Отговорите

Хубаво е като питаш да получаваш отговори, а най-хубаво е накрая да си намериш и свои ;)

Айде сега да видим колко дълъг пост мога да напиша:

1) Защо мъжете харесват жени без сутиен или със, но без банели?

И офлайн зададох тоя въпрос няколко десетки пъти, та вече имам отговора. Мъжете (освен Вовата, който нe е мъж, а най-добра приятелка на жените) твърдят, че наистина така харесват жените, щото били по-естествени, и цитирам „малко са увиснали и по-мекички такива…“ Жените са по-сложни. Догадките са, че 1) с такъв сутиен създават на мъжа някакви интересни представи за съблазинетлно разклатен бюст (ако те го имат), 2) така показват, че са истински и на мъжете това им харесва (тези жени също имат какво да „клатят“). Останалите 1) спорят за истинносттта на този факт или 2) направо казват, че не е възможно, щото сутиенът оформя и стяга и според тях абсолютно всеки бюст се нуждае от подплънки и/или банели. Моят извод: щом жените спорят за нещо и дори се опитват да го отрекат, то наистина съществува. Щом всички мъже (без Вовата, което също си е доказателство) са съгласни с твърдението, то е вярно. Причината за това явление: жената се гласи пердимно заради другите жени, а мъжът я иска истинска, без грим, без сутиен, без изкуствени зърна, без 349859385 фиби в косата.

2) Защо хората не обичат да са седнали в градския транспорт?

Отговорите на феновете: защото там е мръсно, защото се преструват, че не са там или пък щото не искат да седнат близо да някого.

Моите добавки: Някои хора смятат за унизително да се возят в градския транспорт и бягат от прозорците и от близостта с други подобни хора (не като идеята на Радо за близост да непознат). Има и около пет човека, които са с дрехи, дето лесно се мачкат, с голям сак, с бебешка количка, деца или болни от шизофрения.

3) Защо напоследък повече хора се питат за смисъла на блогването, вместо за смисъла на живота?

Интересно е, че никой освен Радо не смее да отговори точно на въпроса. А той самият блог няма и просто не се пита за симъсла на блогването или поне не така публично и обстойно, както правят останалите. Яна е решила, че я питам за нейния смисъл от блогването, Вовата – също. А аз ви питах за целокупното блогърско братство, които превръщат живота си в чернова на блог, ама понеже това си е техния блог, могат да си сложат техни си правила и граници и така все едно са намерили смисъла на живота си, а в черновата под задраскането се крият още тоооолкова въпросителни…

4) Защо Смешко не ме харесва? Или пък, ако не е така, защо нищо не прави?

Вече ме е яд, че съм задала този въпрос. Едно, че вече не ме инетресува дали ме харесва и второ, че съм сигурна, че ме харесва. Точно днес установих, че плаша мъжете, щото съм била ярка личност. Ем, хубаво, ще стана ярък масутрбатор или пък уфффф… много е забавно да си мислят, че си кич…

5) Хубаво ли му е на един мъж, ако за 14 часа с едно момиче той не свърши нито веднъж, а тя доста?

И тука ще си умра неотговорена… :( Според учените оргазъм и еякулация не е едно и също, така че май ще се задоволя с това становище. Реджи беше разправял нещо за многото чекии или пък за прекалените опити да се задържаш… Няма значение – аз свършвам по-бързо ;)

6) Защо в българския има думи, които се казват с по-тих глас: “бременна”, “рак”, “тумор”, “любовник” (но “любовница” – не), “онея”..?

Инетресен и много верен отговор получих: „в народното въображение тези понятия са от един порядък, видове тумор“. Да ама вески обича да си изброява болежките, операциите, лекарствата, джипито и зъболекаря…

Я дай тея думи една по една да ги хвана. Бременна. Хубава дума. Ама как още се казваше? Трудна. Пак с по-нисък тон. Тя е проблем, тежест, изпрастък, прирастък, недъг. След време ще са дете с майка, на сега е просто непълноценен работник или пък прекалено различна от нас, че да трябва да я обсъждаме официално. Друг вариант е това да се казва тихо против уроки или пък като някаква много ценна и тайна клюка. Съвсем по балкански. По ми харесва от алтернативата хората да не приемат различните. Но май истината е навсякъде по малко…

Рак и тумор. Болест. Неизлечимост. Смърт. Човекът е слаб, не може да се справи с нещо. Невъзможност. Просто съществуването на туморите противоречи на нашата визия за съвършения всеможещ човек. И затова отбягваме да мислим и говорим за тях. Толкова.

