Мойто лично кошче

Да не се чете! Написано е не за четене, а за писане! И също така е написано за неучене за изпита утре.

  • Днес мойто лично оркестрантче има рожден месец (иначе казано 1/12 рожден ден ;) ) и официално заявявам, че го обичам!!! И че е гугуле! Точка по въпроса!
  • Вече 9 часа ме боли стомах – изпих хапче много отдавна, но на инат не пия следващото. И много ме болииииииииииии. Чета презентациите по информатика ІІ и чат пат се превивам на бюрото от болки. Не се оплаквам, просто като пиша, им обръщам по-малко внимание. Смешко предложи да ми потроши нещо, така съм щяла да приглуша болката. Е, и аз гледам „Д-р Хаус“, ама нещо не ме блазни идеята.
  • Леле, реве ми се от болка!
  • Довечера зайците се прибират и ще доведат и гостенин – братът на футболиста. Ще ходят на дискотека, та почти няма да ми перчат да уча. Не че съм се засилила, ама като захладнее, сигурно ще се сетя.
  • Радо, какво ще кажеш утре да пазаруваме, за да можем да имаме после истински филмов ден? Ще почнем от рано и хладно с мириз на печено и после на спокойствие ще можем да си изгледаме всичко запланувано. Може пък дотогава да ме е отболял стомахът.
  • Утре вече ще си знам всичките оценки, нека някой стиска палци за математиката, щото нищо не се знае.
  • Още месец-два и пак ще мога да си връзвам косата на плитки. Липсват ми вече прическите. Хубаво излезе да си отвеяна студентка с рошава коса, ама понякога ми се ще да си забия иглата или шноли или десетина ластички и просто няма къде :( . Липсва ми чувството да се изпънеш на дъгичка и да си погалиш кръста с коса :( . (кръстът ми няма коса!);
  • Много е хубаво да отвориш скайп и да видиш само десет абоната, трима от които там в момента. Нямам обяснение. Просто носи истинско спокойствие. Дали защото няма от кого да се крия, пред кого да лъжа, с кого да се съобразявам, дали щото само акто видя имената на хората в малкия скайп и ми стива мило…
  • От бърчене ме заболя челото чак. Май ще пия хапче. Още малко ще поизчакам и ще се пресегна.
  • Имам отворени пет таба и нямам сили да прочета нещо сериозно. Вчера бях толкова изморена, че направо се бухнах в леглото. Не можах да се преборя със судокуто, бесеницата, пасианса… Само Сето Кайба можах да бия и то май на късмет :( . Тва изпитите по математика май са ми противопоказани. Или трябва да намаля секса в нощта преди изпита. Колкото повече мисля, толкова повече клоня към първото мнение.
  • А как ми се пишеееееееееееееееее. Обаче после. Обещавам. И ми се тича по поляни. Радо, ако не се появиш утре след изпита за пазаруване, обещавам сама да си тичам някъде. Не знам. Може пък да изчакам да се стъмни и да седна на земята (не знам от какво е направена) пред блока и да рисувам с тебешири. Няма да си светя. Каквото излезе. Сигурно седнала по няма да ме боли.
  • А тая седмица много плача. Днес само три пъти. Като разбера защо, ще разбера. Ще знам, дет се вика ;) .
  • Снощи гледах някакви анимационни котета по канал 1. Най-сладкото имаше конус или както там се казва нещото, дет ти слагат на врата, за да не си лижеш лилавото или зеелното лекарство от плешката. Леле от колко време не бях гледала анимация. Не говоря за Югио. Истинско идиотско филмче, дето гледаш как се мърда козината на животните и не ти дреме как се казва епизодът. И пак плаках. Има ми нещо. Не вярвам да е заразно, ма май е много резистентно. В момента слушам БГ радио и хич не помага, ма това е положението. Няма на болести да робувам, я!
  • Няма кой вятъра да стигне в синьото ти небе… пее си ми радиото. Абе, в София кога е синьо небето? Ама онова синьото, дето го има във всеки комплект фулмастери. Тъмничкото. Сещате се нали – небето, което не смеете да пипнете, за да не се изцапате от боичките, с които грижовните мечета са го изрисували.

–––––––––––––––––––––-

Ако все пак някой има време и сили за игри, ето една идеална.

