Пилета и други перушини

Уф, вече цял месец ме гонят някакви пилешки настроения. Сериозно – започна се с желание да имам папагал, премина в търсене на снимки на разни пилета и патки и още се чудя какъв ще е краят. Странно е – обикновено маниите ми са глухарчета, календарчета, цветове…

Ама това пернатото дори и мен изненада. От това ли, или от нещо друго гледам, че започвам и аз на кокошка да мязам:

  1. говоря повече от всякога – говоря толкова много, че не ми остава време и материал, които да впиша в блога (голямата черна точка е, че прекалявам в това да говоря с/на ****);
  2. понякога подскачам толкова много, че започвам да прелитам от едно място на друго, от една тема на друга, от едно настроение в друго…
  3. кълва, бе, кълва – дали ПМС, МС или СМС аз си кълва – тоя месец съм станала хаплива, агресивна, лоша – и като се скарам на някого, пък се налага за свое успокоение да ходя да се извинявам и да си меня цветовете. За свое. И имам чувството, че на моменти не усещам конеца с другите пилета, дето ми е вързан на крака;
  4. ходя една такава рошава – физически и ментално – мислите ми са разпиляни, който ги намери, не ги разбира, косата ми лети насам-натам, който ме види, отдалече бяга…
  5. изградих си навика като съм щастлива да кудкудякам, а като ми е зле, да си се свивам в собствения (дълъг) врат и да не давам нищо да излезе. Под крилото ми колкото кокошинки, толкова и мръсни тайни – хубавите неща ги гоня далеч от себе си, добрите мисли ги пускам да летят, останалото съм го затворила в себе си и съм се превърнала в клетка за лошотии;
  6. спя по странни метОди – общият принцип е, че все е накриво, все е в странни часове и все самичка. По изключение спя отвита, спя на лекции, спя на спорт, спя на пръчка, спя с отворени очи…
  7. вали ме дъжд и хич не ми отива :( Не е честно! Преди ми отиваше – дъждът ми правеше очите сини и най ми отиваше да джапам из локвите ухилена, със синия чадър и синята жилетка…

Мдааааааааам – та ето малко кадри из пилешкия живот…

* Пиле на закуска:

* Грозни пощенски пилета с мечти:

* Пилета, играещи кан кан на гроба ми :)

––––––––––––––––––––––––––-

От пилетата ме различава това, че те не сънуват, а пък аз днес върху лекциите по физика сънувах, че **** седи до леглото ми и пази да не се събудя от съквартирантките.

3 Коментари on “Пилета и други перушини”

  1. Deneb_50 каза:

    Огледай се около себе си,да не би наблизо да се навърта някое петле
    ;-))))Ако има,явно от там ти идват тези настроения

  2. mbb каза:

    Кво се чудиш – влюбена си.
    Пролет идва.

  3. […] В началото много спяхме и се хранехме единствено със своите мляко/мисли/сънища. Написахме няколко мечти, после решихме да ставаме философи, станахме обаче студенти и работници, паднаха първите зъби, първата “любов” ни тресна, следващата я изби, третата я гони… Направихме си архив, минахме през глупави периоди, минахме през гениални, през някои прелетяхме… […]


Твоят коментар