Любовник. Ооооооооооо не. Жените са съвършени – те не изневеряват. Тази дума също не съществува! „Любовница“ се казва на висок глас, щото за изневярата винаги е виновен мъжът. Това мнение е типично женско, щото тези думи обиконвено се споменават от жените в техните женски ;) разговори и те си измислят тези правила за говорене и държане. За мъжа нещата трябва да са по-прости. Той не говори така. Той си действа или е абониран за „Плейбой“. Или и двете.

Онея. Интересна дума. Това е думата за най-силните и страшните ти врагове. Тези, които не заслужават име, нито пък да говориш за тях. Или пък точно обратното – не искаш да говориш за тях от страх да не те чуят, да не предизвикаш съдбата, да не би пък да ги направиш по-реални отколкото са.

7) Възможно ли е всяка дума да се превърне в клише? И кой ги определя?

Възможно е. Обобщеното мнение: думата трябва да иска да стане клише, да се ползва често и не на място от поне един човек и после сама трябва да стане клише. Без натиск, без чуждо желание. Тогава и аз и думата разбираме какво е станало и почваме да искаме да се избегнем, но не ни се получава…

8 ) А колко е максималният брой интерпретации на даден въпрос и зависи ли той от броя букви, с които е изказан?

Ами явно пак отгооврите зависят от пола на отговарящия. Но общо взето интерпретациите не зависели от броя букви или поне не правопропорционално. Аз продължавам да търся формулата. Айде сега, ако и се сетя кой беше казал, че един текст е завършен не като нямам какво повече да добавиш, а като няма какво повече да мханеш…

Ако искам да има само една интерпретация, ми трябва една дума и то с подходящ тон/шрифт и пак ще получа няколко интерпретации. Лошо. Формула наиситна има. Може да е сложна и да не зависи само от буквите. Напук на логичното мнение на всички отговорили аз ще си търся формула. Много ме бива в загубените каузи…

9) Защо ме гледат странно, когато задавам въпроси?

Очевидно на всички им е очевидно защо ми се смеят като задавам въпросите (отделно, че ми се смеят и какви въпроси задавам). Вовата красноречиво ми е отговорил на половината с „хахаха“. Така: понякога хората се чудят защо признавам, че не съм умна, задавайки въпрос; друг път се чудят защо искам да задавам въпроси; случва се да не искат въпроси от страх, че ще трябва да отговарят; нещата, които никой не спомена, но на мен ми стиска: хората са изненадани, когато точно аз задавам въпроси или пък когато чуят точния ми въпрос, защото той обикновено е много конкретен и не търпи заобикалки. Я се поогледайте – 21 такива съм изброила ;)

10) Кое е толкова страшно у бременните? Аз примерно мисля, че те всички са красиви.

Оооооооооо – оказа се, че хората мислят бременните за определено различни и за такива, които се нуждаят от специално третиране. Не бива да им говорим за храна, да ги ръгаме в корема, да ги прегръщаме крепко… все глупости на търкалета, но за всеки случай дай да страним от тях. В автобуса им правим място не от съжаление или от човечност, а от страх да не се строполи заради нас, а пък децата като видят бременна, се щипят по вътрешната страна на китките и си намисялт нещо. Бременните са специални. Като магьосници. Уважаваме ги, но нека си стоят по-настарана…

11) Тея в унито толкова ли ме мразят, че са ми заели всичките сутрини (ТРИ от тях – още от 8 )???

Феновете твърдат, че те мразят и мен, и себе си, и унито и въобще света и колкото по-скоро то загине, толкова по-добре! Хау!

12) С какво съм заслужила честта от 1 месец да не съм се наспивала и да се влача като полтъргайст, който все има недъвършена работа?

Така като гледам, чувам, надушвам дори и омите последователи са убедени, че поне за това сама съм си виновна, та и затова мисля скоро да си лягам, а работата ще я свърша утре ;)

13) Защо когато си мисля, че нещата не могат да станат по-зле, те стават по-зле, но то това за мен не прави разлика, щото веднъж прескочили прага на болката, вече всички са ми еднакви?

