неСЪН В неЛЯТНА неНОЩ

Толкова, ама толкова ми беше станало… странно, толкова, ама толкова много време са… три седмици, толкова, ама толкова е хубаво да имаш… в кого да се сгушиш, толкова, ама толкова е хубаво да… си Светлина :D

Представете си как вчера свърших работа за двойно по-малко време и как се прибрах, за да си укротя косата и да облека нещо като за кино. Е, укротих я, ама нещото за кино си беше объркало сезона и малко кофти се получи срещата ми с вятъра. После си представете как се намираме с **** и се натоварваме на автобус с гениалната идея да гледаме филм за шотландско дете, филм за езеро, филм за легенди (кой ще ти помни име, бе). ОБАЧЕ…

Обаче пристигаме рано и се набутваме в грамаден магазин за красоти – кеф ти перденца, в които да се увиваш, кеф ти жълти халати, кеф ти килими, на които да те бутат, кеф ти и настолни лампички, детски столчета от моливчета, моливчета, свещи и шкафчета. Мисля, че получих свещника с патетата и свещта, само защото се бях сресала :D :D :D

Най-якото е, че мой тъпчо гледал програмата за предния ден и се наложи да гледаме друг филм :) Ама нищо, де – пак беше забавно, пък и имаше синеока „вещица“, бая голямо коте, мъж, наречена Моха и божество с маникюр колкото всичките ми нокти, взети заедно и още малко. Малко нямаше „уга буга“, ама какво да искаш от тях – ми то преди 12 008 години не са знаели как се прави :)

А по-по-най-якото е, че в залата освен нас имаше точно един човек :D То верно, че исках някой да ме стопли, верно, че исках да не ми пречат на филма, ма това беше пресбъдване на мечтите! И дори седях отдясно :)

Прибрахме се в осем без. Пък. Не вечеряхме. Пък. Пуснахме телевизора. Пък. Запалихме свещта. Тък!

(В Ямболско така говорят, честно!) Абе, какво да ви говоря – няма начин да намеря думите за това колко е хубаво да се будиш за още и още, после да те будят за още малко, после да те будят за повече… За разговори иде реч, де. И „Animal planet“. Ба, мога поне да кажа, че бързо спря да ми е студено, спрях да съм гадна и се отказах от изпълнението на някои физически закани, после спрях да съм жадна и гладна, а към 5-8 сутринта вече спрях и да съм твърда. Преминах изцяло в течно-лигаво състояние и ходИ, че ме събирай с лъжичка за кафе (или сладолед).

Оооооооо, после имаше и сутрин, в която си бях сама, грееше ме слънцето, оправях си леглото и се чудех как така имам сили да се движа (респективно – радвах се, че не съм ****). Котешките езичета пък се оказаха най-добрата закуска след нощ, изпълнена с Швепс.

Важните уроци са: жълтите рокли се носят С бельо! Зъбите се мият ПРЕДИ, а не по време на гостито! Грейпфрутът е полезен!

–––––––––––––––––––––––

Тази нощ трябва да преместим стрелките на часовника с един час… нанякъде.


10 коментара on “неСЪН В неЛЯТНА неНОЩ”

  1. lotlorien казва:

    Моха? Тоз що не го помня…
    Аз най-се накефих на гушкането на негъра и Д’лей накрая…тъй се размечтах да се цункат… пуста яои-щина…

  2. Svetlina казва:

    Хех, негърът просто бешеее… нямам думи (забележка – той не играеше негър), а Моха е оня, дето го хвърлиха от пирамидата, за да работят другите по-бързо (много ми хареса как е Моха на английски :) )

  3. Мицева казва:

    искам и аз да го гледам! :(

  4. Радо казва:

    Бе хора не и се връзвайте на тая Светлина :)
    Ако слушате нейните описания и Къци ще ви се стори интересен. Филма не е за гледане. Само ще кажа, че има нелогичен щастлив край на фона на залез…

    Ааа иначе да, сексът е измислен по случайност в средата на 15 век от норвежки помощник-зидар и съпругата му. В норвежкото кралско патентно дружество фигурира патент от 17.6.1482 за така нареченият тогава „уген-буген“, описан като ефективен метод за успокояване на нервите, лечение на треска, косопад, магарешка кашлица, червен вятър и младежки пъпки. По-късно патентът е откупен от търговската гилдия на Осло за 1286 крони след данъчни удръжки. От тогава подробно илюстрирано ръководство се продава от амбулантни търговци и по панаирите. Сексът бързо придобива популярност сред населението на тогавашна Европа благодарение на лечебните си свойства и сравнително лесното приложение. Самата дума „секс“ по предположения на историците е произлязла от легендата за немският герой Йохан Шнелен фон Фантастиш за когото се разказва, че го практикувал в отделни случаи до шест (Sechs) пъти за една вечер заедно с благоверната си фрау. В днешно време сексът е разпространен широко в западния свят. Скорошни медицински изследвания свидетелстват за благотворното му влияние в случаи на стрес, наднормено тегло и депресия. Според непотвърдени данни подобрява и плодовитостта.

  5. Мицева казва:

    Предполагам, че преди да се измисли секса хората са се опрашвали като цветенцата! :)

  6. Svetlina казва:

    Радо, пак ти е кратък членЪТ :) („Филма не е за гледане.“)

    „Фрау“ е на холандски, та предполагам, че Йохан Шнелен фон Фантастиш всъщност е холандец и че сексът е п еренсен насам заедно с манията да се садят лалета и домати :)

  7. Svetlina казва:

    Ооооооооо, даже не само хората, а и маймуните, пилетата и всички останали (но не толкова значими) гадинки – опрашване му е майката!

  8. Радо казва:

    Да ама понякога членът ми е по-дълъг от средното за месеца.
    за така наречениЯТ тогава “уген-буген”
    легендата за немскиЯТ герой
    Общо взето дължината на члена ми се мени във времето :)

    А ти като си толкова учена кажи как е „госпожа“ на немски.

  9. Svetlina казва:

    „госпожа на немски“ – детски въпрос :D

  10. […] паднаха първите зъби, първата “любов” ни тресна, следващата я изби, третата я гони… Направихме си архив, минахме […]


Твоят коментар

