Пазар на плът и още нещо…

Пак е седмица и тя пак си има сряда. Аз пак си купих вестник „Трета възраст“. И какво да видя (не питайте къде – то е ясно, че чета всички вестници, списания и каталози отзад-напред)?

Колонката е КЛУБ „ЗАПОЗНАНСТВО“ с подзаглавие „Имам нужда от близък човек“. Та там обикновено виждам какви ли не „нужди“ на хората от 40 нагоре – не се чете само от пенсионери това нещо – нали и аз си го купувам… Айде, някои искат половинка с 15 години по-млада, други я търсят здрава, с къща или без деца, да може да готви или да е слаба… Човещинка е. Но тоя път направо открих нова порода човеци.

(Сега ще препиша обявите дословно, щото да не стане беля с авторското право):

  • 72г., глуповата, грозновата, чака знак от съдбата. (02) 938-61-97, след 19 ч.
  • 50 г. от София, неангажираща връзка с елегантна и образована блондинка до 65г. 0897596471
  • 56/170/60, мед. сестра, не пуша, търся господин от 68 – 75 г. – богат българин, българин в чужбина или чужденец. 0885 829316
  • Импотентен съм, не крия, търся фригидна жена да открия, хармонията ще ни е много близка: аз не мога, тя не иска. Нещата ще наместиме, секса ще заместиме. (02) 827-47-77

„Подателите на обявите носят изцяло отговорността за подадената информация и цената на телефонния разговор. Редакцията не поема ангажимент да бъде арбитър в контактите между партньорите.“

Подателите на обявите носят изцяло отговорността за подадената информация и цената на телефонния разговор. Свелина не поема ангажимент да бъде арбитър в контактите между партньорите.

И за да съм пределно ясна, става въпрос за брой 6 от 06.02.20008 година.

 

Сега анализът:

Глуповата и грозновата, ама вярва в съдбата, а?! Мдааам – все се чудя защо е останала сама – е, може и вдовица да е… Но опредлено е избрала странен подход за търсене на половинка. Разбирам да се опиташ да си направиш обявата най-интересна, ама това е малко прекалено. Карай, тая обява съм я сложила само за загрявка. В следващата пък се твърди, че съществува „елегентна и образована блондинка“. :) Даааа – и аз съм кафявоок кавказки мечок, а блогът ми е розов! Третата дама тръгнала най-скромно да си търси богат мъж. Тя можеше примерно да допише и че може да прави тайландски масажи ;)

Любима ми е последната обява. Господинът хубаво я е написал в стихотворна форма. Даже много хубаво. Ама нещо бърка понятията. Чифтовете не трябва ли да са импотентен – импотентна и фригидна-фригиден??? Признавам си, че първо си помислих, че не иска да си признае, че е фригиден (не че съм ччувала за такива мъже). После се зачудих защо е решил, че една жена ще е в хармония, ако не само не може да изпитва удоволствие, ами и я лиши от деца. И как така импотентен мъж решава, че сексът трябва да се замества с нещо??? Голям човек уж, пък комплексиран!

 

 

Мммм – не ми се мисли – себе си ли лъжат, другите ли… И възрастта няма нищо общо с това… Ама е тъжно…

3 Коментари on “Пазар на плът и още нещо…”

  1. Мицева каза:

    Много се смях като ми ги чете тия… Бе… мани, няма да коментирам…

  2. Апостол Апостолов каза:

    Тези обяви направо ме хвърлиха в музиката! Пускам и чета обяви в Мрежата, ама там такива щуротии не съм срещал.

  3. Svetlina каза:

    Оооо, тогава се абонирай за вестник „Шуменска заря“ – няма да останеш без музика. По памет възстановявам една от преди 2-3-4 години, която ми беше станала любима: Майка и дъщеря търсят млад мъж за шофьор и още нещо.


Твоят коментар

