Изпитен ден

Аз да се похваля:

„Можеш за повече от четири, затова ще ти пиша две.“ А те така. На ти, Светлино, изпит по математика! Вие представяте ли си? Аз на тройка бих се побъркала от кеф, а той не ще да ми пише четворката и петък да съм ходела на поправка!

https://i2.wp.com/mikerbaker.com/knack/wp-content/uploads/2007/06/warrior2007_tn.jpg

И т`ва меденото ми се сервира пет минути след изпита по информатика. Там, нали съм цар, ме слагат на първия ред и ми дават да тегля плик с въпроса за мойта група. Естествено, изтеглям наааааааааааааааааааааааай-сложния (надявам се а-тата да са достатъчни, за да потръпнете и зад далечните си над 60херцови мониторчета) и направо потръпвам. В първия момент през главата ми минават мисли как оная четворка си е направо злато и не е трябвало да се отказвам от нея, как сега ще трябва да идвам и на ликвидация и… Освестявам се и зачаквам да напишат условието на дъската. През това време другите вече са си намерили пищовите и усилено пишат (групите са 4, като диктуването на всяка отива към 5 минути и аз много ясно бях от последната). Спокойност му била майката. Докато се радвах, че доцентът тоя път не е със сако, успях да осмисля отново условията и да се сетя, че в последните 10 минути преди да изляза от къщи съм чела точно тоя въпрос от теорията. Съвсем ентусиазирано започнах от програмата и след една страница се прехвърлих и към теорията, където изписах цели две (КЛАСЕН, МНОГО БЛАГОДАРЯ, ЧЕ М/У 9 И 12 КЛАС МЕ КАРАХТЕ ДА УЧА И ДА РАЗБИРАМ НЕЩАТА). Та така. Сега чакаме да стане девети, за ад се похваля с някаква ненулева оценка. А математиката явно ще си я влача до края на света. Нищо де, сигурно и в това има тръпка.

––––––––––––––––––––-

Тук има елекронни книжки от всякакъв тип, особено от хубав. Безплатни =)

25 Коментари on “Изпитен ден”

  1. вили каза:

    Мрън, мрън, мрън. И сега започваме да плачкаме. Аааа защо така, бе професоре! :( ;)

  2. вили каза:

    Една книжка на Вили Брайнхолст- „Изкуството да останем млади“ видях в предложението ти „дърпай“. Същият този автор написал „Ало, аз съм тук“, коментирана скоро при Диана

  3. Svetlina каза:

    Няма такова нещо – днес ми беше заявено в лицето, че знам по математика, а доцентът по информатика ми вися на главата да ми обясняма как знае, че ще изкарам повече от четири, искал да ми пише минимум петица човекът. Ми нека – не го спирам! Чувствам се страхотно – много изморлено, толко изморено, че чак утре ще пиша за най-страхотната мокра разходка на света. Изомерон, но щастливо! Никой не мой мъ спре! Страшна съм!
    А, да напомня – аз може и да рева само за глупости, ама за изпит немам намерение да рева.

  4. вили каза:

    Ама не ти. Ние ще плачкаме от щастие, че си ни най-умната математикоинформатичка. Видя ли каква сложна дума измислих? От собствен опит като студент по математика и информатика знам, че най-лесно се изкарва 6(5), а най-трудната оценка е 3-та. Голям зор е да я получиш когато не си учил. :lol: :lol: В Софич да не би да ви разхлади дъжд?

  5. Мицева каза:

    ех, тия четворки… много им се свидят значи… и аз имах един подобен случай… няма да горазказвам подробно, въпреки че е много забавен… на изпита по стилистика преподавателя решава, че четири ми е въобще много недостатъчна оценка и за това – айде на попраква… и на поправката колко мислите ми писаха?!

    четворка естествено! :)

  6. вили каза:

    Яна, припомних си и аз такъв случай. Последен изпит за летния семестър. Трябва ми 5 за да ми стане успеха точно 5.50 и да получавам стипендия за отл.успех. Учила съм, но поредната математика явно ми е била мъгла. Преподавателят ми казва 4, аз не по-добре 2. Не, не може не си за 2. И така няколко минути. А той си ме харесваше като студентка.Ддокато след мислене от негова страна ми писа 5. И след няколко дена започна студентската стачка мисля, че бе 1990, лятото и всички, които имаха невзети изпити вместо веднага останаха за септември да ги вземат и ги влачиха и след това. А аз бях на море, Сливен… Въобще купон. Е и в стачката се включвах.

  7. Svetlina каза:

    Я разкажете за тая стачка. Аз знам, че тогава сестра ми се е раждала :)

  8. вили каза:

    Вече ще си лягам, но с две думи искахме да сваляме някой, но убий ме не помня. Ще се пробвам да се подсетя и ще ти пиша, Светличе. :)
    Лека нощ!