Дори и на този риторичен и нарцисичен въпрос имам отговори :) Пише, че за всичко пак сама съм си виновна – виждам го, щото натам гледам. Мдааа. Има резон. Просто понякога нямам сили да си завъртя главата достатъчно на брой пъти, че да не виждам тея дразнещи лоши неща. Излиза, че е вярно – жените имат по-широко (или пъ голямо?) периферно зрение, та и затова имат повече и по-големи проблеми.

//Ммммм не е нарочно, но тая публикация взе да излиза много сексистка.

14) Абе, верно, защо жените мислят едноверменно за толкова неща и измислят отговорите даже, а мъжете мислят за нещата едно по едно и то не винаги намират изход?

Радо го каза. Ама го има и в една червена книга – „Войната за капака на тоалетната чиния“ на двама съпрузи американци. Еволюцията била виновна за всичко. Ок. Приемам. Но защо мъжете не винаги намират изход, но кагота се случи такова нещо, само сядат на един камък и почват да мислят или чакат (при някои е едно и също ;) )? Може би е хубаво да се държм с тях като с килими – от врем-на време да ги поизтупваме, поизмиваме и простираме на високо. Променят се много неща – цветът, центъра на тежестта, отправаната точка… Е, добре е някои килими да си останат така, но в общия случай, когато не търсят нови начини за добив на електричество, а примерно стратегия за подреждане на дарвата за огрев или на гювечетата, добре е да ги поразмърдваме.

15) Говорейки за изходи, а защо повечето самоубийства стават по Коледа?

Омръзна ми да цитирам Радо, затова ще търся по-дълбоко. Мдам, зима, тъмен сезон, мрачни настроения, носталгии, самоти, крисмас спирити или липсата на такива… Да ама и на 4 януари е същия сезон, пък малко хора решават тогава да сложат край! По-скоро го правят, за да стреснат тези около себе си или пък за да не трябва да си платят данъците. Може би тези хора искат последното им дело да се забележи, да има смисъл, отражение, да не е безцелно. Еди-колко-си грама олово в еди-където-си. Да ама грамове със смисъл: „Елате, вижте, че има причина да избягам от тоя свят!“ или „Спомнете си за мен и после помислете и за себе си и за това, че всички сме се родили с души“. От друга страна тая Коледа нали само християните я празнуваме… Супер, значи предимно на християни им пука дали ще е на 25ти или на 29ти декември. Лошо, нали това е грях, нали трябва да обичаме, да се обичаме… Какво показва това, че в дните, когато сме най-щастливи (за Бог, за човечеството), ние бягаме, самоунищожаваме се, наказваме душата си до крайна степен??? Човекът, в частност християнинът, е станал много тъжен. Даже ОБИЧА да е тъжен, ОБИЧА да страда, ОБИЧА да е наказан… Тъжно…

16) Защо момичетата четат по-малко книги от момчетата, а мъжете четат по-малко от жените?

Мммм – сама ще си отговоря, щом вие сте пропуснали. Момчетата обичат да си направят свят, в който те да са смелти и да ръководят. Те четат приключенски романи, фантастики, фентъзита, екшънчета и хорърчета, книги-игри. Някои стигат дори до там, че си четат учебниците. Веднъж повярвали, че са мъже, те спират да четат. А жените още като момичета си знаят цената и възможностите и започват да четат като бременни (за всеки случай, за да излеез умно бебе), или като студентки (за да пропуснат частта с учебниците), или вече като лелки (защото светът вече им е ясен и скучен и търсят да не би случайно да са пропуснали нещо). Затова и не четат философия. Но пък много се увилчат по разни религии и учения, розови романчета или пък криминалета, в окито първи разгадават тайната.

17) Защо в САЩ съществуват предавания като Стани богат?

Говорете каквото си искате. Аз знам, че американският Стани богат го има, само за да показва на другите страни, че поданниците на чичо Сам са умни. На бас, че в САЩ много много не го гледат това предаване.

18) Защо кучетата в Студентски град не ядат хляб, но обичат салами и вафли? Кой е толкова извратен, че да им причини това???

Извратени, както вече доказах по-горе, са мъжете, жените, студентите, преподавателите им… Кучетата ще ослепеят и ще им опадат зъбите, но поне няма да се самоубият на Коледа. И после някой ще ми се изправи и ще каже „Радвам се, че съм човек“. Мдааа – аз ще се смея…

19) Защо “възрастните” в България не гледат детски? И къде ми са старите книжки..? (визирам списанията “Дъга”)

Такаааааа: оказа се, че баща ми е палил печката с моите „Дъги“. Това само доказва, че възрастните не гледат и четат детски. Яна, забележи „възрастните“, а не „порасналите“ или „големите“. Можеби трябмвада сменя думата. „Детски“ може да им звучи зле. Мдааа – нова дума ни трябва. Не е честно малкият пирнца завинаги да си остане малък :(

20) Колко струва щастието на един колега? И трябва ли на мен да ми струва нещо?

