Главата на Светлина

Пак си играх с разни тестове (само че преди 2 седмици) с разликата, че сега наистина ще си анализирам резултатите. Та според едното тестче има рецепта за мен:

***The Recipe For Светлина*** рецепта за светлина

3 parts Happiness 3 части щастие

2 parts Elegance2 части елегантност

1 part Inspiration 1 част вдъхновение

Splash of Poise няколко капки отрова

Finish off with a little umbrella and strawзавършва се с малко чадърче и сламка

По ред на номерата:

  • надали е вярно, че за моята рецепта продуктите трябва да са в това съотношение. Мен ме е страх от щастието. Много ме е страх. Напоследък се опитвам да избегна тоя страх и следвам правилото на Катеринка (waterfairy.wordpress.com). Аз мисля, че когато си щастлив, единственото, което може да ти се случи, е да станеш по-малко щастлив или да си останеш щастлив, но и то е до време, щото изолирани системи няма, пък и да сме изолирани системи, хората сме в движение (брауново и още нещо) и въобще не отговаряме на първия принцип на механиката за запазване на състоянието на покой или праволинейно равномерно движение, докато външна сила не ни изведе от това състояние. Ехаааа – какво кратко изречение. Казвах, че не е нужна намесата на външна сила, за да изляза от състоянието си на щастие и да премина към състояние на не-щастие (нещастие, безразличие или нещо друго). Та щастието води до не-щастие и значи аз не го искам. Предпочитам винаги да знам, че може и по-добре, а за целта не трябва да съм щастлива. Катерина предлага допълнението, че се раждаме щастливи по дифолт и следователно когато сме щастливи, ние не го знаем. И обратното – помислиш ли, че си щастлив (демек осъЗНАЕШ ли), ти всъщност губиш щастието си. Това много ми помага. Вече искам да знам, че съм щастлива, щото това значи, че всъщност не съм. Така де – не бих сложила точно това в най-голямо количество в рецептата си.
  • Елегантност…. Аз и елегантност… Тея думи заедно дори не мога да си ги представя, като изключим факта, че аз всъщност знам как би трябвало да изглежда един елегантен човек.
  • Вдъхновение – 1 част само??? Може, може… щото няма как сама да се определя поне по този признак. Обикновено не съм обладана от някаква муза, а вдъхновена от нещо или за нещо. Ама толкова – не знам колко лъжички или щипки е това.
  • Ха – за отровата спор няма – „няколко“ капки – хммм – добре изглежда – в понеделник 1, вторник – 2, сряда – 6… Все пак съм скорпион и жена и като се замисля къде и как съм израснала… (няма как да кажа „като се замисля откъде съм“ по куп причини)
  • „Малко чадърче и сламка“ – мдааа не може само чадърче или само сламка. Все пак това съм аз! Сламката е жълта, а чадърчето всеки ден е различно. Няма топинг, няма стърготини, черешки или нещо такова – натурален коктейл! При Светлина няма преструвки, няма маски, няма тайни (няма и фурна, но това е друга тема:( ).
  • От друга страна пък тоя тест може да показва каква ще стана. Ще ми е трудно да стана такава (относно първите 2 точки, де), но и определено ще бъде много интересно. Не е зле човек да отговаря на тая рецепта. Никак даже. Поживем, увидим…

–––––––––––––––––––

Тест №2:

***People Definitely Like You***

You are very well liked, and many people admire you.
You are friendly, well mannered, and fun to be around.
Of course, you’re not perfect… but that’s okay.
Your friends are usually willing to accept you for who you are!

What People Like About You:

People like that you can defend what you believe in calmly and rationally. You stand your ground and gain respect.

People like that you truly take and interest in them. Everyone likes to be liked!

People like that you give them complements. You make people feel good about themselves!

Хората определено те харесват

Ти си много харесвана и много хора ти се възхищават. Ти си приятелски настроена, забавна, с добри маниери. Разбира се, не си съвършена, но това е в реда на нещата. Приятелите ти обикновено искат да те приемат каквато си.

