2008ма в жълто и зелено;аз пък – в 2008ма

Ба! Мойото съкилийничка каза, че сега ще е модерно жълтото и зеленото и даже си взе потниче в много красив жълт нюанс. Тя чете куп списания с правила за безпътни жени и съм убедена, че мога да й вярвам за това. И верно – около мен хората взеха в жълто да пъплят, даже шашавият Зл***н се мярка с някаква зелена папка (а той обикновено не знае кой месец сме). По витрините жълти манекени (е, днес имаше и една с бяла рокля, дето й висеше под кръста чак и малко ми приличаше на пенсионирана стриптизьорка на благотворителен концерт). Мирко и приятелката му се разхождали тия дни и той я накарал да снима някаква витрина с жълти дрехи, за да ми пратят да се радвам. Хех – всеки знае, че съм привързана към жълтото и така като гледам всички тея слънчеви магазини ми става едно хубавоооооооооо… Ама пък се дразня и от това, че вески срещнат (щото в Студентски град се срещат само бедни и немодерни хора) влачи нео жълто по себе си. Много се дразня! Гррррррррр – тея не се ли усещат, че цветовете си имат значение, че не е хубаво да и баанлен, че прекаляват в стремежа си да се докажат пред незнамкого… И ан това отгоре не се усещат/усещате, че ЖЪЛТОТО ОТИВА САМО НА МЕН!!! (и малко на сестра ми, но пък не й пасва на харатера, затова тя просто съчетава черно и оранжево и няма проблеми)

Още не съв забелязала зелените елементи, но дано не се появят и зелени лачени обувки, зелени къси роклички, зелени спирали на всички мигли и зелени кичури. Дано!!! Гери вече имазелен лак за нокти + един жълтозелен.
Пфу – повръща ми се – наоколо ще има хора цят слънчево жълто, лимоненео жълто и лайм :( И на повечето от тях това няма да отива. Абсурд – точно тея цветове са наистина специфични и си е подигравка да се правят толкова масови!

Решението ми е да се постарая да ходя шарена и да превърна жълтото само в елемент от облеклото си. Зеленото също. Ще е един много труден процес, защото основният контингент от друхи ми е жълт, после имам наравно червено и зелено. Е, много ясно, че ще се случва и да съм преобладаващо жълта, но тогава бройте, че съм изцяло себе си и се абстрахирайте от календарното време.

Ммммм – така като се замисля, май и това си е вид съобразяване с модата… Нищо де – поживем, увидим.

ПП: може да не си признавам, ама съм модерна и аз – зелена като постоянното желание за съвършенство, бозело ме напоследък и жълта като горещите бури от мързел, които ме владеят и ми отдалечават от зелените върхушки.

––––––––––––––––––––––

След работа си набрах клонки цъфнали храсти, сложих си ги в саморъчно изработената ваза от бутилка, камъни и „скални рисунки“ и сега стаята ми и особено територията около леглото ухае на красот :)

2 Коментари on “2008ма в жълто и зелено;аз пък – в 2008ма”

  1. anikrush каза:

    Аууу и зеленото ли е на мода? За жълтото вече разбрах и ми е много тъжно, защото изведнъж ще се окажа с модни дрешки. Ама зеленото незнам как ще го преживея. Това си е моят цвят, а разни хора ще ми се разхождат с него само защото е модерно, без изобщо да имат кермитовска душа и да знаят, че „it’s hard to be green“. Добре, че инстинктите ми работят и в момента изпитвам влечение към цианеното

  2. Svetlina каза:

    Завиждам ти за инситнктите – аз ще опитам да преживея обидата, че ми правят цвета масов, но… предполагам ще е неуспешно :(


Твоят коментар

