Когато плодовете говорят

Изрезки от нестандартни дневници :)

Понеделник:

Много съм кисел. Тая палма започва да ми става тясна. Кората – също. Искам д азахвърля тази жълта обвивка, да си раздрусам семките и да се опитам да направя нещо истинско. Може да изкореня палмата и на нейно място да засея фикус. Ето това е нещо, което обаче никога няма да стане. Сигурно защото съм прекалено съвършен и още не са произвели търнокопи за моето ниво. Толкова съм съвършен, че нямам никаква горчива жилка – аз съм идеално жълт и идеално кисел – идеално уникален и самотен.

Вторник:

В някои краища на страната ме наричат Дуда. Е, днес се чувствам точно така. Скоро всичките ми части ще се разпръснат – все намират какво да ги тегли в тази или онази посока. А слънцето е толкова, толкова, толкова горещо – усещам как всичко в мен започва да прегрява – тази прекрасна миризма от мен ли идва или вече съм се прехвърлила в рая на плодовете?..

Сряда

Днес съм по-скоро топка. Забравих каква ми беше същността – само ми се спи и се чудя защо ме боли – накъдето и да се търкулна, все ме ръби нещо :( И по-специално – мързи ме да разбера какво ме боли. Сигурно е щото не ме мързи да се оплаквам и там отиват всичките ми сили. ХЕй, познавате ли лекари – питайте ги възможно ли е да се хване диабет от мързел!

Четвъртък

Не знам. Днес всики ми се смеят. Не знам защо. Ама ми харесва. Ще каже човек, че ми има нещо А аз просто си вися. Или по-скоро хенг-вам ъраунд (за непосветените това е равно на вися=размотавам се безцелно). От време на верме се блъскам в някакви червени топкили, точки ли… ама не знам – аз искам да не се срещаме, те ме преследват. Все едно съм закачена за тях… Това днес не ми пречи да съм весела…

Петък

Оооооооо, днес валят стърготини от мене. С последни сили де добрах до подножието на палмата и легнах да си почина. На тази възраст, когато косата ми е изсъхнала, а всимките ми идеи са се изчерпали, единственото, кето ми остава, е да лежа, да лежа и да изчакам някой да ме забележи. МОЛЯ ВНИМАВАЙТЕ – НЕ СИ БЛЪСКАЙТЕ ГЛАВИТЕ В МЕН!!!

Събота

*************тъъъъъъъът :) Моите работи са си мои работи!

Неделя

Няма друг като мен :) Или просто не ми пука :) Щастието се крие във всяка моя семка. Събрах всичкото слънце през седмицата и сега заслужено си почивам – червенея си, едрея си, свиркам си и си щракам с пръсти :) Захарта е за аматьори – днес нищо не ми пречи да съм себе си – светът иска да съм себе си :) А аз съм доволна от света :) Доволна съм от всичко и от всички :) Обичам всичко всички :)

–––––––––––––––––––––––

Какво щеше да стане със света, ако жените ги нямаше?

ПарИте щяха да се обезмислят :)



Твоят коментар

