Мислите – разпилени, самодивски, щастиеносещи

Вчера звъннах на Яна да й разкажа за интервюто за работа и… и тя охкаше. Вече беше започнала да ражда :) Е, да предражда в предродилното, де :) И както си бях правостояща в автобуса, звъннала на Дамян и с треперещо коремче, се замислих дали да й стискам палци. Ма аз не съм суеверна. Отказах се. Сетих се да си мисля позитивно за нея и за раждането й и да й пращам положителни мисли. Ама има ли такова нещо като “ нарочно положително мислене“? Добреееееееее. Знам, че мислите са много важни и силни и могат да причинят и добро и лошо, дори без да подозираме. Когато пожелаваш нещо на някого, дали то се сбъдва? Ами, често не. Вероятно условието е да си искрен в пожеланието си. Но, не. Всеки има пример за несбъднати искрени пожелания. Значи куца нещо в метода.

Добреееееее. Я да  си представим как аз искам да се оправи настроението на човека хикс. Почвам да си го гушкам и да го обвивам с нежност и грижа. Същото може и наум. Започвам като самодивите да преда нишки от лунни лъчи и с тях да плета тънки мрежи. С тея топли мисли завивам хикс-а и започвам да трупам върху него  купчинки добри пожелания, спомени, весели, приятни или просто спокойни чувства, като се старая да  не смесвам тези мисли с други. Когато успокояваш някого, не си мислиш тайно за цената на хляба в Етрополе или за страхотната мусака от вчера. А дали можеш да направиш всичко това без наистина да го искаш? Нее, не мисля. Истинският ефект на мислите се проявява, когато те са истински. Спонтанни. Светли. Не е като да искаш да решиш да си имаш крава и постоянно да мислиш за нея :)

Така. Имаме вече метод. А съществуват ли странични ефекти и има ли почва за него у нас? Логиката сочи, че ако за мен едни мисли са лоши, това не значи, че за игрек те също са такива. Т. е. няма разлика м/у мислите – ако отговарят на горните изисквания, резултатът от тях може да е и деструктивен. Вероятно това не е лошо. Вероятно нищо не може да съществува самостоятелно – трябва да има антагонизъм и това е. Лозунгът на Светлина: за всеки телбод антителбод! :D

Почвата… У нас почви всякакви. Предполага се, че всичко вирее. Така като гледам, явно много бедняци са се трогнали и искрено са си мислели за красотата от това да са власт-пари-имащи. А виждайки страхотните бузки на бебе Божидар, разбрах, че има почва и за добри мисли у нас. Сума ти народ сме го мислили тоя красив младеж. А днес поне 50-100 човека в университета ми разбраха, че откачам от кеф, че си имам най-хубавия повод за скачане, викане, хилене, прегръщане :) Не, не е само от моите мисли. Щото аз предимно се тревожех за мамата и татито и чак след това се сещах за бебо. Но днеееес… днес летя. Един усмихнат кавалер ми краде мислите и това е. Ако Яна ми беше разрешила да видя предмета на мислите си, или поне да се доближа до сградата, щях да откача. Ама наистина щях да си загубя разсъдъка. Не че е много, ма да знаете колко е т рудно да не се загубиииии…

Искам най-официално да благодаря на всички, които си мислиха с любов за Яна, Тони, бебе Боби и ме направиха толкова щастлива. Знаете кои сте, сега знаете и че ви дължа хиляди усмивки :)  :)   :)

–––––––––––––––––––––

– Може ли жена да направи един мъж милионер?

– Да. Ако преди това е бил милиардер.

4 Коментари on “Мислите – разпилени, самодивски, щастиеносещи”

  1. vira111 каза:

    Точно така се изпращат положителни мисли – с мислено гушкане и чувства от минали хубави моменти!

  2. Мицева каза:

    Мдам… Само дето не е бебе Боби! Ще се караме, СветлинО!

  3. keklanka каза:

    Нали може и аз да се присъединя.. последно кое е бебето :D и мен ме направи изключително щастлива новинката, също се притеснявах.. хихих, повечко за Яна, но тя е герой.. ааааа Мицева, последно вашия адаш ли ще е на нашата :) Относно положителните мисли, аз мисля, че има логика в това,че с мислите си предизвикваме да се случи точно това, за което си мислем.. независимо хубаво или не.. така че по-добре да е в положителния вариант :)

  4. Мицева каза:

    Ами той си има именце и се казва Божидар, а не Боби!


Твоят коментар

