Мъжки размисли и страсти

Тия дни братчето на Яна много мисли. Айде да не казвам през какви емоционални, психически и психо-соматични състояния мина, откак стана чичо, ама тоя път ме разби!!! Та младият господин откри, че не разбира момичетата. Не, даже и аз нямам думи!!!

мъник с китара  каза: пффффф
мъник с китара  каза: аве не ги разбирам момичетата… или поне някой |-(
мое величество каза: някоИ
мое величество каза: =)
мое величество каза: какво са ти направили
мое величество каза: пак
мое величество каза: :)
мъник с китара  каза: ем
мъник с китара  каза: просто не ги чаткам
мъник с китара  каза: в смисъл
мъник с китара  каза: има 1 момиче, супер готина, пекана и т.н.
мъник с китара  каза: ии
мъник с китара  каза: понякога я ‘фащат лудите
мъник с китара  каза: :D
мъник с китара  каза: чай
мъник с китара  каза: ще ти копирам
мъник с китара  каза: ;)
мъник с китара  каза:

ТЯ каза: как да го обясня…
ТЯ каза: не ми е до живи същества ^^
ТЯ каза: най-много котка…
ТЯ каза: ама аз нямам котка

мъник с китара  каза: |-(

––––––––––––––––––––––

Мама намери дупка на един чорап. Дупката заличена. Че и насотява да се среша. Не е живот товаааааааа…

7 Коментари on “Мъжки размисли и страсти”

  1. deni4ero каза:

    аааааааааа, никво ресане! Получаваш пълен съпорт от мене тука! Виж за чорапите иди-дойди, ама ресането … неееееееееееее. Долу гребените!

  2. vira111 каза:

    ТЯ: е написала почти стих
    Но, интересно – на все повече млади хора „не им е до живи същества“ (вече втори срещам, та от това си правя изводите), макар да не го вярвям. Но все пак – това някакъв страх ли е или поза, според вас?

  3. Svetlina каза:

    А, не знам. Аз ибокновено ги срещам живи, та мисля, че не го казват сериозно. Май просто си говорят.

  4. Deneb_50 каза:

    Не е проблем,че не ги разбира,проблемът ще е,ако те не го разбират.
    То,аз за толкова години живот може да кажа същото,ама за съжаление,нямам оправдание :-)

  5. Svetlina каза:

    Аз като ви казвам, че котките живот си живеят =) Даже девет ;)

  6. Deneb_50 каза:

    А котараците горките,как ли се оправят-хич,не ми се мисли

  7. Радо каза:

    Ти Deneb_50, да не мислиш че случайно вият по цяла нощ? :)


Твоят коментар