Амииии – пишете, че аз съм по-важна от колегата. Ок. Ама и пишете, че трябва да го правя щастлив, стига това да не коства моето щастие. А как да намеря границата? Лошо. Евентулано може да предупредя колегите, че съм изчерпаема или че си имам тарифа. И защо все АЗ да правя услуги? Не казвам, че на мен не ми правят услуги, а че предимно аз съм този, който скача да прави услуги от сорта на „щом ви е трудно да решите кой да иде, дайте си книжките, пък аз ще ви ги подпиша утре вемсто да обядвам“. Шамандурата, нали Янче?!

21) Има ли начини да се науча да казвам НЕ? Или пък да спра да задавам въпроси?..

Има начини да се науча да го казвам. Но няма начини да искам да го казавм всеки път. Понякога наистина го желая, но това далеч не е винаги, а и после винаги съжалявам. Ами азсега решавам да казвам ДА, пък каквото излезе…

Частта с въпросите… Ами не! Твърдо НЕ! Винаги ще си задавам въпроси! Те ми помагат да мисля, помагат ми да общувам със света, предизвикват изумени погледи (окето си е постижение – тия дни е трудно да изненадаш някого). А и нали след тях идват отговорите… В случай, че не дойде отговорът, идват още въпроси, които са по-дребни и по-частни така се раздрабява темата, докато не намеря поне едно отгооврче. Хммм – много приятно топло чувство на задоовлство…

 

…………………………………………………………………………………….

Толкова от мене. Добро постижение. Надявам се да съм го докарала не само на дължина. Липсата на коментари отдолу ще приемам като съгласие със себе си, така че пишете, драги фенове, пишете! ;)

17 коментара on “Отговорите”

  1. Мицева каза:

    Моите няколко коментара:

    отг. 3) – аз не съм ли казала точно това?!

    отг. 4) – тогава спи със Саманта Джоунс, тя държи да се среща и да спи все с ярки личности… Заеби ги смотльовците! Под нивото ни са!

    отг. 6) – Трудна съм била, а? Ми то верно съм си с труден характер и корема вече почва да ми пречи, ама да ме бяха видели тука няколко дни как хвъркам напред назад и колко неща съм свършила… Ше им кажа кой бил труден! Да си таковат м*****е!

    отг. 10) – Това е много непоносимо! Честно ви казвам! И ща напердаша някой в най-скоро време! И АЗ СЪМ ЧОВЕК! Ям когато и каквото ми се яде, няма да се свърши света ако ми се прияде нещо (като на всеки нормален човек). Корема ми сам се пази… Не че някой някога ми е станал де, не че и съм настоявала… А вчера в трамвая като си говорихме с теб по телефона и като казах, че вече съм много изморена и ме боли корема и бебо много ме рита и ме боли още повече, някви тъпи елементи ме изгледаха страшно, все едно казах: „Айде кретени, ставайте, че съм бременна и трябва да седна!“ Много се вбесих! И ако ватмана не беше някаъв луд и не спираше рязко щях да ги натупам… честно…

    И да правя, секс, какъвто малко хора са си представяли!

    И нямам нужда някви още по-тъпи елементи да ми казват как ще живея! Това че отговарям за двама сега, не значи че съм станала по-тъпа или по-безотговорна…

    отг. 20) – ми ти сама си стигнала до извода! Правят го защото им го позволяваш! Абе ти за егоизъм не си ли чувала? Трябва да ти дам някой друг урок (безплатно естествено, като за мои хора!)

    Абе… стига ти толкова, че трябва да ходя да боядисвам и да подкарам новата пералня… А по дзругите параграфи – има какво още да се желае, ма няма да го раздувам сега… мързи ме…

  2. Топ Блог 24 каза:

    И аз ги харесвам без сутиени :) но, все пак е хубаво да си ги носят че да не им увисват ц….е с времето :)

  3. Svetlina каза:

    Желай бе, желай… нали затова съм ги разписала – да се види къде какво и как и евентуално да блеснат и пропуските. Ха – това за безплатния съвет… айде, избери си ден и час и ида! А ако има и безплатна мусака… и домашното ще си напиша. Колкото до боядисването, я не се занимавай, пЕри си там с новата пералня и карай целия Студентски град да ти завижда!

