Автобусни автомисли

Тея дни открих защо хората постоянно се оплакват от разстоянията в големите градове и от факта, че трябва да ползват градски транспорт. Когато се возиш 1) можеш да се сравниш с хората наоколо и ако са много (а това е в 99% от случаите), да се почувстваш нищожен и 2) в автобуса можеш да се замислиш за себе си, защото просто няма за какво друго да мислиш. Това последното е много опасно – обикновено или не харесваш това, което намираш под дрехите си или пък направо се плашиш и като слизаш по стъпалата се чудиш дали да не се хвърлиш под колелата на автобуса.

Общо взето това е – в автобуса не се чувстваме добре, там сме гадни и малки и наистина ама наистина не се харесваме. Има и един друг случай, когато знаем, че сме хубави според някакви си наши критерии и насаме на автобусната седалка откриваме, че наистина е така. Но… защо ли си мисля, че тези случаи са пренебрежимо молко?!

Да не забравя и да спомена оня процент хора, които по начало не могат да мислят (особено в автобуси) и категорията, които като мене така се отплесват през прозореца, че направо стават невидими на фона на всеобщата мислеща картина…

Пак нещо съм измислила… Надявам се да си го разбера…


7 коментара on “Автобусни автомисли”

  1. Лили казва:

    Аз на скоро също установих, че доста голям процент от хората не обичат градския транспорт… а като прочетох публикацията разбрах и защо :) На мен пък ми харесва. Дори на моменти го предпочитам пред автомобилите. Пускам си player-a на избрания от мен стил музика и мисля… успокояващо е някак си, оставаш сам със себе си…

  2. Svetlina казва:

    много се радвам, че наистина има някой, който обича собствената си компания. Вече бях почнала да си мисля, че тая категория хора са загинали още преди да се родя…

  3. Лили казва:

    Тук сме! Не сме на изчезване! :P

  4. Pippilota Mentolka казва:

    А може и да клюкарски да надниквате в живота на хората, историите които разказват понякога са доста интересни, че и безплатни ;)

  5. bronco казва:

    Във влака мисълта тече по-бързо, гарантирам!

  6. Svetlina казва:

    ооооооооо – във влака много обичам – трябва да драсна някоя от хилядите си историйки по релсите – имам си забавни, скучни и откровено тъпи, но всичките се обединяват от хубавата гледка през прозореца, особено когато е чист или отворен :)

  7. Мицева казва:

    Интересни размисли!
    Аз нямам нищо против градския транспорт като цяло, защото твоите пренебрежителон малко случаи, при мен са 99% от случаите!

    За останалия 1% не ми се говори, че ми се гади като се сетя…


Твоят коментар

