Добре дошли, драги ентусиасти!

Гледам, че децата решили да търсят зелени зайци и се вдъхнових да издиря още редки породи. Дами и господа, дами без господа, господа без дами, представям ви моята „ШарЕна книга“, където ще бъдете изумени, сразени, обездумени от красотите на родната планета!

Зелена патица

(не от Пекин)

Синя змия

(пустинните са с цвят на пустиня, та тая живее по облаците)

Рейнбоу слон

(женските са червени, мъжките са сини, останалите са грешка на пиян генен модификатор)

Жълт воден слон

(много са редки, отличителната черта е, че хоботът е толкова дълъг, че може да се ползва за акваланг, а костите на мъжките са кухи)

Розов слон

(пълна противоположност на жълтия – тежък и толкова тромав, че след 19тата година загива, ако не го храни някой друг)

Оранжево куче

(храни се с бледолилави котки)

Лилава крава

(храни се с оранжеви кучета)

Оф, не мога да се сдържа, Янче, ето още една крава

Розово пиле

(изключителното при него е, че само мъжките са розови, женските са в цвят каки)

А най-най-най-най-редкият случай е ЖЪЛТО ПИЛЕ

(няма коментар, наистина не съществуват краен брой думи, които да го опишат добре)

Специални благодарности на леля Гугъл за картинките (ако някой се познае или си познае картинката и си я иска, да коментира отдолу)

18 Коментари on “Добре дошли, драги ентусиасти!”

  1. вили каза:

    Ха, ха,ха… Още ме боли коремът от смях! Първото нещо и аз съм имала кат дете. Пиеше вода на поразия. Харесах си обаче жълтото пиле! :lol:

  2. Svetlina каза:

    Хихи, сега породата е доразвита – пие почти всичко. Само бозата не му понася.

  3. vilford каза:

    Розовия петел грабна сърцето ми. При такова създание, не знам как е оцелял лафът за розовия слон…

  4. Svetlina каза:

    Яяя, оцелял е щото не го знам аз! Я бързо си признай какъв е тоя лаф!

  5. vilford каза:

    „Опитай се да не мислиш за розовия слон“ – идеята е, че като ти споменат толкова необичайно животно, само за него мислиш.

  6. vilford каза:

    Използват го в случаите, когато се залъгваш, че не се интересуваш от нещо, което е обсебило мислите ти.

  7. Svetlina каза:

    Въх! Тва трябва да си го напиша на челото, та вески срещнат да ми го повтаря :)

  8. Радо каза:

    Теб какво те избива само на розово напоследък?

  9. Svetlina каза:

    Нема такова нещо! Обърнах апартамента да си търся розовото копче, ама то не е виновно, пък **** като си види подаръците, ще ме разбере. Мисля да направя така, че да излезе сякаш него го избива на розово. Или поне майка му така ще си помисли :lol: …

  10. Радо каза:

    Хехе. Първата стъпка е да признаеш проблема!

  11. Svetlina каза:

    Можеш да напишеш анонимна бележка на майката на **** :D

  12. Графът каза:

    Изразът за розовия слон има и друг вариант:
    “Как да обясниш на някой видял розов слон, че такива няма?” :)

  13. Svetlina каза:

    А те така! А аз видях розов слон!

  14. Жоро каза:

    Аз си харесах синята змия но и едно синьо жабче: http://curiousanimals.net/wp-content/uploads/2007/08/coolest-2dcolored-2dfrogs01-small.jpg

  15. Svetlina каза:

    Ама ако може и да си го изядеш сам, щото мен нещо не ми е много симпатично :( . Същата работа и със змиите – колкото са по-ярки, толкова по ме е гнус от тях. Странно защо мишките и плъховете са сиви, пък това не ми пречи да са ми гнусни и те. Слагам и нутриите в списъка! Синьото змийче е там, само щото е голубое и щото е рисувано, а не снимано. И изобщо… я сега ми покажи черно-розова пеперуда :lol:

  16. Pippilota Mentolka каза:

    Ох, добре че никой не ми е отмъкнал оранжевото куче!!! :)

  17. Svetlina каза:

    Според мен твойто си е направо бежово :)

  18. :D :D :D Pipilota ми отмъкна оранжевото куче под носа! :D :D :D


Твоят коментар

