Химия, брат… или пък хумор?

Уча си за изпита по неорганична химия и понеже това е нещото, което не разбирам, щото не ми е било предадено както трябва, сега ффнимавам и чета самичка. За да не ми е гадно сама на мен, но и за да се отклоня малко от четенето, ще надраскам тука любимите си моменти:

„Група – вертикален ред в периодичната система…“

„За металите е характерна кристална решетка от метален тип…“

Едно особено смислено изречение: „Тя е мярка за сродството към електрона на атомите на елементите в състава на химичните съединения.“ – това би трябвало да е определението за електроотрицателност.

Оффф – стига толкова за тая вечер. Вие си се наслаждавайте на представителната представителна извадка.

5 Коментари on “Химия, брат… или пък хумор?”

  1. plamcho каза:

    А какво учиш?? И къде?? И откога? Сори, че съм толкова любопитна, ама май си в моята област *блуш*

  2. Svetlina каза:

    Ми абсолютно не съм там. Уча автоматика и ИТ, но не може да пропуснат да ни изтормозят с такова велико нещо като химията. Гррр – още по-зле, ръководството е писано от лектора и съвсем не ми запълва празнините :(

  3. Svetlina каза:

    опааааааа къде, къде в ХТМУ – София. Шашава работа. Това ХЕ ми взе акъла… и така вече цял първи семестър на първи курс…

  4. Мицева каза:

    Това вицове за химици ли са?!

  5. Svetlina каза:

    Ами не – мисля, че на тях не са им сложни или смешни :(


Твоят коментар

