Още за ту ду листите и хората

Добрееееееее. „To Do“ значи „да направя“. Ама какво е една ту ду листа? Списък с нещата, които трябва да направя или с нещата, които искам да направя? Щото е много лесно да напишеш списък с това какво се иска от тебе – дори и понякога да се преструваме, не си знаем изисквонията на обществото, знаем какво се очаква от нас, знаем какво е да си човешко животно, ама… Частта това да си признаеш какво искаш, да не се срамуваш от мечтите си, да си признаеш, че искаш нещо, но още не си го постигнал, да бръкнеш надълбоко и да извадиш себе си в най-чист вид, да признаеш, че си несъвършен и че искаш да направиш още нещо… тежи, бе! Тежко е да направиш списък с нещата, които искаш.

Ето, аз мога само да го започна и пак ще ми е трудно. Ще се чудя как да напиша всеки от редовете. Доказвам/показвам:

  1. Искам семейство. Искам съпруг и дете/деца. Искам фурна, искам всяка вечер да заспивам в едно и също легло, да има за кого да се грижа и кой да се грижи за мен, искам да си имам пердета :)
  2. Искам да завърша. Искам да науча още куп неща. Искам да ме уважават за това, което правя. Искам да успея да се усъвършенствам!

Няма смисъл да изброявам повече. Стана ясна идеята. Да искаш нещо значи, че го нямаш, че признаваш, че имаш нужда от него. Да познаваш нечии желания е най-силното оръжие. То е равностойно на това да познаваш неговите слаби страни или недостатъци.

Виж, ТРЯБВА списъците са друга работа. Аз примерно трябва да:

  • напиша курсова по информатика, курсова по математика, курсова по механика;
  • да ида на работа в петък;
  • се прибера вкъщи за Великден и да боядисам яйца, които сестра ми никога няма да види…

Никъде не се казва какво е отношението ми към тези задачи, не се споменава дали искам да се прибера, дали ненавиждам начина на преподаване на асистента по информатика… Ей на – съвсем анонимен списък се получава. Можеш да разбереш нещо за мястото ми в обществото (щото не съм писала, че трябва да одобря 5-6 законопроекта или да ида на коктейл на Кайманите), ама и това не напълно. Ама никога няма да схванете каква е личността ми. Не и от тези сухи редове.

Сега ми се ще и да не се питах и каква е разликата м/у тези, които в играта с ту ду списъците писаха какво искат и тези, които писаха какво трябва да направят. Ама само ми се ще…

–––––––––––––––––––––-

Ето ми го информатичното предизвикателство на си ++:

63. Напишете програма, която умножава две матрици. Съставете два варианта: един с използване на масиви и втори с използване на указатели. Използвайте стандартните функции за време, за да определите кой вариант работи по-бързо.

8 Коментари on “Още за ту ду листите и хората”

  1. Петко Петков каза:

    Ти си страхотен човек и не трябва да получаваш такова държание от преподавателити по механика и информатика, но ти си силно моми1е и според мен ще успееш в живота.Много ти се кефя че всичко го прави6 както трябва да стане .
    ТИ СИ СУПЕР КОЛЕЖКА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. mislidumi каза:

    :-)

  3. Svetlina каза:

    Петкоооооооу!!! Това вече е прекалено! Днес ми подари РАМ памет, сега ме хвалиш… Айде, няма нужда – и без такива усмивки, пак ще ти наготвя мусака :)

  4. Pippilota Mentolka каза:

    На това му се вика чудесна диференциация между искам и трябва! :)

  5. Мицева каза:

    10х

  6. Svetlina каза:

    Мииииииииии – да речем, че напоследък имам повод да мисля повечко, та реотанът ми се е загрял и се получават чак излишъци от топлина и особено СВЕТЛИНА ;)

  7. deni4ero каза:

    ще се изгърбиш от много мислене :D недей :)

  8. Svetlina каза:

    Опитвам се, даже ходих на лекции по физика, ма не действа антидотът му с антидот ;)


Твоят коментар