  4. Радо каза:

    Сега като написа за тумора се замислих още веднъж и се сетих за друго. Когато сме близо до човек с голям проблем се получава една грешна представа, че целият му живот се върти около този проблем и е абсолютно невъзможно с него да се говори за нещо друго. От там вече не се знае дали се страхуваме да не бъдем въвлечени в този проблем (имаше такава теория, че подсъзнателно приемаме нещастието за заразно) или пък просто ни е неудобно. Та ракът, като заболяване с евентуален фатален изход се нарежда напред в тая класация. Бременността е доста по назад. Логична причина двете неща да се обобщават няма, но пък каква част от нас се подчинява на логиката? Любовниците са друг въпрос. Когато мъж изневерява, той е като коте, което си играе с прежда – уж прави беля, ама никой не му се кара и му се усмихват. Жената обаче е разрушител на базови обществени единици. Уточнявам за Яна – това не са мои лични принципи нито неща с които съм съгласен. Отношението към бременните е по-скоро подсъзнателно и дори глупаво, но пък поне това дава някакъв отговор (мисля, що-годе верен) на въпроса на Светлина. Някой ден ще стигна до поправянето и на тези си недостатъци.

    А иначе изобщо не съм съгласен, че на бременните се прави място в градския транспорт от съчувствие, вина или дори по задължение. Точно ти, която постоянно си в услуга на някого би трябвало да ме разбереш най-добре. Пък нали точно това му е якото да си човек – можеш да правиш добро без да се замисляш дали има някаква рационална причина.
    Аз пък мисля, че „онея“ служи за разграничаване от мен/нас. Понеже нали вината (ненавистта, злобата, завистта) трябва да се насочи възможно по-далеч, по възможност върху абстрактна фигура.
    За въпросите имам съвсем мъничко допълнение – понякога един въпрос може да бъде полезен и без отговор.
    Ооо да, наистина малко самоубийци целят единствено края на живота си. Обикновено се търсят и „бонусчета“. Най-често наказване на виновните. Сензация също. Че дори и изпращане на послание до по-широк кръг. Отказвам се от предишния си отговор :) Пък в християнството самоунищожението и чувството за вина са си заложени по условие. Примери – човекът е грешен по начало, Иисус почти доброволно свършва на кръста по някакви негови си божествени причини (с любезната подкрепа на тия грешници хората), страшния съд, първородния грях и тн. Пък уж всичко трябваше да се върти около любовта. Нищо лично де. Но ако това е причината, значи трябва да сме станали егати набожните, значи и това не е.
    Понеже написа, че липсата на коментари я тълкуваш като съгласие само ще кажа, че не съм съгласен за това с четенето.
    Кучетата не ги жали, изобщо не са толкова лесни за ослепяване :) По-скоро холестеролът ще ги довърши :)
    А какво му е трудното на намирането на границата между услуга и слугуване? Ако не ти е приятно вече не е услуга. Ако се чувстваш задължена също.

    Адски интересно стана с тия въпроси, поздравления :)

  5. paro каза:

    Как не те домързя да напишеш толкова дълъг пост? А вие толкова дълги коментари? :) И кой е тоя Смешко, дето четем постоянно за него?

    Въпрос N:5 -> Не, не му е :)

  6. Hamaelleon каза:

    Офффффффффффффф :)
    Аз имам само един въпрос, който задавам за втори и последен път в твоЕ блог: кой, дайба, е тоя Смешко, дайба, бе :)))

  7. paro каза:

    И аз т’ва питам, ама е на – к*р за нас!

  8. Радо каза:

    Някой от ОНЕЯ ще да е :)
    Оглеждайте предизборните листи за повече информация.

  9. Hamaelleon каза:

    Тц ;) K*рът е за некой друг ;)

    Оф, пак ли политика, аман бе :)))

  10. Svetlina каза:

    Драги господа, Смешко е https://vitanova.wordpress.com/%D0%92%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B0/ и освен това ми е колега и освен това вече не ми пука къв е точно, щото май ще ставаме само приятели, нищо че в теста друго излезе…

  11. paro каза:

    Е да, на тестовете трябва да се вярва безрезервно! Да се свети името Тестово!

