Цветове а?

С Нийли се заприказвахме за енергиите и за аурите и едновременно написахме по един ред. Тя ме пита какъв цвят е аурата. Аз казвам, че бива жълта и лилавка. Ма, тя нали е по-голяма и също като Яна знае отговорите на всички въпроси, ми прати линк, който да ми каже какъв цвят точно ми е аурата, щото била много видове.


Your Aura is Violet


Idealistic and thoughtful, you have the mind and ideas to change the world.

And you have the charisma of a great leader, even if you don’t always use it!

The purpose of your life: saying truths that other people dare not say

Famous purples include: Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Jr., Susan B. Anthony

Careers for you to try: Political Activist, Inventor, Life Coach

What Color Is Your Aura?

Та моята верно излезе лилавка и съм много доволна. Виждате ли какъв цветови експерт съм се извъдила? ;) После дойдоха още въпроси. Какъв цвят са мислите? Какъв цвят са сънищата? Дали всички мислим на един език (нищо, че Куелю е писал доста по темата)? Събирам отговори. Грешен няма!

13 Коментари on “Цветове а?”

  1. вили каза:

    Аз пък си мислех, че твоята аура е слънчева. Явно името ме подведе.
    Мислите са светли и тъмни. Тъмни са тези, когато сме ядосани и сърдити. Тогава животът ни е черен и съответно мислите също. А светлите са бели, жълти, розови – винаги когато сме щастливи, влюбени, доволни, обичани. А сънищата са цветни, от шарени по шарени. Аз обичам сънищата си, а мислите си мразя понякога. Много фантазирам. Ако е за нещо светло няма лошо, но понякога един проблем го мисля, мисля, а накрая се оказва нищо сериозно.

  2. deni4ero каза:

    аз не знам какво е аура и не знам дали имам, но знам, че сънищата ми днес сутринта бяха морски :)

  3. вили каза:

    Мммм завиждам. Най-обичам морски сънища, как лежа на плажа и двама мъже ми пазят сянка, друг ми носи мартини, а чтвърти ми маже гърба….
    И моята аура е лилавка.

  4. astilar каза:

    Зелена. Много се изненадах :) Доналд Тръмп бил същия. Изобще не вярвам да съм зелена. Препоръчват да се пробвам с кариера като – Гуро, CEO, домакин на Talk Show :) :)

  5. вили каза:

    Ти си модна. Нали Elle заложиха на зеленото и ти зелена. Май ще ходиш на тревичка.

  6. jenfel каза:

    Според теста моята е синя. Ама аз не отдавам значение на тия тестове. (Ти отдаваш ли?) Вигаги съм твърдяла, че живея цветно: мисля цветно, сънувам цветно… Имам различни настроения, затова и цветовете са различни ;)

  7. Svetlina каза:

    Тестовете са интересни, защото можеш да изгубиш много време по тях, дават ти тема за размисъл, а обикновено и поводи за смях. На практика няма верни тестове. Има тестове, които донякъде покриват характеристиките на няколко от тестваните, но са направени толкова обектувни, че изкривяват субектите почти до неузнаваемост. Този ми хареса, щото мисли като мен по въпроса с цветовете :)
    Да обобщим: има цветно мислене, цветно сънуване, цветни настроения, аз ще добавя цветни усмивки, цветни недели, цветни хора. Е, евентуално има и безцветни или едноцветни или прозрачни даже. Предполагам, че така трябва, но ако един ден сънувам прозрачен сън или пък имам безцветна усмивка, много черни мисли ще ме обладаят.Просто отсега виждам как няма да мога сама да се понасям.

  8. mislidumi каза:

    Aз пък синя – много смеешно :-)

  9. Жоро каза:

    И аз съм син. А ако бяхсе родил през 2800 и някоя си щеше да съм космически пират! *HAPPY*

  10. Svetlina каза:

    Така. Пиратското име на Жоро е http://www.blogthings.com/piratenamegenerator/outcome.php
    Евентуално той може и Георги да е, така че http://www.blogthings.com/piratenamegenerator/outcome.php

    а сега някой да ми обясни защо синьото е така разпространено сред женските аури!

  11. Диана каза:

    Светлина, тъй като твоята е лилава, прочете ли за индиговите деца?

  12. Svetlina каза:

    Хич, никак, въобще, изобщо, аам някой ден като се наспя, това съм планирала. Бегам да спя, ти пък виж ей това: http://www.ntv.bg/news/show_news.php?id=17529

  13. […] в себе си, че и навън – аура, която даже си има различни цветове. Енергията ти е не само нещо, което ти дава сили и можеш […]


Твоят коментар

