Какво съм аз

Преди малко един он-лайн познат каза, че му приличам на някакъв кактус – опунция. Имал много вкусни плодове,но трябва доста да се поубодеш, за да ги откъснеш и опиташ. Била съм си наостряла бодлите като защитна реакция. После човечето обясни, че имало книга на италиански червен автор Рене Реджани – „Влакът на слънцето“ . Разказвало се за момиче от Сицилия и за влакa, който ще я закара в Северна Италия, където да работи по 14 часа,но да е доволна,че няма да се боде на кактусите …

Та на мен ми стана любопитно и се порових насам-натам за картинки. И открих, че туй същество може и да излезе право :)

Опунцията може да бъде в най-красивите цветове, може даже да прилича на слънце, понякога има форма на гальовно коте, друг път на малко срамежливо мишле (но с големи уши), умно цвете е, щото прилича на нарът с най-многото семки и нищо че живее в пустинята, понякога опунцията може и да не е самотна… А най-забавното е, че може да си има и дечица :)

Хех, да не повярва човек… Била съм кактус, но не знаех…

One Comment on “Какво съм аз”


Твоят коментар

