Много добро дете съм

Един приятел (да, Илко, ти ще да си) вчера ми направи забележка, че нямам снимки в блога си и аз естествено му отговорих, че нямам, щото не искам. А не искам, щото поне при мен зареждат бавно и ме дразнят, многото снимки ми са излишни, а и не пиша по толкова важни теми, че и снимки да им слагам – имам цели постове само с 1 текст на песен или с 1 мисъл ;)

Ама какво да се прави – скачам веднага да му изпълня желанието на мушмурока и ще сложа едни прекрасни снимки за приятелството, любовта към един фетиш и какво ли още не – ето ги сега и тукааааа ;)

Та ето къде е най-хубаво да се стои и наблюдават всички тези явления:

В случая любовта към фетиша и приятелството се съчетават идеално. Двама приятели споделят една обща любов, но съсредоточена върху различни предмети – най-чист вид на демокрацията – който иска, пие, а от комунизма е открадната идеята, че всеки има равно право да има компания в пиенето, точно като правото да си предава процент от вълната на ТКЗС-то. Ами тогава искам да пия ром с 23 жени! Според социализма това може да стане, само ако си поделя жените и рома с комшията, а според демокрацията имам право да употребя и жената и рома на комшията, но той пък има право да употреби моята. Избирам тогава само фетиша и ще си пия сама.

(През цялото време фетиш наричам любовта към бутилката като такава – форма, цвят, предназначение, но и така да го нарека – пристрастяването към аромата на бутилъчното съдържимо – щото никъде не казвам, че е нужно то да се изпие ;) )

Ту се вижда един от дезертьорите от фенклуба на Светлина – но жълта патка бяла не става и той/тя остава верен/вярна на старите навици – любов към книгата, любов към молива и любов към закона за фотоефекта на Айнщайн :)

Като край на моето нАучно наблюдение ще представя сценаристите на тази изумителна, невероятна и дъхоспираща перзентация: Светлина и Светлина и Ко!

А ето го и клубът на антисветлиновете! Така че, човече, имаш 2* избора: или се обличаш в жълто и почваш да подскачаш или се събличаш и сядаш да мислиш кога ще ти се схванат краката!

Очевидно, моите не са схванати и съм в отлично здраве.

От мястото на събитието за вас** предадох АЗ!

* трети резервен избор:  да убиеш Илко и да се свършва вече мъката по тоя свят…

**вас=Яна и останалите 4 фена. Другите не са поканени ;)

7 Коментари on “Много добро дете съм”

  1. æren каза:

    Еваллааа! Свалих си снимите и ги понапратих на 10-ина човека :Р

  2. Мицева каза:

    Вчера тъпо и упорито се опитваше да ме умориш от смях… Почти успя! Давай все така, маце!

  3. Svetlina каза:

    Давам, давам, хора – обичайте ме, обичайте се и вие! :-Р

  4. Топ Блог 24 каза:

    Здравей,

    Каним те да регистрираш блога си в блог класацията на България.
    http://topblog24.com.

    Поздрави Екипът на Топ Блог 24
    :)

  5. paro каза:

    Обичайте се, да, че да не ви обичам аз…

  6. Мицева каза:

    Много се смях като ми ги чете тия… Бе… мани, няма да коментирам…


Твоят коментар

