Честитките, които ми направиха нови бръчки от усмивки

Изпатих си аз от предишната сим карта и затова сега ще си препиша смс-ите тука, че да не се затрият. Само коледните и новогодишните. То, верно, че получих и много поздрави устно или по чатовете, но… Така или иначе, не искам да си забравя хубавите пожелания и ще ги цопна тук.

Официално предупреждавам: ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е СПАМ! ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ БЕЗ АЛКОХОЛ В КРЪВТА ИЛИ РОЗОВИ ОЧИЛА!

(по ред на получаване):

1) „Честито Рождество Христово“ – колегата Ники (много мило, при положение, че с него се виждаме веднъж месечно);

2) „Весела Коледа, много здраве, щастие и много подаръци :) приятно изкарване на празничния ден“ – Мирославка (мдам, може и да се виждаме рядко, но си ядем бонбоните на рождените дни и като се съберем, не млъкваме, пък и заедно ходим на театър);

3) „Честита Коледа на цялата компания. Вино и любов. Наздраве и късмет“ – Анатоли (той смешно продължава да си мисли, че ми е скъпо да му се обаждам и не съзнава, че на мен смс-ите ми тежат повече);

4) „Отново е празник, отново вали сняг от надежди и думи добри. Отново е празник, а празникът значи приятели, обич и много мечти! Честита нова година! Наздраве!“ – пак Анатоли (отговорих му по-късно от тоалетната, че линиите даваха заето);

5) „Happy new year. I wish u and ur family all the best in ur life“ – Richard (приятелче от уеър ар ю нау . ком);

6) „Не съм те забравил – жива и здрава и много късмет и да си винаги усмихната“ – Смешко (без коментар);

7) „Нека новата година здраве и щастие ти донесе, както и любовта на някое момче!“ – Росен и Влади – свободните мъже във фамилията на Мицева (накратко им викам „малките“);

8 ) „Нека тази година те дари само с вяра в собствените ти сили. Това е достатъчно да ти донесе успехи, радост и удовлетворение. Честита нова 2008 високосна година“ – Климент – някогашна голяма любов (е кво, само 3 години съхнах и вехнах), ама си личи, че е зодия теле, нали?!

Толкоз. Ама ми стигат. Нали 8 ми е любимото число :)

А от баницата ми се паднаха любовта и парата, но с удоволствие бих върнала любовта . нито знам какво да я правя, нито вярвам, че е хубав късмет – дори и да е споделена, пак може да свърши, дори и да не свърши, боли, да не споменавам пък как всяка любов ти краде парче от сърцето и ти оставя някаква гадна язва, която хем ти пречи, хем те променя… Кога ще разберете, че не искам да съм влюбена? Ако някой ме обича, ок – ще ми е хубаво, ще се грижа за него, ще си го глезя, но не искам аз първа да хлътна. Предпочитам първите ми погледи към съответния човека да не са заслепени. Ох – и аз съм една претенциозна, ама…

Твоят коментар

