Аз съм на 5 и половина, а тя на 6 и още я е страх от кучета!!!

Днес гледах пак двете сестрички. Много съм щастлива. Аз съм човек, който си обича работата. Да знаете с какъв кеф съм седяла на земята с 3 хлапета, засилена да рисувам майка слон с панделка на хобота, баща слон с летящи жълти уши, подплашен от сеемйство мишки и детето им – слонче с футболна топка  :) И гъбка-къщичка за мравки :) А да – имахме и едно интересно море – две плочки с рибки, морски звезди, медузи, очертани отвсякъде (плочките, де) със синьо, а най-отгоре – жълто – обясниха ми, че е пясъкът на плажа :D И Сейлър Муун беше облечена в червено-бяла рокличка и твърдеше, че е Снежанка :) Постоянно се въртеше, за да й хвърчи полата (не го е видяла от мене – честно!!!) и току ме прегърне :) А аз слушах, гледах, учех се.

винаги започвам от небето

каза тя.

Даже едната картинка беше палатка с борче. Оцветиха небето нощно – в лилаво, но отгоре пак поставиха лентата синьо – другото небе. Бяха забравили звездите и луната и аз им ги нарисувах – нали са жълти. Оказа се, че всички хора от блока и улицата на бившото ми шефче, както и кварталните продавачки ме помнят. Стой и гледай как един даже плати сладоледа на Сейлър Муун :) А леля Верче направо реши да не вземе автобуса, а да върви с нас и да ни слуша глупостите :) Играли сме си с всички кучета, някои котки и дори една джанка. Имам си сладолед на панталона, както и потниче, купено специално по повод първи юни.

Обаче винаги трябва да започвам от небето! Построихме палатка, ядохме череши, гледахме детски, гледахме недетски, правихме се на кучета, скъсахме роклята… Когато съм с децата, да ме наричат СветлинА ми сатна навик. Чак днес разбирам колко е подходящо. И как винаги се почва от небето. Като ти е чиста главата, надолу е лесно.

Затова се постарах да изчистя всички неща, които напоследък свърших, пък не смятам за правилни, както и ще се засиля и тая нощ ще приключа с първите 50 листа по аналитична химия. Искам утре вечер пак да мога да скачам и да гоня младежи на обща възраст 19 :) Ама такова – да са ми жълти ушите и да летят!

ПП: при писането на публикацията, както и предвалителната подготовка (осъществена на тротоарни плочки 10 броя) не са пострадали никакви животни, както и авторката лично не е оцветила нито една фигурка – само гъбката!!!

–––––––––––––––––––––––

На света има три вида математици – такива, които могат да броят и такива, които не могат.

21 Коментари on “Аз съм на 5 и половина, а тя на 6 и още я е страх от кучета!!!”

  1. Радо каза:

    Откъде пък се научи да рисуваш футболна топка бе Инке :)

  2. Svetlina каза:

    Нарисува я ъъъъъъъъ момент да се сетя за странно мъжко име с Е…
    ……
    …..
    …………….
    ………………..
    Етиен.
    Да, Етиен се казваше.
    А Радо пак е изтървал запетайка :)
    И въпросителен!
    Аз изтървах само една точка :) .

  3. vira111 каза:

    Рисувай живота с пръсти от слънце,
    измисляй го по-красив,
    но отдай дължимото и на облака,
    който изтръгва от сърцето стих :D

    Аз и без това ти викам СветлинА – нали съм на около четири и половина. (упс, да не изтърва точката)

  4. deni4ero каза:

    въх! И аз тъй те наричам умствено, на ум, де. Хич не ми е и хрумвало другояче :oops: разбира се, прозиводните не се броят, но, като гледам, добре си прекарваш на работа. Това е работа-мечта :) Аз, разбира се, пак ще попитам тъпо и упорито, щото твоите подчерта ме хвърлят в луд размисъл, ама, уточнихме, че съм блонде, за тва ми е простено – та, кой е третият вид математици?
    п.с. много се старах дан е пропусна запетаи, точки и тирета …

  5. Радо каза:

    Смисълът на това под чертата, deni4ero, е, че ти си от първия вид а тя от втория.
    И добре дошла в граматическо-пунктоационния изправително-наказателен концлагер на Светлина! На галено ще ти викаме 182009 ;)

  6. Svetlina каза:

    Цялата идея на пунктуацията в коментарите е да изпъква повече „грамотността“ на публикациите =) Аз като голямо зло обичам да парвя забележки, но без да ги чувам=спазвам :) Обаче, даааааа, и аз, и Деничеро сме математички, но от различни породи :mrgreen:

