Мързи ме да живея

Затова ще попиша.

Има куп неща, които си мисля напоследък, но така и не седнах да напиша. И понеже не ща да се правя на домакиня днес, нито пък да чертая или пиша по математика…

1) Идеалната сутрин

Понеже е идеална, мога да сложа в нея каквото си искам. Почвам със събуждане към девет и нещо. Слънчице грее през прозореца и ми напича голите крака. Аз започвам да се протягам като коте, но малко преди да почна да мъркам усещам странна миризма. Влизам в кухнята и откривам мъж (може само по престилка), който ми е направил палачинки (много видове) и като тигърче почва да върти джезвето, за да ми направи любимото какао (или горещ шоколад). Пуска бавна музика и без да говори ме слага на стол – с едната ръка ме е прегърнал, а с другата ми храни. Накрая и двамата сме омазани в шоколад (и/или сладко). Да обяснявам ли и как единият отпива глътка, пък после си я разделяме?.. Ех, откачааааааам…

2) Искам да се омъжа! Ама наистина искам. Тая седмица го реших. Омръзна ми да СЕ грижа за СЕБЕ СИ, да СИ готвя, да СЕ образовам, да СИ оправям леглото, да СЪМ най-важната в моя живот. Той се оказа празен, тъп, кух, егоистичен, лишен от смисъл и топлина… И не на последно място искам детенце (поне 1). Искам да имам за кого да се грижа, искам да имам някой, дето знае каква ми у мечтаната сутрин или коя ми е любимата песен. Не – никъде не споменавам любов. Тя е гадна – обърква те, променя те, заслепява те, свършва. Аз искам мирно и кротко съжителство, искам уют, искам котка, искам да знам, че има смисъл днес да сатна от леглото… Знам, че това искане е тъпо и егоистично, но сега съм си го наумила и толкоз! Ще видите! До следващата Коледа ще съм омъжена или съвсем ще пропадна! Просто няма мърдане!

3) Критерии за идеален мъж/половинка: да е по-малко хубав от мене, да има фурна, като малък да не е ритал котета и да може да чете. Хубаво е да играе белот, не се сърди човече, асоциации, добре е да може и обича да пие и да не е спънат в леглото. Обща взето това е. Но като цяло, нека наблегнем на фурната…

4) пфу – даже и да пиша ми писна! Айде – пак ще свърша домакинската работа на съквартирантката – просто ме мързи да чертая или да си науча – хех, не заслужавам ли почивка? Живях вече 19 години. Сега искам да спра за малко…

11 Коментари on “Мързи ме да живея”

  1. paro каза:

    Абе момиче, какви са тия мисли от тебе? Я се стегни малко, направи 50-60 лицеви опори и/или коремни преси! Да се омъжвала искала. Нали си чувала, че човек колкото и добре да живее, накрая се жени/омъжва. Що не пробваш просто с неангажиращ, мръсен, нестандартен, животински секс? Вярно, ефекта на удовлетворение е доста по кратък, но пък знаеш, че когато поискаш, можеш да се събудиш до мъж/мъже. Та ти си на 19, тепърва почваш да живееш… :)
    Иначе попадението с фурната е много добро! Мъж без фурна не е никакъв мъж! Това и аз съм го казвал винаги :)

  2. Svetlina каза:

    щото я си помисли – може вече това да съм го пробвала…
    А такаааааааааа – ти фурна имаш ли? Вече не се мерят мускули и не се броят повиквателни за армията – фурната му е майката!

  3. paro каза:

    Мале да знаеш аз каква фурна имам само! Фурна на фурните ти казвам. Богинята на всички фурни!
    А такаааааа….

  4. Svetlina каза:

    Охххх – огладнях изведнъж…

  5. bronco каза:

    1 – при мен идеалните сутрини са всъщност следобеди
    2 – омъжи се, нп, но ми оставете палачинки (с мармалад от шипки)
    3 – абе че съм хубав, хубав съм, ма пък чак толко, мда и нямам фурна, още по-лошо – не възнамерявам да си купувам :)
    4 – не възразявам :)

  6. Мицева каза:

    Я питайте мен зле ли си живея като омъжена жена?! Хаха!
    Ще видите вие като ви пипне някоя готина женка! Хихи! Тогава даже няма да се сещате за „прекрасния“ си ергенски живот…

    Аз бях на 21 когато си пожелах да се омъжа и го казах също така официално! И годинка и нещо по-късно… хоп!… вече съм г-жа! А даже няма гадже (пък било то и несериозно)…

    И имайки предвид, че вървя в развитието си две години назад, на Светлина значи й е тамън времето! :Р

  7. Svetlina каза:

    ако приемем, че историята се повтаря – догодина по това време пак ще си кума – събирай парички за рокля…

  8. Мицева каза:

    стискаме всичките си осем палеца историята да се повтори! Не искам да съм изключение от парвилото! :)

    Ама може да не е пак, а за първи път… Ще поживеем и ще видим! [намиг]

  9. Svetlina каза:

    ех, преводачески талант, ей!!!
    казва се: поживем, увидим!

  10. Genon каза:

    Ако все още нямаш гадже малко съм малък ама ще стане….И да….Имам фурна….

  11. Svetlina каза:

    Е, де :) Недей така да четеш неща от 2007 година :)


Твоят коментар