Какво харесват хората в теб:

Хората харесват как можеш да защитаваш това, в което вярваш, спокойно и рационално. Защитаваш позициите си и печелиш респект. Хората харесват как наистина се интересуваш от тях. Всеки харесва да е харесван.

Хората харесват как им правиш комплименти. Караш ги да се чувстват добре в кожата си.

  • Хората определено не ме харесват, а харесват да съм около тях. Това е различно.
  • Там никъде не се казва, че някой ми харесва философстванията и така нататък, но пък не може един тест да е пълен. Знам, че има хора, които ми се възхищават. Знам и че има и такива, които се дразнят точно от маниерите ми. Но това си е тяхно право. На мен не ми пречи, стига да не се обсъжда зад гърба ми – или в очите, или между ушите (собствените)! Маниери – ами като с елегантността, но положението е малко по-добре, щото има някои неща, които определено са ми като етикет.
  • Приятелите, истинските, наистина искат да ме приемат каквато съм, но останалите предпочитат да си изберат една част от мен, да я приемат и да вярват,че другите ми части не съществуват.
  • Правя комплименти. Не редовно, но по странни начини и те се забелязват.
  • Понякога не съм спокойна, но винаги гледам да съм логична. Аз много уважавам логиката. Затова и като учих по химия толкова се вманиачавах в подробности – не беше логично нещата да са така мътно написани и да оставят празни места.

–––––––––––––––––––

№3:

***Your Ideal Marriage Proposal Is***

You asking him when you’re ready (after turning him down many times!)

Идеалното предложение за брак за теб е:

Да го помолиш, когато си готова (след като си му отказала много пъти!)

  • Звучи точно като мен – да направя нещо, изненадващо всички, но не и мен (макар че обикновено и аз се изненадвам от смелостта си в по-личните неща).
  • И пак като мен звучи и глаголът – „да го помолиш“ – аз не заповядвам, не се моля, не се влача на колене – аз учтиво и с памук вадя душата ;)

–––––––––––––––––––

Още тестове:

***You Are 50% Boyish and 50% Girlish***

You are pretty evenly split down the middle – a total eunuch.
Okay, kidding about the eunuch part. But you do get along with both sexes.
You reject traditional gender roles. However, you don’t actively fight them.
You’re just you. You don’t try to be what people expect you to be.

 

Ти си 50% мъжкарана и 50% момиче

Ти си разделена точно по средата – истински евнух. Ок – шегичка за евнуха. Но наистина се разбираш и с двата пола. Ти отричаш традиционните полови роли. Но все пак не се бориш с тях. Ти си просто себе си. Не се опитваш да отговаряш на нечии очаквания.

  • Ем аз във всичко съм разделена – личи си и от блога ми, пък и който ме познава, не смее да отрече. Само още не съм се научила да пиша с лявата ръка. Всичко в този тест ми изглежда вярно, така че май няма какво да го коментирам.
  • Колкото до очакванията – презирам ги – те са вид окови, рамки… Имаше една китайска поговорка за хартиените белезници – мнението на обществото. Презирам ги. Но това вече съм го писала.

–––––––––––––––––––

Пак:

***Guys Think You’re Easy to Be With… But Not Easy***

You’re definitely a flirt – and a good one.
But you also know that you shouldn’t make a move on any cute guy who passes by.
You save your seductive moves for someone who already knows the real you.
That way, your sex appeal is just part of the whole package.

Момчетата мислят, че е лесно да общуваш с теб, но не е лесно да бъдеш с теб

Ти определено си флиртаджийка – и то добра. Но също и знаеш, че не бива да действаш всеки сладур, който мине. Пазиш си съблазнителните ходове за някой, който вече познава истинската теб. По този начин твоето сексуално излъчване става просто част от пакета.

  • Е, понякога и аз флиртувам, но в оня първи смисъл на думата – дето „флирт“ значи „да завършиш вечерта без да си сигурен дали човекът отсреща е разбрал, че флиртуваш с него и без да си сигурен, че той е флиртувал с теб“. Така е най-хубаво. Опипванията и целувчиците вече правят нещата малко по-хард и ги запращат в категорията на свалката. А от флирта нищо не бива да се очаква освен временно настроение, предизвикано от горещ случаен поглед, полъх на парфюм, намек по средата на бизнес разговор…
  • Еми, явно който е писал теста, вярва, че аз имам поне някакво „сексуално излъчване“. Сега не е учтиво да споря, нали?!