  7. Deneb_50 каза:

    И аз питам-кой е третият вид
    И мен не ме е страх от кучета,като се извършата дадени матеметически действия с годините ми излиза,че съм някъде между 2,5 и 7 години
    ….,,,,,,,??????––
    тези знаци са за СветлинА,да ги сложи по предназнечение,ако хартиса някой,многа я моля да ми го върне

  8. vira111 каза:

    Сигурно го знаете вица за математиците, ама аз да си го кажа:
    Срещат се двама математици:
    – Какво стана с едикойси (техен колега)?
    – Ами, оказа се, че няма достатъчно въображение и стана писател.

    А третият вид математици, според мен, са онези, които могат, но не искат да броят~~~~~~

  9. deni4ero каза:

    @ Радо, това е числото, което винаги ме е описвало най-добре. Благодаря ти! :-р
    @ Светлинчо, да си имаме уваженията – аре, да не се обиждаме кой какъв е!

  10. vilford каза:

    Като четях с какво вдъхновение описваш рисунките си започнах да се чудя дали в Художествената академия са започнали да преподават аналитични предмети или просто си попаднала в грешният ВУЗ.
    Определението за математиците е брилянтно! И в тази връзка нещо за друга моя любима група – програмистите: „Съпруга на програмист го изпраща до магазина. „- Купи хляб. Ако има яйца, купи три.“ И програмистът се прибира в къщи с 3 хляба.“
    ;)

  11. Svetlina каза:

    Туй го знам с кисело и прясно мляко :) И се опитах да го разкажа на 15те си колеги автоматчици. На петнайсетата минута не издържах и го написах на лист. Чааааак тогава една колежка го разбра и се засмя. Тя е влязла с химия и е 3 години по-голяма от нас. Срам и позор за мъжете автоматчици.
    Мамо на Маугли, аз не смея да те обиждам – Радо го е направил :) . Как смее да каже, че 182009мм те описват. Не знам коя точно обиколка ти е отлкова според него, но знам къде учи. Искаш ли адреса?

    Диана, това значи ли, че си имала заложби за математик, но като си наближила частта с интегралите си предпочела писането? Чух, че само те са ти проблем…

  12. vira111 каза:

    Много по-късно разбрах, че съм добър математик. Тогава, когато вече никой не ме задължаваше да решавам задачи. Майка ми е математик и толкова настояваше да съм добра по математика, че поради тази причина, като видех задача, нещо ми прищракваше: ЗабравИ, забравИ, мисли за друго! Много кофти, но е така. Когато Давид (синът ми) започна да решава задачи, разбрах, че всъщност са интересни и че съм доста добра и схватлива по математика :D

  13. deni4ero каза:

    баш ти си ме обиди – ще ми викаш, че съм математик … Пък мъже не смея да удрям, нали са нежния пол :-р

  14. Svetlina каза:

    Я да те пробваме: 2+2=?
    иииииии
    -lg 100+lg1000=?

  15. vira111 каза:

    Нищо не разбирате вие от математика! Радо никъде не е казал, че 182009 са милиметри. Може това да са светлинни години или 1 август 2009г., когато трябва да се случи нещо (хубаво, най-вероятно). Може да е номера и в концлагера (онзи – граматическо-пунктоационния изправително-наказателния), но може и да са брой сбъднати мечти (в рамките на един живот). Както и да е – да дойде Радо да уточни!

    От задачите – на първата отговорът е 812, втората ще я мисля още :D

  16. deni4ero каза:

    Радо каза, че това мие номерът (като затворнически номер). А вие веднага за милиметри и килограми. Пусти цифри, изпили са ви аналитичния мозък :-р
    2+2 = на зависи откъде ще го погледнеш , а другото дори не мога да го прочета :)

  17. Радо каза:

    Ние с deni4ero си се разбрахме :)
    Моля, госпожица авторката да уточни коя обиколка на жена мисли, че може да бъде 182 метра.

  18. Svetlina каза:

    Сякаш не си виждал Яна бременна :) Много ясно, че гръдната :)

  19. […] логика не стои зад тая ми омраза. Просто и аз като Диди съм била на 5 и на 6, че даже и на 7 Винаги съм се радвала, […]

  20. […] ще детегледам Сейлър Муун, а в неделя още рано сутринта заминавам за вкъщи. Ще ме […]


Твоят коментар

