има ли вероятност да искам да го убия?
Искам семейство. Искам сигурност и топлина и смисъл, дом за душата. Искам някой да ме изненада и да ме гушне, да не ме пуска – да нямам повече нужда да правя бели и да съм дива. Трябва ми укротител. Но нека той ме намери. Чувствам се доста загубена, но този път няма ад се самоспася. Не искам.

28.04.2007

Твоят коментар