Айде, край на тест сесията. Засега. Който чул – чул. Който чел – чел. Който не – не.

 

8 Коментари on “Главата на Светлина”

  1. Радо каза:

    Добре де – защо щастието трябва да бъде дискретна величина? Тоест да го има или да го няма. Да си намериш десет стотинки – щастие. Да си намери двадесет стотинки – по-голямо щастие. А стотинките може да са и 50, че и левче представи си! Искам да кажа, че граници няма. Понякога си мислиш, че вече си на дъното и нещата няма на къде да станат по-зле и тогава напук се случва нова гадост. Обратното също – мислиш, че всичко ти е супер, живота ти е подреден и… вземеш, че се влюбиш например (Знам, знам – ще кажеш, че в това няма нищо хубаво. Но схвана идеята.)
    Ако аз съм прав за това и ти си права за нестабилността, може да се каже, че нищо не пречи човек да е щастлив постоянно в различни степени (защо пък не и в прогресия?). И никога не ти е гарантирано, че от тоя момент нататък вече можеш да вървиш само нагоре или надолу. За осъзнаването обаче съм съгласен. Усещаме само резките промени. На стабилните състояния свикваме много бързо.
    Към чадърчето и сламката бих добавил и захар по ръба на чашата ;)
    Хм – замислих се за това, дето каза, че повечето хора си харесват една частичка от теб, кръщават я Светлина и си я обичат. Мисля, че човек да те опознае (обикне) е като да „оръшка“ цяла България или да прочете и осмисли наведнъж този пост. За повечето от нас просто е прекалено сложно. Голямо сърце, сложна душевност, чешит – което ти звучи най-добре. Това, което надрънах е изстрел в мрака разбира се – изобщо не претендирам.
    Хм – в резултата от последния тест пробвай да замениш „сексуално излъчване“ със „сексуален призив“. Така звучи ли по-логично?
    А като цяло направи ли ти впечатление, че всички резултати те характеризират малко като умрял човек? Не казвам, че не са верни, просто изглежда малко недостоверно така. Както когато четеш характеристиките на зодиите и щеш не щеш се чудиш, щом хората от всички зодии са толкова яки, гадните хора каква зодия са?

  2. Svetlina каза:

    Ок – почти сто про съм съгласна с тебе, но като стигнах до последния ти абзац се загубих. Защо пък да ме характеризират като умрял човек? Зодиите… зодиите са нещо интересно. Много малко вярвам в тях. Изключително малко….
    Но това някоя друга нощ ще го пишем…

  3. Радо каза:

    Ами когато например умре пияница и курвар казват „почина един весел човек, който знаеше как да се наслаждава на живота“. Като умре смотаняк казват „напусна ни сърдечен, внимателен и чувствителен човек“.
    А и аз не вярвам в зодийте. Поне не ми се ще да вярвам. Просто съм чел от любопитство защото се чудех защо хората все те питат коя зодия си. Дадох го само като сравнение.

  4. Svetlina каза:

    Ха, щом частта за евнуха ти се е сторила като за погребално слово… Мне, не мисля, че само хубави неща са казани там за мен, както и не мисля, че съм идеална. Още повече, нали съм пояснила отдолу, че има разминавания м/у резултата и реалността.

  5. Мицева каза:

    уф, стига с тия тестове мааааа… ще престана да те чета, ей!

  6. Мицева каза:

    Колкото до очакванията – презирам ги – те са вид окови, рамки… Имаше една китайска поговорка за хартиените белезници – мнението на обществото. Презирам ги. Но това вече съм го писала.

  7. Svetlina каза:

    Аз за тебе ги превеждам, ти ми уфкаш! :-Р И освен това не прекалявам с тестовете, я си представи да пускам всеки като отделен пост!!! Презирам и мнението на обществото за това дали да пускам тестове в блога си ;)

  8. […] третата я гони… Направихме си архив, минахме през глупави периоди, минахме през гениални, през някои […]


Твоят коментар

