Срам ме е, че се нарича човек!

Ако си мъж и го срещнеш, заплюй го!

Ако си жена и го срещнеш, звънни ми да го заплюя аз!

Слънце, знам, че някой ден ще си потърсиш името в Гугъл, може и прякора. Също така и шефовте ти. И приятелите ти. Сигурно и горкото момиче, за което ще поискаш да се ожениш. Даже може и да е подсъдно, но не мисля да стоя мирна и ти да ми говориш такива глупости! Не знам как си решил, че съм кофа, която могат да ритат или да пълнят с каквото ти решиш. Пък може целта ти да е била такава. Сещам се как поне десет пъти (и пиян и не) се твърдял, че ако не излезеш с черни дрехи или поне черни чорапи, щял да ти се развали имиджът. Като ти гледам псевдонима, едан такава публикация може само да те зарадва. Някога в твоя браузър имаше отметка към блога ми. Не си спомням да си го отварял. Някога ме имаше и в icq-то ти. Сама се махнах от там*.

/*За неразбралите. Става въпрос за Вампирското слънце, с когото се срещнах в бглог. Преди година и малко се запознахме даже. През лятото често оставах у тях – той хванал биричка, аз примерно мента или ром. По едно време нямаше къде да живея и съвсем си пренесох багажа там. Е, сега благодаря за услугата.*/

На 11 септември се изнесох от тях. Повече не се видяхме. Чувахме се чат-пат. Звъннах му за рождения му ден. Той също ми звъня по някое време. Ама, ей така, да пита кога ще му ида на гости и дали ми се правели тройки. Най-много питаше дали съквартирантките ми са хубави. Няма браво за сесията, няма нищо. По едно време получих и писмо, ама то беше адресирано до всичките му познати, щото си беше взел китара. Една вечер се разговорихме в кюто и хуууубавичко му се накарах. Той заплаши да ме игнор-не, аз го направих първа.

Ох, не искам да говоря за лятото с него. Никак не искам. Тук има писано и за него, но доста неща са пропуснати. Просто да речем, че да живееш с Vampire Sun е като да живееш с парцала на бармана – или смърди на алкохол или е на работа и по всеки въпрос си има мнение.

Искам за снощи да си кажа! Много искам!

Предната събота ми беше звънял, ама късно през нощта, чак събуди мама. Бил си взел нова сим-карта и да се похвалел. Снощи пак ми звъни, ама към 3 часа. Вече работел на две места и сега му била единствената почивка, та дошъл в Студентски град да „пие кафе“ и да съм излезела да се видим. Тъкмо си бях легнала. Още не спях, но си бях в леглото и по пижама и гррррр. Той веднъж бил дошъл и каква съм аз да не искам да го видя… Казах му, че не е нормално да ми звъни в 3, че ще събудя съквартирантката, ако говоря по телефона (всъщност си бях самичка). И като взе да товари! Ние шуменците какви селяни сме били… Поправям, че не съм от Шумен. А, да от Попово май съм била и продължава да говори каква съм селянка долна… Абе, може ли да съм спала с месеци в леглото ти и да не помниш от къде съм?! Какво е това самомнение, че като ми звъннеш и ще сляза да ти гледам пиянските истории („сляза“, щото той беше на десет минути пеша от блока ми)?! Мен за каква ме има той?!! Пфу!

Та да уточня:

Вампирското слънце е долен грандоман. Толкова е комплесиран, че отказва да приеме другите за човешки същества. За него истинският човек трябва да изкарва много пари, да слуша метъл, да е готов да се сбие за каузата си и евентуално да е от Силистра. Ето ви пример:

Да не си помислите, че ми подарява роза заради мене? Няма такова нещо! Нали трябва с нещо да блесне, нали трябва да е най-готиният, най-важният! Нали трябва да му се кланяме! Веднъж изтърси, че понеже едикойси не му бил пратил едни снимки (а пък те наистина бяха загубени доста време), нямало повече да си пие бирата с него. Вероятно това е най-страшното наказание на света! Много силно желая някой да ми каже какво да направя, за да ме накажат и мене!

Май не бях ясна. Значи аз ще слушам кога са му свършили парите, ще знам кога е отишъл да се разправя с некви побойници за надгробната плоча на баща си, ще му звъня притеснена… А той няма да запомни едно единствено нещо. Знае само какво пия. И после ме разнася на приятелите си. Приятели.

Последния път ми разправяше, че вече има пари и група, хвалеше ми се, че на някои им плащал билетчетата за градски транспорт и понеже вече имал тях, нямало какво да се занимава с мене. А и какво ли да ме прави?

Веднъж бях направила баница и вместо да я види или опита или нещо такова, той предпочете три дни да не влиза в кухнята и да ми каже, че той е готвач и аз не му разбирам от фурната. Знаете ли какви са му възгледите? Той живеел в реалността, а всички останали сме „боклуци“. Това, за което ние сме пишели, той всеки ден го срещал на улицата, в истинския живот. Затова се чувстваше длъжен да псува и обижда в почти всеки коментар в бглог. Към края на присъствието си там даже не четеше публикациите, а направо избираше тези с най-много коментари и взимаше някоя крайна страна и започваше още по-големи скандали.

