Искам руум сървиз в събота

Признавам, че съм нагла и сега и ще го докажа. Миналата година за пръв път мама ми подари нещо за осми март – това ми беше официалното признаване за жена. Е, подари нещо и на сестра ми, която е една година по-малка, ама така пък Вики губи цяла година от детството си – не й завиждам.

Прилагам списък с нещата, на които бих се зарадвала в събота* (отделно, дето тогава ще съм шаферка и ще се радвам да не се спъна, потроша, да не скъсам чорапогащник, да не плача…) :

  1. шкафчета;
  2. фурна;
  3. нощна лампа;
  4. аудио диск на Дора Габе;
  5. книжката на Влади Ампов или на Светльо от Хиподил;
  6. звукова карта;
  7. кофа сладолед.

Ето и няколко от по-ценните, които не знам кой би ми дал:

  1. архив с нещата ми писани из тея два блога – с тоя мой офис пакет просот нямам нерви и сили да правя каквото и да е по въпроса;
  2. разходка из Заимов с включено пускане на балони;
  3. кино;
  4. грамаден кадастрон, на който да си рисувам (фулмастери си купих вече) – продават такива в една книжарничка зад Народната библиотека;
  5. разходка из Витоша – наистина още не съм я посетила :( ;
  6. нарисувани мастилени картинки по ръцете ми;
  7. каране на кънки/ролери;
  8. куклен театър;
  9. един ден, когато и подаряващият и аз сме с хартиени шапки;
  10. разказана специално за мен приказка;
  11. десетки плитки по рошавата ми глава или дъъъъълго галене на същата до пълно заспиване;
  12. цъфнало/цъфтящо цвете в саксия (не е при другите подаръци, щото и глухарчетата и питомните детелинки цъфтят ).

Сега някой ще каже, че не се прави така, че трябвало да се радвам на всякакъв подарък или нещо такова. Или пък че никаква жена не съм, ако не мога да си намекна желанието, а трябва да пиша публикация по темата. Ами, казвайте, бе! Все ми е тая :)

* сватбата е по обед, та събота вечерта и неделя съм свободна да получавам подаръци :)

–––––––––––––––––––––––

Какво правят студентите като са гладни?

Пият!

А какво правят като са гладни и нямат пари?

Пият вода от чешмата.

4 Коментари on “Искам руум сървиз в събота”

  1. Радо каза:

    Аааа не! Напротив! Предпочитам да жертвам изненадата отколкото да слушам фалшиви възторзи колко смислен и мил е подаръка. Е, не казвам, че двете неща задължително си противоречат, но при положение, че съм се родил мъж има такава вероятност.
    Та ако (ГОЛЯМО АКО) има и други жени, които като Светлина знаят какво искат, нека не се колебаят да си поръчват подаръците! Разберете най-накрая, че за да ви разбере мъж, трябва да му обясните мисълта си с картинки :)

  2. Deneb_50 каза:

    А бе то хубаво,ама аз не виждам картинки,само емоти-КОНЧЕТА-Не знам дали е от възрастта или от самият пост;-)
    Честит ви празник ,пък вие избирайте какво да празнувате

  3. Svetlina каза:

    Аз лично празнувам, че под един и същ пост са ми честитили ставането жена и трети март и самия март :) Благодаря ти, денебчо :)
    А специално за мъжката третина от света ще се опитам да допълня темата с адекватни картинки :) (между другото благодаря за идеята :* )

  4. […] интерес публикувам и картинки към желанията си от предния пост. Моля подаряващите да се чувстват свободни да бягат от […]


Твоят коментар

