Децата в мен

Днес си говорихме със свирепото лимонче Лили за детето в нея. И на мен ми хрумва супер уникалната идея, че в мен живеят не едно, а цели няколко деца!!! :)))

Я да видим:

– имам си едно Ян-Бибиянче, което обича да ходи по цял ден по пижама;

– имам си едно дяволче Фют, което прави бели, когато трябва и когато не трябва;

– имам си една Аника, която много се дразни да й дърпат панделката и плаче, когато Пипи си заминава;

– имам си едно Дребосъче, което си говори с хора с перки;

– имам си една Пипилота, която си измисля нови думички;

– имам си едно малко момиченце, което обича мама и си плете венчета от цветя и си пече курабийки от овесени ядки;

– имам си едно Хъкълбери-Финче, което освобождава свободни роби;

– имам си едно Том-Сойерче, което си играе с котката, с пенкилерите, с лелите… и се бие с въображаеми саби;

– Имам си един Наско Защото, който не спира да задава въпроси;

– имам се една Уенди, която обича да разказва приказки;

– имам си една Алиса, която разказва за всичко, което е видяла и научила (ако може – с тиренца ;)) …

Абееее, какво да си говорим – имам си цяла детска градина, и то като се има предвид, че по-горе не съм споменала трите си Пауър-Паф-Гърли…

8 Коментари on “Децата в мен”

  1. Лили каза:

    Ммммммм всяко от тези деца мисля, че живее във всеки от нас… но си е лично мнение де :)

  2. Svetlina каза:

    за повечето си права, но Джейн е специална ;)
    Имаме я ти, аз и още няколко пръста хора…

  3. Лили каза:

    ммм приказки..от кога не са ми разказвали..за принцове на бели коне..за пепеляшки…за шоколадови къщи…еех как ми липсват тези времена *се усмихва носталгично*

  4. Svetlina каза:

    хей, аз снощи разказах една такава на Влади – само си пожелай и готово – Коледа е за чудеса – я виж аз как спамя блога с лигави неща…

  5. Лили каза:

    Не вярвам в чудеса… отдавна не ми се случват такива неща. От вярата идва само разочарование да го…

  6. Svetlina каза:

    А без разочарования, нямаше да има и радости, нали? Не, че това много те грее, ама…
    Абе, когато нещата са най-лоши, единственото, което може може да ти се случи, е да станат по-добре :)

  7. Лили каза:

    Както са казали хората – винаги може и по-зле ;)

  8. Svetlina каза:

    Както казват в една сапунка:
    Злото е страхливо – никога не идва само.
    Абе, аз защо си мисля, че след такова зло някакси е много по-приятно да ти се усмихне слънцето или някое детенце на улицата да се затича и да те прегърне…


Твоят коментар

