Децата трябва да си имат имена

Почвам да мисля за имена на децата си. Не че нещо съм бременна, ама цялата тая работа с Яна е заразна…

Избирам Калин и Маргарита. Ян. Василена. Зорница. Красен. Явор. Елена.

По-екстремните са Вълкан, Люк, Луси…

И за фамилии съм помислила: Вълчанови, Черноокови, Черневи, Пееви.

Има ли още идеи?

20 Коментари on “Децата трябва да си имат имена”

  1. gulub4eto91 каза:

    hahaha Svetlinaa, mnogo gotinki imena si izmislila.Sega ostava da nameri6 i mom4e s edna ot goreizbroenite familiii i vsi4ko 6te e super :D

  2. Svetlina каза:

    и фурна, и фурна

    (пък и спокойно – аз самата съм Вълканова)

  3. paro каза:

    Моят син ще се казва Биролюб! :)
    Което пред алтернативата на един приятел, който иска да си кръсти и 4те деца – Иван, е направо слънце.

  4. Svetlina каза:

    Е, може да са СлънцЕ, ЛУна, ЗвЕзда и НебосвОд…
    Що бира, бе, ти алкохол не пиеш ли? :(

  5. paro каза:

    Само няма да се обиждаме ;)

  6. Svetlina каза:

    няма, я – ела да ме почерпиш с ромче и ще видиш колко съм мила ;)

  7. Galadriel каза:

    Йааай, Маргарита! Аз се казвам така. Вярно, все ми се струва мн дълго, но съкратеното Маги е симпатично. Това е моето предложение. =) (Биролюб (rofl) ;) )

  8. Svetlina каза:

    Ихаааааааааа и ти ли си цветенце? Ех, аз не стига че много обичам маргаритки, ами и четох „Принцеса Дейзи“ и нямам нищо ама абсолютно нищо против дъщеря ми да прилича на нея или тебе. Познавам и една леля Маргарита, която е доста джаста-праста, но пък готви чудесно :)

  9. Svetlina каза:

    Такааааааааа – подсетиха ме за още едно от „странните“ имена – Лада – с вариацията Леда. Може също Лиляна или Божидар. Отбелязвам само ;)

  10. Лили каза:

    Моля те само не го кръщавай Люк. Първото, за което се сетих беше Дарт Вейдър и се залях от смях.

  11. Svetlina каза:

    Мдаааа и Леа няма да е…

  12. Magyar каза:

    Светлина, за да чувас истински унгарски имена:

    За момиче: Емъке, Еникъ, Ибоя, Хайналка, Ченге, Богларка, Аранка, Тунде.
    За мъж: Арпад, Атила, Елъд, Бела, Ботонд, Саболч, Фаркаш, Таш, Гьула, Копань.

    :)

  13. Svetlina каза:

    Атила унгарско???

  14. Magyar каза:

    Да, знаеш че в легендите хуните бяха преунгарците? Затова тук много човек има името Атила (Attila). :)
    Един от голямите поети: Атила Йожеф.

  15. Svetlina каза:

    порових и открих, че тоя Атила Йожеф е наистина известен – даже има награда с неговото име. Ама никъде не намерих нещо негово, преведено на български. Май ще си остана гладна…

  16. Svetlina каза:

    Харесвам вече и Валентина :)

  17. Deneb_50 каза:

    А може и Вълкан Зайков от рода на мечките да е ;-)

  18. Mari-ana каза:

    Катерина и Александър са ми любими. Отскоро харесвам и Ана. ;)

  19. Svetlina каза:

    :) Отскоро :)
    забравих, че хубавотона товята възраст е, че можеш да си разделиш на много части: отскоро, лани, когато бяхме млади, голямата зима на 1982ра, жабешкият дъжд на 1907ма, смъртта на Сталин…

  20. Mari-ana каза:

    :lo: Моля те, изтрий последното. Тогава мама е била дете, та какво остава за мен. Колкото до зимите… Нямам спомени за тях. Но мога да разкажа за лятото на `81,`82,`83,`84 и т.н. Преди тази година, си припомням детските спомени. ;)


Твоят коментар

