Пролет пукна, пролет пукна, аз пък не :D

Хихиххихихихи – още се смея :) Днес **** реши, че е време да ставаме приятели и да се завлечем на КНИЖАРНИЦА (знаят децата какво обичам, ееееей). Помежду другото беше наумил и да види червените трудови манифестации… Абееее сещате се, че открихме само затворени книжарници, препълнени паркове, лапе с червени боксерки, ДЪРВО ЗА КАТЕРЕНЕ и леля в жълт панталон :)

Открих и някои дълбоко лични факти, които не знаех за себе си. Първо – идеалният съпруг притежава фурна, но идеалният любовник притежава минохвъргачка. Второ – все още не мога да се ориентирам географски. Трето – когато яденето е 6лв, мен ми тежи на стомаха и се нуждая от цел за ритане. Четвърто – все още мога да си обелвам коленете. Пето – имам много, ама много здрав пикочен мехур!

Искам и да се похваля с една купчина зелени, много зелени снимки :)

Много специално наблегнете на тази!

Тук ясно се вижда как **** ми е отмъкнал платненката, закачил я е за клон на едно дърво и се чуди как да снима, докато аз слизам от друго дърво по чорапки и подскачам с цел убийство :) Мисля, че това беше отмъщение задето преди това се качих на зелена пейка, накарах го да се обърне с гръб и го изритах в задника :mrgreen:

Той реши, че няма да искам да публикувам снимките, обаче забележете – направих го, докато никъде не се вижда как НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО пие бира или пък целува комарките по бузката! ТЕ ТОВА Е – НИЕ ЖЕНИТЕ СИ ОСТАВАМЕ ПО-ГОТИНИ, ПО-СМЕЛИ И ПО… ЪЪЪЪЪЪ… ЗЕЛЕНИ!!!

Часът е 1 и 33 и държа в клипборда си доказателството, че **** е събрал кураж да покаже снимки на котката си, на полянката си, на богинята си и една своя :)

ХАйде на мандаринитееееееееееее!

––––––––––––––––––––

Не мисля, че някога ще стоя на полянка сред много деца, пиейки алкохол. Не искам! Обаче деца искам! Хей, ново мъж, внимавай, почвай да си водиш записки вече ;)


2 коментара on “Пролет пукна, пролет пукна, аз пък не :D”

  1. mirinka казва:

    Ей идеалният съпруг само фурна ли трябва да притежава ?!? А аз си мислех, че жените се оглеждат за мъж с кола и апартамент :) А и голям..месечен бюджет ;)

  2. Svetlina казва:

    Ааааа, това е идеалният за мене. А аз жена май не съм :) Макар че… идеята с големите неща и съпрузите също изглежда добре…


Твоят коментар

