Мисли в тоалетната

Седя си аз преди малко в тоалетната и държа в ръката си телефона. Тъкмо бях затворила на мама, която си е вкъщи с бъбречна криза, но събра сили да ми пее мартенска песничка (това да си го запишат хората, според които баба Марта не бива да се празнува).

Нашата тоалетна е една такава… специална – 6,5 плочки на 9 плочки, та успявам като седя да си вирвам краката на стената и да си чета вестник и други екстри. Седя си аз полуизлегната и си мисля колко ми е добре – краката ми изглеждат избелели, боксерките ми са жълти и освен това са ми подарък от две колжеки по повод едно по-особено вземане на изпит ;) И тъкмо съм се ухилила като ряпа и си поглеждам и ръцете…

На лявата се мандахерца мартеничка от Яна, а на дясната ми се подиграва такава, ама от ****. Преди доста дни подарих на Яна мартеница, тя пък ми даде тва чудо в понеделник и нямах търпение да я сложа. А снощи…. снощи забавното момче в моето легло ме издебна и 30 минути след края на февруари ми подари гривничка от цветчета, от която висят червено и бяло пискюлче :D Забавното е, че такава мартеника аз бих подарила само на някое мъниче до 10 годинки, ама постепенно установявам, че много ми отива. (той си получи мартеницата мнооооооооого преди въобще да предположи, че празнувам и некитайски празници).

Та: седя си аз в тоалетната и си гледам двете ръце с двете мартеници. И си представям как съм заобиколена от тяхното внимание. И ми става топло. Честно – усетих как през едната ми ръка протече енергия, мина през мен, стигна до другата и се спря по средата. И тъкмо да се очудя и какво? От двете ми протегнати ръце ме облива топличко и хубаво и си мисля, че съм наааааай-щастливото момиче на Земята :)

––––––––––––––––––––

(смятам да въведа традицията под черта да пиша по нещо, което няма общо с темата, но ме вълнува):

Гошко, не тъжи – твоят познат, дето е загинал във влака тая седмица, надали иска да тъжиш. Убедена съм, че така нищо няма да се промени. Също съм и убедена, че тея ми думи ти влизат през едното и излизат през другото, но моля те – заради себе си – гледай да си тъжен по-малко време. И заради мен…

–––––––––––––––––––-

02.03 .2008:

не се сдържах и ще сложа и картинка:

4 Коментари on “Мисли в тоалетната”

  1. Радо каза:

    Значи си нещо като смесител в баня. От едната страна горещо, от другата студено, пък по средата – никакво :)
    А **** защо е чакал цели 30 минути? Не е ли малко грубо? Цели 30 минути е било първи март, пък той не се е сетил да ти подари една елементарна мартеничка :)
    Хм, щом ти е избрал такава значи или те разбира добре или идея си няма :)

    ––––––––––––––––––––––––––––––
    Ако Астрид Линдгрен беше жива, сигурно щеше да напише „Светлинката и Четиризвездички, който живее в леглото“.

  2. Svetlina каза:

    Ми той като инженер сигурно е изчислил разликата в календарното и астрономическото време и е възможно да е искал да ми даде гривничката тоооооооооочно на празника ;)

    –––––––––––––––––
    Обещавам другия път да проверя дали Четиризвездички си има копче за включване (търсенето ще започне от корема), но по-скоро подозирам, че ще се издаде книга с моята автобиография в ограничен тираж – до 2 броя – започвам да подозирам, че историйките ми се изчерпват и скоро ще се заповтарям или пък че вече не съществуват хора, които да не са чували за мен (само на тях книгата не би била излишна)

  3. azazzeal каза:

    Светлинке да не си започнала употребата на някой вещества или билки(ако мога така да ги нарека), защото след употребата на гореспоменатите вещества ти става топло и студено в последователен ред… :)

  4. Svetlina каза:

    А ти откъде знаеш, бе??? Всъщност много е възможно ефектът да е като бонус от това, че рядко си изхвърляме боклука ;)

    Ааааа – сетих се и още нещо – моята ютия е по-яка от на Дамян, ама няма да ти я дам преди тоалетната :Р (сещаш се за ккаво иде реч, нали ;) )


Твоят коментар

