наложения / налагания

angry_by_tarelkin.jpg

Просто ще откача вече. А, не – даже откачих. Съквартирантките ми са същества, с които нормално не бих си общувала. Нищо лично – не са мой тип. Понеже са скарани с ИТ, мога съвсем спокойно да си попиша. Първата е 4 години по-голяма от мен и й викат „крокодила“ и „едновеждата“. Как да го кажа – живее толкова близо до София, че всичките й приятели (е, не че са милиарди) си живеят там и пътуват до унито всеки ден. Наш`та решила, че ще работи и затова – юрууууууш на общежитие. Тя и за миналата година така е смятала, ама не би. Мама и тате я издържат и тя си се прибира да спи при тях 4 дни в седмицата. То това не е лошо, но тя за всичко слуша мама, може да говори само за унито, завършила е техникум за манджи, носи готви само пържени картофи в нескопосано измити съдове. Та тая напаст на рождения ми ден дори не ме поздрави, да не говорим, че като й кажа „драсти/чао“, не ми отговаря.

Втората – спи с грим, от януари не е спала без гаджето, говори с лигав глас (особено дразнещ при милионите псувни) , прибира се в стаята ни само с него (за да си занесе дрехите за пране на майка му или за да ядат нещо, което после не прибират и естествено не мият). Може ли да си способен 3 часа да си правиш косата и ноктите, а като тръгваш (и знаеш, че няма да те има поне 2 дена) да не си прибереш храната от масата или поне да си излееш чашата в собствената саксия?

Аз – направих списък с място да се отбележи кой кога къде ще спи и коя седмица ще чисти. Моето легло се оправя до 3 пъти в седмицата, а в моята седмица съдовете се мият не повече от 4 пъти. Но по тяхна молба донесох пътеки с уговорката, че вече няма да се влиза с обувки.

Резултатът – аз домувам в тая стая, а те са приходящи гости, които само ми цапат и ме карат да мия чинии и пепелници и да живея на бунище. Стаята е прекалено малка, за да може да се живее в нея, когато има 3 неоправени легла. Казвам й аз на наш`та, че ще пера пътеките и тя първо се чуди защо, после пита как, после ми казва, че съм побъркана. И твърди, че не е мръсно, щото те не влизат с обувки. Вариант 1 – тя не е забелязала, че ботушите й в същия момент бяха до леглото; вариант 2 – за нея ботушите не са обувки; вариант 3 – когато са до леглото, те са за излизане, а не за влизане и не се брои. Освен това аз трябва да търпя и нахалното й гадже. Да – те са забавни, но са с манталитет на 6 годишни. Приятни са ми, но в определени рамки. Не е яко просто всеки ден да се карат по 46839246293 пъти кой как да се облече, къде да седне, с кого е говорил, какво да яде и кой от двамата вика повече. Крокодила ли? Тя е просто паразит. Плюе като говори и се носи както аз се носех в шести клас, но в цветовете на баба на 94. Дънки, анцуг, суитчъри, плетени блузи. Пак няма лошо, но тя абсолютно никога не съчетава цветове, не се интересува, че е хубаво дрехите й да са по-различни от тези на момчетата или пък че дупките трябва да се зашиват.

Днес е осми декември. Предната нощ размествах всичко в коридора-кухня. Вярно, че повечето неща са на съквартирантката, но всичко се ползва общо. Открих всякакви гнусотии – примерно два пръста слой подправки и ориз и леща под десетките пакетчета с готово смесени подправки. Котлонът така беше клеясал (МОЯТ котлон, дето миналата година с огромни усилия си купих), че беше залепнал за плочката под него. Когато се готвеше, пръските отиваха върху обувките, а половината чаши трябваше да се мият наново. Ей сега изпрах пътеките и ще поливам цветята. НЕ ИСКАМ да става понеделник или вторник (пак са забравили да отбележат кога ще спят тука) и да ми нагазят чистичката къща. Крокодилът е наред да чисти. Може – тя поне знае „откъде се включва метлата“ ;) Скоро е ваканцията и си заминавам. А новата година трябва да се посрещне на чисто. Не мисля, че съм някаква огромна чистница, но силно се надявам, когато стрелките се съберат за последно в 2007ма година, човек да може да се ориентира в стаята ми без карта. Не само че ми съсипват труда, но те не уважават нито мен, нита себе си. И двете са по-големи от мен, но не могат и не искат да създадат уют около себе си. Аз ли съм се побаркалаааааааа?