16 Коментари on “Мойто лично кошче”

  1. Мицева каза:

    мрън…

  2. jenfel каза:

    Вземи аулин – прахче. В тоя ред на мисли не знам колко ще тичаш утре, но ако въпросният Радо не се появи, свиркай ;)
    Записвам се за стискане на палци за математиката.

  3. вили каза:

    Ти си математик, ти си математик, ти си математик…… Това е мантра и тя ще ти помогне да преодолееш малкото препятствие математика.
    Стискам палци и чакам 6+. Не плачи, а пийни нещо успокояващо стомахчета! :(

  4. Диана каза:

    Аз ще стискам палци с две ръце, само се успокой за да ти мине боленето.
    Честито на Гугулето, да е живо и здраво!
    Напомни ми също, че забравям да си включвам скайпа и си го включих.
    И в София понякога небето е синьо – утре ще бъде – за теб!

  5. deni4ero каза:

    и аз ще ти стискам палци, ако смяташ, че ще помогне, ама да тичаш? Верно те боли крема, щом мислиш, че тва е лекарство :P И си пий хапчето, ей, с рев няма да ти мине!

  6. Svetlina каза:

    Хей, днес вече две хапчета изпих, ма нежни :) Утре Радо ще ме води на разходка с шапка и ще си видя оценката по математика (обещавам да е между 1 и 4), иначе изпитът е по информатика. Мерси много за палците и да знаете – утре ще си взема тебешири и ако трябва ще си нарисувам небе, ама ще е синьо, ама най-най-синьото! Знаете ли – вееч почти не ме боли и планирам душ преди лягане и плитки утре и голямо деколте, за да си изравня тена. И въх, мноог ми е хубаво от коментарите, пък да не говорим за планирането на водните балони и размяната на подаръци утре…
    ПП: казва се „лЮкарство“
    ПП2: някой пробва ли играта?

  7. Диана каза:

    Значи, днес разбрах, че тройка било средната оценка. Защото се казвала среден три. И това го казала учителка на сина ми, която явно като теб брои оценките от 1, а не от 2. Така че надявам се да имаш нещо доста по-високо, над 4 примерно. Въпреки че ако ставаше дума за мой изпит по математика, нямаше да са ми толкова високи надеждите!

  8. вили каза:

    Аз, да! Много е ммм яка! ама нещо не ми допадна с тава свободно падане…. Приемаме оценки от 5.50 нагоре. От 1 до 4 не е за теб! :)

  9. Svetlina каза:

    Аз да се повторя, че при нас се смеем на шестиците. На задачи имам най-високата оценка – 4,50. Ама трябва да съм взела и теорията. Ще видим. Ама обещавам да не е повече от 4 и ако не са ми я признали, не се сърдете.

  10. deni4ero каза:

    за мене 4-та по математика винаги е била на нивото на отличен! Така ми казваше майка. Така че приеми съвет от майце си – и 4ка да е, не се тръшкай, ми вдигни гордо глава, изравни тен,а така, усмихни се и право към баниците с боза!

  11. keklanka каза:

    Eй, адашката, нема се оклюмваш.. и какви са тез сълзи.. поне да ми беше отсипала от тях да си мажа очите като ме болят за лекарство :) За изпита то ясно, че ще си напред с материала.. цуннн

  12. vilford каза:

    Tи пак малко си писала като за човек, на който не му се учи. Съвестна си, значи. Следователно ще се представиш потресаващо добре! Ние в къщи стомахчето го лекуваме с милкане с топла ръчичка. Пробвай. Ама друг трябва да милка – питай Валката.

  13. Радо каза:

    Това „Да не се чете!“ е точно като лафа на vilford за розовия слон.

  14. Svetlina каза:

    И после аз много съм говорела за розово :mrgreen:
    Ами всъщност аз не съм ви виновна, че сте чели – предупредих си. Туй си е мойто кошче. Може да си мислиш, че изречението „Да не се чете“ е изхвърлено в него. А може и да не мислиш изобщо, щото си мъж. Аз казах. Хау!

  15. Мицева каза:

    къф тоя розоф слон?

  16. Радо каза:

    От коментара на vilford.
    https://vitanova.wordpress.com/2008/06/18/colours/#comment-1310


Твоят коментар