Според него трябвало да събере пари за жилище. После за кола. Не че може да шофира, но жена му щяла да може. Първо трябва да осигури семейството, после да се запознава с нея. И така всеки месец си пропиваше парите и си стоеше 30годишен ерген. Чудя се как е събрал и за китара. Карай. Сега е човек :) . Работи на две места и е герой.

Пуф. От мен повече внимание няма да получи. Снощи си изключих телефона. Абе, знаеш, че съм ти сърдита. Даже много. И ми звъниш да излизаме и ме обиждаш. Голям си мъж. Чудя се как истинските мъже от срам не са те убили досега. Може да е щото се криеш у вас между четирите стени, щото си „нощна птица“ или пък щото зад тъмните очила не могат да те познаят. Мен ми трябваше много време да те позная достатъчно, че да пожелая да напиша тая публикация и вече ме хваща яд, че е толкова мека и мила.

Краят е отворен. Знам, че глупостите ти ще продължат. Само ще се опитам да не ги чувам.

––––––––––––––––––––

Един мъник на 14 е сериозно загрижен за ЦСКА. Каза, че има 200 лв и иска да стане акционер и да им помогне.

* още едно предимство на кю и кип пред скайп – опцията remove myself from user`s CL

29 Коментари on “Срам ме е, че се нарича човек!”

  1. apieceofme каза:

    Поеми си дъх, изпий едно кафе с приятелка навън, изяж едно парченце торта и се усмихни :)

    Случва се да попаднеш на изнервящи-до-степен-непоносимост хора, но май трябва да свикваме и леко леко да минаваме… Не си струва да си хабиш нервите.

    Отива ти да си весела и слънчева :)

  2. vira111 каза:

    Такива като него има доста. Добре е, че има и от другите. Имах си и аз един приятел навремето, за когото бях красиво допълнение към колата, апартамента, скъпите дрехи и голямата пачка в джоба. Щото без хубава жена, с която да се показваш пред хората, някак си имиджът ти не е завършен. Случи се така, че на два пъти хубавичко му натрих носа и то без да съм си го поставяла за цел, така че съм доволна. Смятам също, че някаква сила свише пази добрите хора като теб от такива комплексари (да не казвам по-силна дума), само че моля те, внимавай и помогни на тази сила да те опази.

  3. Жоро каза:

    Браво, мило момиче! Дай боже повече като теб, за да не може такива уроди да виреят.
    От друга стра пък ми е жал за него. Той може и да не е виновен, че е такъв…

  4. deni4ero каза:

    Мека си била с него. възпитана, бих казала :) Да не повтарям думите на Жоро :) Но не съм съгласна, че едвали е виновен, за да е такъв. Баш сам си е избрал да бъде такъв и нема място в твоя слънчев свят.

  5. Svetlina каза:

    Олелелееееееее, благодаря ви много! Аз си се успокоих по добре познатия метод с пазаруването на рокля и пола-панталон, които ще облека не повече от пет пъти всяко ;)
    И цял ден се разхождам с едн гривна – подарък от Слънцето. Той има същата, но последните няколко седмици от престоя ми у тях тя се въргаляше под леглото. Той даже ми звънна днес да каже, че съм „несериозна“ и че си е загубил снощи документите и досега е бил в полицията. Абе, несериозната съм аз :)
    Аз пък му затворих телефона и пок го изключих.
    Виждате ли, когато в 3 часа някой те събуди, през деня ти се случват само хубави неща. Вие срещали ли сте роклята на мечтите си само за 15лв? А знаете ли, че ми звъннаха за евентуална работа (след малко ще се обадя да видя лично как стоят нещата)? И ми предложиха да живея у едни познати – аз готвя, те плащат. И ме валя дъжд и ми беше весело. И се прибирам и откривам, че Яна ми е пратила това: http://bgbudo.com/gm/gm.htm :) И после виждам и вашите коментари. А някои се радват като се появи дъга… Мммм, вие сте повече от дъга :) Благодаря.

  6. Лудогорският Владика каза:

    Пф – Шибани метали :/

  7. Svetlina каза:

    А така попе, анатема!

  8. deni4ero каза:

    Това е най-добрият начин за оправяне на настроението! А описанието на покупките … де го?

  9. Svetlina каза:

    Чакам да ме снимат :) Не смея да издам предварително :mrgreen:

  10. Жоро каза:

    Лудогорският Владика, мери си приказките ако обичаш. Ако не обичаш – ела да ми го кажеш в лицето!

  11. Svetlina каза:

    Жоро, усмихни се, той попът не е по-различен :) Ей го на – http://idirazberi.blog.bg/

  12. вили каза:

    Тази статия не е слънчева. Утре искаме само слънце от твоят блог. Черните мисли и неприятните хора -ВЪН! Подобрителят на настроение е много готин почувствах се велика и уникална.

