ден първи на работната седмица

Аз като най-ранобудна и чевръста мома си започвам деня още когато стрелките застанат една върху друга :) Та около полунощ бях в банята, после си включих мултифункционалния процесор и едновременно загледах „Матрицата“ и заправих един специален проект. Работното му име беше „Наско на пейка“, но всъщност представляваше произведена на Пейнт снимка на нов вид животно – брадясал студент с бутилка бира, примиращ на припек в клетката си в зоопарка. Обаче не съм питала оркия Наско дали разрешава да го изтипосам тука, та само ще се похваля, че стана превъзходно – дори си има описание на ареала, срока на годност, храната и размерите. На табелка със снимка, разбира се :D
После спах цеееееееееели 6 часа (като къпана ;) ) и се засилих за унито. Колоквиумът направен за отрицателно време, после и упражнеинето по физика. Обаче…
Обаче ми писна да слушам колко бил гаден колоквиумът, как аналитичната химия била отвратително трудна, как упражненията по физика са скучни, как еди-кой-си не може да си нанесе шестте цифри по числовата ос, как тъпо е измислено да имаме текущи контолни… Въобще понеделник е денят, в който имам само упражнения и то само с мойта група и ме изморява адски много. Психически. Писна ми от мързеливци, търсещи вината извън себе си, айде и аз се оплаквам, и аз мързелувам и аз не знам много неща, ама… Не знам – поне не го правя системно. Надявам се. Толкова се изнервям, че даже викам на Мирко, удрям Смешко или пък пия много вода. Студена. Днес направо толкова издивях, че се отказах от плана за женски белот и готвене на кекс в Стрелбище и си стоях с два портокала в ъгъла с надеждата да ме оставят намира. По едно време надеждата също загина :(
Излизам от унито и вместо да се чудя в коя стена да се блъсна, реших да се взема в ръце. Речено, сторено. Купих си химикалки, зваля ме дъжд, задуха вятър, замириса ми на цъфнали дървета, на пролет, на разходка, разходих се до магазина, купих си сладкарски подправки и подаръче за Яна, разходих се до пазара, купих си трева, купих още едно подаръче за Яна, вятърът ме отвя и на спирката, возих се, засякох Влади, прибрах се, готвих, ядох. Готово!
Денят отново е красив!!! (и нахранен ;) ) Вече не усещам тежестта на колегите, не усещам малкото часове сън или това, че съквартирантката втори ден се кара с гаджето си. Мисля си само за това как сигурно днес и аз и **** сме се справили с контролните си, как направихме най-якия възможен колаж на Наско, как съм взела подаръци на Яна, как ще я видя скоро, как утре ще пека пица :)

Сега си чопля семки и се надявам да събера сили да почета за следващото контролно :) Обаче окото не ми трепва – нищо не може да ми помрачи пролетното щастие! Невърмор, както биха казали символистите ;)

ПП: 19:35 по моя часовник:

Имам разрешениееееееееееееееееееееее! :))))

снимкатааааа:

––––––––––––––––––––––-

И да – аз МОГА да разположа 6 цифри по числова ос, нищо че съм от 31ва група :)

8 Коментари on “ден първи на работната седмица”

  1. Радо каза:

    Че откога брадясалият студент с бира е е нов вид? Според мен тоя вид се е появил малко преди гръбначните.
    А останалата част от поста, след мъжкомозъчна филтрация може да се сведе до „купих си трева-> денят отново е красив!!! (със зелени букви)“ :)

  2. Svetlina каза:

    Е, за да направя поста по-женски, ще допълня, че обикалях ли обикалях, докато си купя марулки за по 70 стинки, а не за 80 :D
    А този вид точно е нов – да си виждал нещо, което поне малко да прилича на това от снимката? Една бирена бутилка и е даааааааааааун… Дори не се знае какво има в нея ;)

  3. Радо каза:

    Че то никъде не пише че от една е даун. Пък и не е на припек :)

  4. Svetlina каза:

    Първо, не може аз да съм покрай някого, а той да не е на припек!
    Второ, аз затова съм готина – щото знам повече от вас и знам, че бирената бутилка, докоснала неговите толкова специални устни, обградени с така божествената брада, беше само една :)

  5. Радо каза:

    И все пак определено не личи да е на припек :)
    Освен това си готина не защото знаеш, а защото ни просвещаваш и нас. Случаят прави изключение ;)
    Всъщност не – коментара ти доказва, че бог е брадат ;)

  6. Svetlina каза:

    А твоят – че мъжете не разбират от членове :D

  7. Графът каза:

    А бирената бутилка май е изпотена… :)

  8. Svetlina каза:

    Не, бе – лъщи от олиото, с което е пълна :)


Твоят коментар