    Прочетох поста. Пак не разбрах кой е! Ходихте ли? Скъсахте? Дай ни негови снимки!

    От тестовете, повече трябва да се вярва само на любовните предсказание по телевизията, които се появяват, когато пуснеш SMS, съдържащ твоето и неговото име. Те к’во ти казват? Ще го бъде ли? На колко процента възлиза вашата любов?

  12. Svetlina каза:

    Така. Смешко реши, че може да обарва Светлина когато си иска и да й прави намеци и т. н., ама Светлина знае, че 5 такива месеца са досадни и че нема да го чака да порасне и сега с друг хахо си се занимава. Хич не й пука за Смешко вече – нека си стои при неговата руса там в Южна България… Снимки не мога да дам – не е законно. И знаеш ли – не ми пука – сега ми е забавно и много приятно с новичкия. Та той може да решава судоку! И още по-яко – може да чете на кирилица!!! Няма да го изтърва аааааааааз!!!

  13. nicodile каза:

    Ей сега и аз ще се включа (разбира се твърде късно) с един-два-три отговора:

    1. Една пречка по-малко
    3. Напоследък много се радвам, как сума ти блогъри мислят за смисъла на блогването. Нормално е като правиш нещо да се чудиш защо, аджеба го правиш. Освен това, за разлика от смисъла на живота, въпроса за смисъла на блогването вероятно има разумен отговор. Най-сетне: чаках с нетърпение момента в който ще се появи пост за смисъла на въпросите за смисъла на блогването :)

    5. Ако един мъж е способен да прави секс с теб 14 часа подред вероятно те харесва достатъчно за да предпочита твоите оргазми пред неговите си. Отговор: да.

    6. Половината от суеверие (ако кажеш „тумор“ достатъчно силно, току виж някой горе те чул и ти пратил тумор), другата от предрасъдъци. Ужас! Любовник! Брррр! Не ми споменавай даже.

    7. Вероятно. Въпреки че не мисля че „Искам баница“ някога ще се превърне в клише :)

    8. Безкраен. Не зависи.

    9. Защото задаваш много въпроси :) И то едни такива, дето искат замисляне. Хората не обичат да мислят.

    11. Да, толкова те мразят. Но не е лично- мразят всички. И мен в това число.

    12. Живееш в 21 век.

    14. Кърт Вонегът го е казал просто: Жените са психарки, мъжете са глупаци.

    15. Това е още една дума, която се казва тихо. Нямам Коледа предвид.

    17. Защото има кой да ги гледа. И защото тия предавания продават на средния американец най-голямата му мечта: някой ден да се появи по телевизията и да стане богат за секунди пред очите на всички (и всички да си мислят, че е умен, докато той фактически е абсолютен галфон)

    20. По-малко от твоето щастие освен ако колегата не съм аз.

    21. ДА и НЕ

    Slainte!

  14. Svetlina каза:

    Съгласна с всичко и особено с частта, че ми е виновен векът за недоспиването. Така много ме устройва, щото вече бях почнала да се карам сама на себе си, че съм станала много мързелива и ааааааа-ха да се и набия, както правеше добрата ст ара Пипи.
    Иначе за блогването – няма лошо човек да се пита защо прави нещо, но при положение, че повече живеем, отколкото блогваме, не трябва ли да придаваме и малко повече смисъл на живота си?

  15. nicodile каза:

    Аз пък съм съгласен с това, че е добре да придаваме смисъл на живота си. Предполагам, че за някои хора блогването добавя смисъл: човек разказва какво мисли, надява се, че някой ще прочете и тъй.

    Добрата стара Пипи ходеше на училище заради ваканциите, мисля.. ех ех !

  16. Svetlina каза:

    А такаааааааааааа, вчера ми се случила случкаааааааааааааа!
    Някой е стигнал до блога ми с търсене на „СНИМКИ – ЖЕНИ БЕЗ СУТИЕН“ :)
    Айде сега някой да ми каже нещо, а?! Има търсене (на бас, че има и предлагане), просто обичаме да се правим на интересни и да завоалираме някои истини – мъжът наистина иска жена без сутиен!!!

  17. nicodile каза:

    Хаха. Ако знаеш моят блог с какви ключови думи го намират.. :)
    Естествено че мъжът иска жена без сутиен. Всъщност: без всякакви дрехи :)


Твоят коментар