  13. Бобо каза:

    ШШшш даже не мога да го изчета докрай….Хах няма да издържа….Отивам да се самоубия :D

  14. Morwen каза:

    Да, много са такивата като него и аз познавам един подобен, само дето е псевдописател и не пие, но пък иначе има същото отношение.
    Бих казала не го мисли, но знам колко е трудно, особено ако е около теб. От моя аналог научих едно – няма да го обезкуражиш като му се караш, само пълно игнориране върши работа.
    А някой ден ще ги бием… може и заедно…

  15. Svetlina каза:

    Дано, дано.

  16. […] 13.Срам ме е, че се нарича човек! […]

  17. Niili каза:

    мило, слънчево, светло момиче, да не си посмяла повече да си тровиш душичката заради такъв комплексиран, незадоволен, недозрял и недо… :oops: инфантил! за съжаление, такива като него – с лопата да ги ринеш, но пък, аз се радвам, че момичетата като теб също не са малко и винаги могат да им датат достоен отроп. майната му! заслужаваш всички красиви неща по много и начесто – иначе, готик-маниака да хо0ди и да се гръмне – ако случайно чете, мога да го уверя, че истинския мъж не се съизмерва с парите, колите и жените, които е опънал. хау!!! :-D :-D :-D

  18. Svetlina каза:

    Хех, няма страшно. Аз още обичам да се усмихвам, още пея детски пес ни. Но МОЛЯ повече никой да не ме буди в 3, за да ме обижда! Вашата подкрепа е страхотна, да не кажа неочаквана даже. Пак благодаря и да попитам: абе, милички, кой ме номинира за блог публикация на Републиката и това, че имам номинация от друг, значи ли, че не мога сама да номинирам нещо по в мой стил ама пак от моя блог.

  19. Радо каза:

    Еха! Егати якото! Имам чувството, че виждам как си изливаш яда във всеки следващ ред, докато накрая остава почти-относително-нормално балансирана Светлинка. Супер пост. И поучителен. Не за въпросния човек с проблемите му, а за теб. Най-вече за хората, които искат само слънчевата Светлина.
    Което ме навежда на друга мисъл. Дали пък мъжете ти не са точно като теб? От всички модели (понеже трудно се намират в един) по един?

  20. Диана каза:

    Радо, то ако ги имаше „в един“, щеше сигурно да е съвършеният! :D

  21. Svetlina каза:

    Още малко и ще ми сложиш реактив, с който да взаимодействам, образувайки трайно цветно съединение, за да можеш да ме титруваш с някой визуален аналитичен метод :)
    Ти ме видя ден след поста. Интересно мнение за балансираната Светлина имаш. Пу, пу, да не ти е уроки :) !
    Интересно е, че в този гневен пост намирате поводи да ме хвалите. Мъжете ми ли? Ми да – всякакъв цвят си ги имам/събирам, но предпочитам аз да им звъня и да ги събуждам. И най-вече предпочитам да няма обиди. Аз наричам ли ги „мъже“? Не. Ми да траят тогава ;)

  22. Радо каза:

    Диана, на теория си права, ама ако беше така и Светлина трябваше да е перфектна. Пък… не е :)
    Несъвършената, написах относително балансирана. Айде, че почна второто полувреме :)

  23. Deneb_50 каза:

    Ако в нашият свят имаше нещо съвършенно,нямаше да има нужда да измислят Бог .нали все пак трябва да се утешаваме,че приличаме на него,ама не съвсем,пък и не съм чувал досега някой да го е виждал,че да ни каже на какво прилича

  24. Svetlina каза:

    Ама аз ИСКАМ да съм несъвършена! Няма нищо по-хубаво от това да се смееш сам на себе си. За нищо не бих го заменила. Хихихи, ще ми дам аз една балансирана Светлина, обаче после, че в момента коефициентът ми на топлопроводност е сума от решетъчния и електронния такъв и съм леко във фаза на pertubation. Чакам си relaxation-a и тогава ще попиша пак, че Радо ми е лепнал наистина дълъг коментар на едно място :)

  25. ssk каза:

    Супер реклама му направи. С тези блогове човек трябва да проверява дали има писано нещо за новата му зарибявка преди да тръгне с нея/него.

    Иначе ми беше интересно като един свали едно момиче предлагайки и да отидат у тях да блогват… Всъщност може да видите на http://www.twix.com за какво иде реч… :)

  26. longanlon каза:

    абе, винаги съм се чудел що ги търпите такива плужеци
    http://kaka-cuuka.com/167

  27. Svetlina каза:

    Абе, Лонг, ти да не си се засилил да ставаш втори Апостол Апостолов?

  28. longanlon каза:

    е тва вече беше обидно…

  29. […] иде реч за моя вкус за мъже. Вече е обсъждан в блога, само че не от мен. Радо и Диана там нищят как аз си […]


Твоят коментар

