Новата ми лудост

Имам си нова мечта – да имам магазин за тапети или пък до нас да има магазин за тапети с готин/а продавач/ка. Ето я и причината – съвсем случайно се натъкнах на такова чудо и сега не мога да отлепя поглед.

И понеже съм си хахо, почнах аз да ровя. И забравих да се спра:

слон и жираф гледат през прозорци на стени с шарени тухли;

жирафи и коте+ продължение от дупе и слончета;

нещо по-абстрактно, ама май и по-вдъхновяващо;

а тая приказка не я знам, но я искам на стената;

красивата Тинкърбел/Звънче (но сякаш това по-става за фототапет на 1 стена);

и още;

любимата ми есен;

пак;

защо Яна ме обича;

нещо адски миличко;

ох, обичам Пуууууууух;

просто любимото ми – ще стои идеално в коридора с голямото огледало, който и което някога ще имам;

– а това пък ме накара да мисля за тоалетна с тапети;

– открих и новата дума изрезки (кътаутс);

– има ги дори като жаби, чакам да се появят и магарета и знам какво ще подаря на Влади;

– ето и причина човек да си направи зимна градина или да си купи хамак, да си зазида терасата за нова стая и да я нарече „Моето място за четене на книжки“;

– има и едни български неща, но не са точно като тея, дето на мен ми харесват;

– Е, какво да направя като не ми харесват, нищо че са български;

– ахаааааааааа – най-сетне (след около 20 минути) намерих и хубави;

– и едни наистина превъзходни;

– ок – тук на последна страница на тапетите симплекс 120г има нещо като флорални мотиви, които бих могла да понеса.

Е, това е за тая вечер, но няма да се изненадам, ако утре добавя още. Поредната мания на човек в сесия…

7 Коментари on “Новата ми лудост”

  1. Радо каза:

    Много са приятни, наистина. А и ако си ги налепиш, това ти гарантира едночасова тема за разговор с всеки, който влезе за първи път у вас. Ако пък са в спалнята ти може всяка вечер преди да заспиш да ги зяпаш и да си измисляш различни историйки с тях (като малък имах една пижама, която ми служеше за това). Между другото мисля, че котето от „жирафи и коте“ е лъвче, защото има обли ушенца и четчица на опашката. „Просто любимото ми“ и на мен ми стана просто любимото. Почетно второ място за „любимата ми есен“, това с кокошчиците. Което ми напомня, че днес гледах на клипче как петел изнасилва котка!!!

  2. Svetlina каза:

    Аааааааааааааа не – да не съм чула за такива клипчета! БТВ – аз като малка си нямах такава пижама, а една нощничка-чувалче, която се запопчаваше под краката с копчета и много ми пречеше. По онова време имахме обаче пердета на странни фигурки (макс 5-6см). Оле какво истории, какво чудо беше… И на никого не ги разказвах – те си бяха мойта тайна :)
    А котето от жирафи и коте е коте, защото лъвчетата са котета! Точка!

    ПП: и четчицата е пискюл :-P

  3. Радо каза:

    Аз пък вместо перде си имах стена, жертва на нескопосан ремонт и нашарена с петна, които бяха герои и декор на моите историйки.

    Добре, пюскюл. По-добре звучи, наистина. Между другото преди да се сетя за четчица бях написал накрайниче :)

  4. Svetlina каза:

    Аз така в другото вкъщи имах навика да си измислям картинни истории по останалите косъмчета от бояджийската четка от вътрешната страна на вратата на тоалетната.
    Мъже! Как ще кръстиш нещо „четчица“ и „накрайниче“??? И то особено в този случай! Това е котешки атрибут и трябва да бъде голям, силен, в мъжки род!
    Мияяяяяяяяууууууууу!

  5. Радо каза:

    Добре добре, нямам оправдание. Ето още едно нещо за което не се бях замислял – как може да се почувства една опашка, ако обидиш, хм, част от тялото и. Бих ви се извинил и на нея и на теб, но половината от вас ще се подразнят, така че май скоро няма да се спи от съвест.

  6. Svetlina каза:

    Аз в момента не спя, щото така съм я изучила химията, че досега я обяснявах на един колега ;)

  7. Svetlina каза:

    Такааааааааа – намерих си още едно местенце за тапети – и то българско! Да не споменавам и екстрата, че там могат да ти направят фототапет по поръчка!


Твоят коментар

