графици, а?!

Обещах на Деничеро да свърша една отдавна отлагана работа. Просто си мислех колко ще е удобно да си имам график тоя месец, щото съм толкова заета и спя толкова рядко, че взе редовно да ми се случва да трябва да се свърши нещо и аз да се чудя днес кой ден е или пък „Тоя пък кво прави у нас?!! Абеее, трябваше да му помогам нещо, ама какво беше?“. А и взема д ами омръзва всеки да ме пита кой ден съм свободна. Ми, обикновено никой ден :)

За доказателство помествам графика от предната седмица, като уточнявам, че всичко е подредено по дни, но не и по часове. Втората табличка е за седмицата, която започна, а третата – от 2 до 8 юни. Забелязва се, че засега доста от полетата са празни. Спокойно – това е само засега.

Да отбележа!!! На 20ти с една колежка бяхме в парка с Диана и Анди, обаче не можах да измисля име за „ангажимента“ и затова не написах нищо :)

Още веднъж да отбележа, че по всяко време очаквам да ми звънне мамата на мойто лапе, както и да ме викат за опитно зайче + да раздавам листовки. Днес отказах листовките, но вероятно до края на месеца ще ме извикат за други. И те така! А някои си мислят, че студентите имаме време за ядене и спане :D

–––––––––––––––––––––

Имам си ЖЪЛТ КЛАСЬОР, в който ще си подредя всичките папки :)

13 Коментари on “графици, а?!”

  1. Svetlina каза:

    Хихихи – даже и график не мога да си направя правилно :D ИЗпитът по аналитична не е в понеделник, а в сряда :)

  2. Svetlina каза:

    Поправка първа: няма да ходя на Етрополе, четвърътк цялата нощ ще уча по аналитична химия, неделя ще се видя и с една колежка.
    Ремарка първа: на 13ти (петък) хващам нощния влак за Шумен и ще си бъда вкъщи точно 34 часа.

  3. deni4ero каза:

    луд човек си ти, щууууууууур, щом всичко изчисляваш в часове. Поспри се малко, ей, дивчо.

  4. Svetlina каза:

    Спирам – днес мама ме изненада и ще ми остане на гости до неделя подир обед :) Те това е – строг учителски ред настъпи и в мойта стая!!!

  5. deni4ero каза:

    хахахаха … браво на мама! Жива и здрава!

  6. vilford каза:

    Ехей, ама ти си от Шумен?!? И аз така. Сега ще вземе да се окаже, че си щерка на някой мой съученик/съученичка и ще потъна в земята от срам задето се моткам в Нет-а на моите години.
    Иначе съм впечатлена от заетостта на младото поколение!

  7. Svetlina каза:

    Мама е от Нови пазар :) Потъвай в земята от срам, ако познаваш Душица Куцарова – ей на – те това ми е любимата шуменска учителка :) Даже е и оп математика :) Уф, че случайност :D
    Мама е станала в осем и нещо да се прави на пералня, пък снощи ме накара да легна преди 11 и да заспя преди 12 :) Предричам само още една такава вечер до края на лятото :) Айде, бегам, че я дразни звукът на компютъра :)

  8. vilford каза:

    Преподавала ли е в Математическата гимназия? Ако е тя я знам по физиономия.

  9. Svetlina каза:

    Ооооооо, да. Толкова ли ми личи училището?

  10. Violeta каза:

    То това училище на всички ни личи. Само не знам дали това е хубаво или лошо….

  11. Svetlina каза:

    Еххх, виж си пощата :)

  12. Радо каза:

    Видя ли сега колко е безсмислено да се правят такива графици?

  13. Svetlina каза:

    :mrgreen:


Твоят коментар

