Колежки, знайте си правата!

Открих, че има още едно правило на Мърфи, тясно специализирано за мен. Нали трябва да ми е гадно! Ако може даже – много гадно! Как може да измислят такъв закон?

Когато длъжностно лице ти прави обиск, то трябва да е от същия пол и обискирането трябва да стане пред поне един свидетел от същия пол. Е, това определено не го знаех. Не знам обаче и причините за такова правило. Дали защото ако се наложи претърсване на телесните кухини, жена ли се справила по-добре с моята география или пък защото не е подходящо мъж и жена да влизат в такава близост? А може и да е нещо съвсем друго…

Аз пък протестирам!!! Смятам за дискриминация факта, че не ми е позволено да бъда обискирана от мъж! Ама, уважаеми законодатели, какви са тея правила???

И въпросирам!!! Ами лесбийките и гейовете кой трябва да ги обискира?

И ремаркирам!!! Не съм чула проститутка да бъде задържана на магистралата и да чака да дойде полицай от женски пол (няма „полицайки“) и на това отгоре и да търсят женски свидетел (поне един). А и не вярвам, че някога ще се случи.

16 Коментари on “Колежки, знайте си правата!”

  1. pebbles каза:

    da ne ti se nalaga da te obiskirat

  2. Svetlina каза:

    Може пък и да е забавно или приятно…

  3. Радо каза:

    Не, нито е забавно,нито приятно.
    Между другото, мислех, че този закон всеки го знае. Щом даже и куките не се опитват да го заобикалят. Когато съм бил с дама и се е „налагало“ да ни джобят, винаги са викали колежка. Също когато има мач, на входовете на стадионите винаги има и полицайки (Знам, знам – не може в женски род. Ама така пък си ме кефи. Що ли? Щото така искам! -из „Едни смешни искания“). Иначе по закон нямат право да те пребъркват, ако не са те хванали на местопрестъпление или нямат неопровержими съмнения, че си извършил такова. Е, и ако те арестуват естествено. Ама те разчитат на това, че няма да искаш проблеми и все пак си ровичкат. Иначе те подкрепям – чиста дискриминация! Аз съм възмутен от нарушаването на правото ми да бъда опипван от жена в униформа! :)
    Хм, предполагам, че гейовете трябва да ги претърсват лесбийки и обратното. Така няма конфликт на интереси :)

  4. Svetlina каза:

    Абе не знам, то това правило зависи от май пола, а не от ориентацията и прост не мога да измисля свястна причина за неговото съществуване. По-хубаво би било примерно да можеш да си избираш от кой пол да е обискиращият. Ама така като гледам, никой не ме пита. Аз затова ИСКАМ да си го кажа: ИСКАМ мъж в униформа да ме обискира пред жени свидетелки, които не са извършили нищо, заради което да ги обискират!

  5. дядо стефчо каза:

    То и колежки не е правилно, но здраве да е

  6. Радо каза:

    Ами предполагам, че ако всички(жени) мислеха като теб, щяхме да живеем в по-хубав свят, с по-щастливи и мотивирани полицаи, по-доволни от властта дами и по-малко престъпност разбира се. Само че някой е измислил глупости като защита на личното пространство и на достойнството (и тая дума не я обичам много). Иначе без значение кой те обискира, свидетели винаги са други полицаи.

  7. Svetlina каза:

    Те това също не го знаех. А жените са ми колежки, щото в личната ми карта някой се е излъгал да напише Ж. И какво сега – ще ме обарва жена, докато нейна/и колежка/и й/ми се слеят. Е, да – успяхте да ми секнете мерака да правя престъпления! Да живее българският законодател! Аз много го обичам него! С кетчуп!

  8. Радо каза:

    Ами да – глупав закон – убива ти стимула за престъпления.
    Сега пък аз те разкрих, че не си шофьор(ка), иначе няма как да не знаеш това за свидетелите. Ама колко е приятно да се опознаваме, а? :)

  9. Svetlina каза:

    Хахаха – виж новия им пост и ще съжалиш за желанието си :)
    И да – не съм шофьор и не ща, поне докато не измислят автомобили на захарен сироп като на Незнайко + бонус специален метод за развъждане на екологично чисто захарно цвекло и захарна тръстика от хора без диабет и със зъби!

  10. Радо каза:

    Ако се примириш да замениш захарния сироп с биодизел и обиколиш северна България за да огледаш зъбите на фермерите, които произвеждат слънчоглед, може да се каже, че проблема ти е решен. :) Знаеш ли, че двигателят на Хер Рудолф Дизел е бил конструиран да работи на масло от рапица, но понеже по това време петролът е бил по-евтин и по-лесен за добиване са го пригодили за целта? Отделно – биодизелът е по-евтин а и не го ловят нито акцизи, нито световна политика.

  11. Svetlina каза:

    Хахахахах – сега аз те хванах: ти си софиянец, мъж, с кола, със сестра и си нямаш домашен любимец!
    И освен това колата ти е с голям багажник, а родителите ти май са инженери или някоя много близка професия!

  12. Радо каза:

    Две от седем :) Очевидно е кои две.

  13. Svetlina каза:

    лъжеееееееееш!

  14. Радо каза:

    Не. Аз съм важна част от мелето в 280 и компания. Може даже някоя сутрин да сме се гушкали вътре. Нямам сестра (нито брат). Но пък имам дебел лигав котарак, който се казва Румен. А професиите на родителите ми нямат нищо общо с инженерството. Съжалявам.

  15. Svetlina каза:

    Не се предавам. Скоро пак ще опитам да уцеля нещо.

  16. Eneya каза:

    Такъв е животът ;)
    Мен пък не сда ме обискирали и се надявам да пропусна подобно съмнително удоволствие.


Твоят коментар

