Не съм виновна аз – поканиха ме

7те албума, които бих взела на самотен остров

Да си поиграем на важни и вкусоопределящи:
Правилата са прости:
(1) всеки участник цитира тези правила
(2) цитира този пост
(3) цитира този, който го е посочил – lotlorien.blogspot.com

(4) изброява 7-те си любими албума (може повече или по-малко), като споделя и нещо повече за тях или за избора си
(5) посочва (предизвиква) поне трима други блогъри да направят същото.

Понеже съм супер гадна, ще цопна тук албума на албумите и така няма да оставя никакъв шанс на тези след себе си и те ще трябва да ме копират.

„Джойрайд“ на Роксет – шашнах ви, а?! НА ви сега текстове, на ви сега мелодии! Не знам човек, дето да не може да запее поне една от тея песни… Аз ли – аз ги плача, аз ги смея, аз ги викам, аз ги живея…

Сега малко по-сериозно да прибавим и Депеш (малко ми беше трудно да си избера албум, но да се спрем на този). Всъщност аз малко късно ги прослушах, но това не ми пречи да ги обичам, нали?! Абе, по правилата се предполага да поразкажа и за албумите, но що да се пОтя, като някой го е написал преди мен? Гледайте си линковете, пък ако не ви стигат, елате ме набийте!

Яна ме научи да слушам и Морфин – да отбележим, че най обичам тези песни! А ето я и любимата ми тяхна песен :) Май тука някъде трябва да обясня, че тея албуми хич не ги подреждам по любимост или красота – искахте ми седемте бест и не мисля да си блъскам главата кой да е пети и кой – трети! Решавайте си сам! Мен само още повече ме хваща яд, че нямам звукова карта…

Сега пък ще изненадам целия свят! Аз съм момиче! И харесвам лигава музика! Ама много лигава – такава, дето се пее за либофф, и цветя, и гълъби, и за Рая… Абе, к`во се бъзикам – няма начин да не спомена Графчето :) И албумчето му ;)

Сега да споменем и абсолютната противоположност, която обаче е толкова специална, че ви тупвам цялата дискография! Хм – така плютите или така хвалените, но никога не забравените Черно фередже! Май вече никой няма да ме чете – излиза, че слушам абсолютно всичко. Сега сигурно някой очаква да извадя малко чалга и повечко класическа музика, или направо барок, а що пък не джаз?!!

Ми пак не познахте! :-Р Аз даже и на концерт им ходих! И си съдрах гърлото от пеене… А сега ако имах звукова карта, нямаше да има прошка… Не че не се сещате, ама за Сигнал ви говоря! И то за този албум!

Е, сега вече се набутах – искам един песнички да обединя в албум, но Куийн така и не са се сетили. Я да си ги изброя, пък който иска да си ги обединява в албуми: Принсез ъф ди юнивърс, Уи ар дъ чемпиънс, Уи уил рок ю, Лет ми ентъртейн ю… Уф – ако искам да си легна, по-добре да го направя сега…

Аааа – да не забравя! Предизвиквам оня хахо Аспарух, свирепата Лили, още едно откачено животно – тоя път – Хамелеон, Ssserendipity (така и не разбрах как се чете, ма и така си ми харесва – нали се научих да го пиша) и естествено Ванката! Пропуснатите да се оглеждат – все някой ще ги посочи и ще им се наложи в пет сутринта да се чудят те пък кого да прецакат ;) Абе, изобщо, лека нощ, пък утре ако щете ме убивайте!

* Вече пиша заглавието и се замислям дали на оня остров няма да ми липсват някои песнички, но пък какво от това? Аз съм изявена певица – ще се преборя все някак! А и все още не е измислен начин да се запишат на 1 носител всички детски песнички, които харесвам, да не споменавам пък, че на Събора на книгата ми дадоха да слушам аудио записи със стихотворения и направо откачих… Ма пък какво – и аз съм поетеса, само дето малко ще ми е трудно да си рецитирам, да се слушам и да си ръкопляскам, но в крайна сметка, нали ще имам цял живот за това…

7 коментара on “Не съм виновна аз – поканиха ме”

  1. Hamaelleon каза:

    Аха, разбрах за кви 7 албума иде реч. Само че аз на самотен остров не отивам, ако няма прекаран бърз интернет, да прощаваш. За тва отказах и на родата от Луната да се прибера – там няма нет, много кофти тръпка. Ако пък има нет просто си пускам някой от каналите (обичайният е Vocal Trance) на http://www.di.fm – нямам вече време и желание да ровя за отделни песни и албуми :P Сори, аз май няма да се класирам ;)

  2. Svetlina каза:

    ххаах – винаги съм подозирала, че си шубе :)
    Ма нищо – ще ти простя, за да може при следващата ти грешка да те скъсам от натяквания…

  3. æren каза:

    Еми отговорих ти, ама нещо не успях да изпратя trackback.

  4. Svetlina каза:

    нищо де, видях аз – странното е, че напоследък сам мълчалива, а в твоя случай даже е още по-страшно – понякога не знам на какъв език пишеш…

  5. æren каза:

    Еми ^^ всеки според както :)

  6. paro каза:

    Ей, лапе :) Ти мене ли ще предизвикваш? Ти накъдето отиваш с торбичка, аз от там с чувал се връщам. Ще трябва да ти откажа, просто много ме мързи да изброявам албуми и песни и т.н. Ако попадна на самотен остров… предполагам, че ще наблегна на Whitesnake, Iron Maiden, Rammstein, Rainbow, Manowar и други по – тежички неща. И Росица Кирилова ще блести над всички и всичко;) Даже тотем ще и издигна хаха

  7. Svetlina каза:

    Лелеееееееееее и кво? Ще й принасяш в жертва кокосови орехи??? Недей да ми викаш лапе, че ей сега ще дойда и ще ти наспамя целия блог с изречения за гадната ти обица и тънки крака…


Твоят коментар