14 Коментари on “наложения / налагания”

  1. Лили каза:

    Не си се побъркала, слънце. И аз съм същата. Умирам да ми е чисто и подредено. На почти 18 съм и все още живея с майка си и баща си. Тъй като са шефове се подразбира, че рядко им остава време за къщата. Чистя два пъти в седмицата с прахосмукачка + парцали + тупане и т.н. А и от скоро ми възложиха част от грижата за готвенето. Така са ме възпитали и не издържам да ходя боса или по чорапки и да ми се въргалят песачинки и косми из краката. На всичкото отгоре имам котарак, който също пуска доста косми, но поне ходи по нужда където трябва :) Аз лично не бих изтърпяла такива съквартирантки като твоите. Или ще е по равно или се омитам и да се спасяват.

  2. Svetlina каза:

    Ох, Лили, ще мога да се омета чак края на втория семестър. Макар че нищо не ми гарантира, че другите ще са по-добре. Ама защо трябваше да споменаваш чорапите? :( Аз съм луда на тема чорапи. Обичам ги всякакви видове, цветове и размери. А откакто не влизаме с обувки в стаята, незнайно защо всичките ми се захабиха и сега умирам от яд :(
    Знаеш ли колко ми е хубаво да стоя тая сутрин в чистичка стая? И знаеш ли колко е страшно да си помислиш, че някой ще ти я развали?

  3. Лили каза:

    Знам колко е хубаво да е чистичко и подредено, но не съм изпитвала заплахата от мръсни обувки по килимите и разхвърляни „гости“. Заключваш вратата, оставяш ключа в ключалката и ще е вечно хубаво :D

  4. Svetlina каза:

    пуф, и те си имат ключове, но пък мога да ги глътна, нали?!

  5. Mirelka каза:

    Lele kvi sa tiq myrli be…. i to bezmozy4ni tztzt.Napravo ti se vyzhi6tavam kak ne si gi prebila tiq i se zdyrja6!Tezi s umstveniq si bagaj i na4ina na jivot sa za nqkoi bardak!

  6. Svetlina каза:

    а ти да знаеш какъв скандал ми вдигна оная и гаджето й преди малко –
    не се кефят, че като съм чистила, съм им разместила нещата по начин, че от котлона да не им пръска на обувките…
    Не ми се говори

  7. Mirelka каза:

    0_o amm ako nablizo ima nqkva klinika zavedi gi horata moje bi dori ne podozirat 4e ne sa umstveno razviti….vqrno liubovta zaslepqva no tezi mai sa si prirodno takiva,kakto gi opisva6…

  8. Лили каза:

    Изнасяй се по-скоро, че ще ти скъсят живота…

  9. Hamaelleon каза:

    Охохохохо, бях забравил що за приключение е студентския живот! Хохохо :)) Наздраве ;) Споко, ще го преживееш, че дори ще и оцелееш..

  10. Svetlina каза:

    Нали – по Коледа стават чудеса!
    (Като това асистентът по информатика да ми каже, че не ми е вярна задачата, щото периметърът на правоъгълник „ПО ПРАВИЛО“ се намира а*2+б*2, а мойто (а+б)*2, което е оптимизация с премахване на 1 оператор, е грешно)

  11. Hamaelleon каза:

    Абе ей :) Казах наздраве, не ме ли чу ;) Кви математики, кви оптимизации в полонощ :)

    Няма по-хубави години от студентските! Ама чак като завършиш ще го разбереш ;)

  12. Svetlina каза:

    Eм да, ама сега почвам да пиша по математика, че едно момиченце се излъга да ми даде 5 лева до й я реша…

  13. Hamaelleon каза:

    Абе кви пет лева, кви момиченца бе ей :) За последен път ти казвам наздраве и се хоризонтирам..

  14. Svetlina каза:

    хахахаах – здравето си го изпих снощи, лека нощ, пък ако реша нещо и за тебе, ще ме черпиш…


Твоят коментар