  9. vilford каза:

    Приложените нагледни материали (картинките) не оставят място за съмнение относно обзелите те чувства. В един много стар каратиски филм имаше сцена, в която главния герой влиза в един храм и там основното му забавление беше да скача на посоки и да се търкаля избягвайки многобройните скрити капани – летящи копия, стрели, мечове, отварящи се под краката ти бездни и т.н. Брат ми я наричаше „сцената в МЕИ-то (сега Техн. Университет)“. Като минах 1-2 сесии разбрах какво е имал предвид. :D

  10. Радо каза:

    Бе като е толко готин да те беше изпитал устно за 5. Според мен е цървул, ама ти го кефиш. Или пък изгражда (поддържа) имидж. При всички положения няма защо да се нервираш. Поне е след няколко дни изпита (не е уместно да се каже поправка).
    Иначе е полезно за характера да те скъсат поне на един изпит.

  11. Svetlina каза:

    Мен ако питаш си отмъщава за всички вторници, когато не можех да се събудя в седем за лекцията му :) . Сега иска да си навакса и цяло лято да се срещаме :) :) :) ! Аз съм световноизвестна и всеки иска да си ме гледка. Ще отречеш ли?
    А полезно ли е да те късат на повече от един или вече да внимавам?
    Шувил, ми то при нас явно също е така, аам си имаме и от ония гигантски боздугани, дет се люшкат по коридора :D

  12. Жени каза:

    :( Аз пък се надявах и ти да си свършила и да черпим с виртуални шоколади заедно, и да обикаляме за заветните шарени блузки… Ама ще те чакам и няма да забравя, ей… (На мен и без друго ми се оформи едно кратко пътуване тези дни ;) )
    Ще стискам палци за математиката :) (гуш)

  13. Svetlina каза:

    Ще облека Жени в шарено, помнете ми думата! Абе, г-це Колева, аз имам едно обикаляне по магазините задължително преди първи юли (вторник), та да питам кога ти свършва пътуването, ако ме разбирате ;) …

  14. Жени каза:

    Окончателно на 30.06.

  15. Диана каза:

    Светлинке, избрала си да учиш нещо, което не се взима много лесно. И аз като учех биология, много се дразнех на психолозите, културолозите и прочее, дето не само нямаха математика, физика, химия, ами и даже не им бяха задължителни нито лекциите, нито упражненията. Освен това материалът им беше един такъв разтеглииииив, че даже от обща култура можеш да вържеш нещо и да си изкараш изпита. А мен, като ме попита асистента по неорганична химия защо температурата в хладилника е +4 градуса, а не 0, даже от обща култура не намерих какво да му кажа.

  16. Диана каза:

    „Изомерон, но щастливо!“ – ще ти дам приказка за един великан, който говори почти така (но ти го биеш!). Казва се Г.Д.В. (големият добър великан), чела ли си я?
    За стачката – докато сестра ти се е раждала, ние с Вили сме били студентки – виждаш ли! Макар аз – не точно студентка – тогава учех рехабилитация във Филаретова :D Чак по-късно станах истинска студентка. А заради онзи асистент по неорганична химия започнах редовно да пия джин. Иначе не можех да му вляза на гадните упражнения.

  17. deni4ero каза:

    Дид, бива ли таквиа акъли да даваш на младото поколение? :P

  18. Svetlina каза:

    :D Да не казвам аз какви ги вършех нощта преди математиката :oops:
    Да ви кажа, тия неща сме ги наследили от вас, ама ей така – по кръвта, няма нужда да ни учите, само трябва да си ги спомним :) . ПО тая логика оня великан сигурно ми е роднина. Трябва да ни запознаете!

    ПП: докато четях тия коментари, по телефона диктувах физика на един колега, който е в тоалетната по време на изпит ;)
    ПП?: специално проверих дали тоя коментар е четлив :oops:

  19. Диана каза:

    Защо? “Изомерон, но щастливо!” казва нещата много добре. Без майтап, предлагам да го въведем в специалния речник на рошавите глави това ИЗОМЕРОН – супер е! Може да се разровим и за онези грешки на Яна – дето като пишеше легнала, с клавиатура в скута (така ли беше?) много се смяхме :D :D

  20. Svetlina каза:

    Тя има и от преди това – примерно тя е създателка на глагола „бибря“, който включва и бира ;)

  21. Мицева каза:

    Всъщност грешките ги правя, защото имам малко смотана клавиатура и едната ми ръка е по-бърза от другата.

    Иначе вариант на глагола „бибря“ е „бибуркам“…

  22. Мицева каза:

    имам си и една друга много любима думичка измислена от мен – „преполупрозен“ (става въпрос за хладилник, който е точно преди да се изпразни на половина).

  23. Диана каза:

    Хайде да направим един речник на сгрешените думички (по-интересните) – да ги събираме тук на терасата + обяснения как, къде и защо са се появили.

  24. Svetlina каза:

    хмммм
    и като последния речник на Лонгман да слагаме и обяснения с картинки, където е възможно :) Искате ли да ви направя страничка на Терасата?

  25. вили каза:

    Идеята е похвална. Особенно като се изкара думата от контекста ще стане може би неразбираема и дори смешна!


Твоят коментар

