Змии и още нещо

Пътувам си аз с влакчето и си чета книжка. Да ама не – една мадама отсреща също чете и от Стопаджията. Е, как да не се заприказваме?!!!! Оказа се, че имаме цяла планина общи интереси и с една дума – пътуването излезе ама наистина приятно :) Та тя ми каза нещо, което за пореден път ме накара да се замисля къде живея. Кътче от рая ли, кръстопътя на всичкото ли или просот е така, щото е МОЯТ адрес…
Та: в България няма регистриран смъртен случай на ухапване от змия!!! Абе да! Ми то, не че много неща могат да ме изненадат, ама само вчера станаха толкова катастрофи по пътищата, а вие ми разправяте такива работи… Айде де! От утре тръгвам по горите!

Твоят коментар

