Хрупкави рибени кюфтенца (общежитийни)

Така де, тея дни някой ми беше споменал (пък може и да съм прочела) за шницели от риба тон и ориз. И на мен какво ми стана? Много ясно, че днес се втурнах да си ги правя. Измислих си рецепта, изкарах парички за продукти и бегом в магазина. Консерва риба тон, яйце, варен ориз, къри, мнооооооооого галета. Готово :)

Ма то на мойто ню-ню котлонче в малката тенджерка има място само за 2 шницела (и то мини размер). Пък и незнайно що се разпаднаха. Та следващите бяха мъъъъъънички кюфтенца – да си оближеш пръстите! Лелееееее – така сладко да хрупкат, че чак се чудя кое обичам повече – рибени кюфтенца или паниран зелен боб…

Знам само, че като се прибера ваканцията, ще наготвя такива за мама и тати и Вики и маминка и Яна и Дамян и Антон и бебо… Лелееееееееее (отново) – ще стане нещо от мен! Е, вероятно дебелана, но и това е нещо…



Твоят коментар

