Две квадратчета рамене

Ден четвърти. Ден, след който беше писано да оцелеят само гениите, неведомите и върлите песимисти.Оцелях. Пръстите ми също оцеляха и сега щракат по клавиатурата. Малко боли, щото от нерви потроших още 3 нокъта, после за здраве ги изгризах и направоооооооооооо – много съм готина =)

По ред на номерата: станах рано, облякох се на тъгъдък, излязох да се видя с Пебълс, която ни гостуваше в Студентски град (уговорката беше за 7:30), разходих я до следавщата й дестинация, завлякох се със закъснение на контролно, ама явно и асистентът е имал същата работа, щото закъсня и той, писа ми 5- и си отдъхнах – вече имах време да прегледам последните 2 теми по физика :) Малко ме е яд, че можех да изкарам и повече, ако се бях стегнала, ама кой може да се похвали с по-висока оценка, а?! След това реших, че ще ида до пощата на цената на една лекция, взех си колета, папах супичка, върнах се в унито за следващото контролно. Смешко най-мило ми пазеше място, заблуждавайки се, че съм научила физиката. Писах, каквото писах, диктувах доста на Смешко (май неговото стана повече от моето, ма като ми се падна гаднаат група, какво да правя), предадох и пак хукнах нанякъде. Открих, че имам най-много точки на колоквиума по аналитична химия (споменах ли, че е по АНАЛИТИЧНА ХИМИЯ???) и че даже аз съм 1/3 от взелите го в групата, завлякох колегите на обяд на оп сандвич и ги учих на мръсни вицове, после се прежалих и на упражнение да ида – там ми казаха, че 5 от 30 са взелите контролното – аз също :) За почивка след математиката се замъкнах да отработвам спорт в дургата сграда и се зарибих да играя тенис с колегата, дето ми смазва пантите и ми ремонтира всичко потрошено, ма откъде да ми хрумне, че той има ръце двойно по-дълги от моите??? Е, поне се научих да летя :)))
Господинът ме забеляза и дойде да ми обяснява как като тичам надясно, е по-добре да го правя с левия крак. Съвсем нагледно показа на балатума, че ако тръгне с ляв крак, си спестява две квадратчета и така може да стигне вместо до лявото ми рамо, чааааааааак до дясното. Така де – не се научих да вървя или тичам, ма поне вече знам, че раменете ми са две квадратчета :D

Оооооооооооооооо, нищо не свършва в 6 часа, нали – имах план да се видя с Пебълс пак (и без това цял ден висяхме по телефоните), ама тя
нещо се затрила по улиците и реших да се прибера. Вкъщи ме очакваха суджуците от колета и мекото легло. Постепенно се отказам от идеята за излизане и си представям много ярко банята и как после завита с одеялото вися пред 60те херца да си правя новата курсова по математика. Мдааа – и чаша уханен чай. Аз си знам какво ще сложа – доволно много липа, горски плодове, малко маточина и вероятно жълт кантарион :) Искам да се поглезя – даже може да си направя маска за лице. Всичко ме боли. Ама наистина всичко. Не искам да се отлепям от леглото. Може по-късно наистина да събера сили и да стигна до банята. Засега ще си седя и ще имитирам мислене.

ПП: С една помощ на ликвидацията по информатика си заработих колеги да ме водят на пицария+водка на корем – ето една от причините да си обичам големия корем :)

–––––––––––––––––

16+

2 Коментари on “Две квадратчета рамене”

  1. Радо каза:

    Това квадратче обезателно ще навлезе като мерна единица за телосложение. Наред с мерната единица за долност *****.
    Освен това както си се засилила с тия контролни може скоро и шестобалната система да сменят със светлобална. Примерно шестицата ще бъде 1 светлина, двойката 0 светлина, четворката 0.5 светлина и тн. :)

  2. Hamaelleon каза:

    Готина рекламка :)
    Видя ли това: http://hamaelleon.wordpress.com/2008/03/26/book-o-mania/?


Твоят коментар

