Блог дейт с лилии

Ръцете ми още миришат на балона на Анди, та бързам да напиша двете думи. Днес е паметен ден за българските блогери. Светлина се срещна с две от тях и получи подаръци и много думи за мислене и писане. Обаче в момента си прави картофено пюре и една петровска пържола я чака, та ще кара накратко ;) .

Първо искам най-накрая да се включа към нашумялата напоследък тема за душата (просто хвърлете едно око при Диана и Графът). Та, моето участие е следното: има хора, които произнаят „душата“ специално. Днес Дачи направи така и ми взе акъла. Едно такова… хем те кара да си я представиш, хем да потръпнеш, хем не искаш никога да не свършва ехото й.

Второ искам да благодаря за най-котешката жълта чаша и за възможността да се порадвам на чифт тичащи оранжеви чорапки + шапка.

После ще спомена, че днес имам курбан за здраве (сестра ми също), защото преди 2 години стана една катастрофа, която ние по чиста случайност избегнахме (на същия ден мама беше палила свещичка в параклис на Св. Петър и Павел, та е твърдо убедена, че това ни е спасило). Идеята е, че има автобуси в 13:30 – 2 броя, в 14 и в 15:30. Аз, мама и сестра ми сме пътували всяка в различен, но никоя не катастрофира. Аз бях най-близо и видях как автобусът пред мен се обърна и как шашардисаните ми приятели (все ученици) изпълзяват от него. От нас трите никоя нямаше телефон и дълго време се търсехме и не знаехме коя къде е пътувала. Драги зрители, чувствайте се почерпени за мое здраве (и моя сметка): почерпката

Днес светът празнува и рождения ден на моето магаре Влади, както й една година от запознанството ми с Андрей. То вече е толкова голямо, че му плащам такси, за да ми идва на гости ;) …

Пак днес чух Светльо енд дъ леджендс в Борисовата градина, защото бил някакъв ден за чистота или нещо такова. Бързичко избягах, но ако някой иска да ми подари книгата на Светльо, няма да я откажа ;) .

Сега да се скарам малко на Деничеро – тя не искаше да съм сресана, аз се захилих и ми се скъса едната ластичка от едната мързелива плитка, ма нямах време да я оправя и просто забих фиба, в автобуса съвсем бухнах от кеф и се наложи да разваля плитките, та на срещата бях с фуста и две ушички :) . Тя, Деничерото, имаше нещо против фустата също, та чак се чудя тя що оцеля… Ей, Алфабетке, недей така, че ще ти скрия шоколада! Казвали са ми, че като съм сресана, мога да бъда хубава.

За десерт ще споделя, че денят е толкова специален, че възнаемрявам да вечерям официално – на масата, вместо на леглото и даже сервирано в чиния, а не в тенджерката. Уиш ми лък!

––––––––––––––––––––

Някой иска ли да гледаме „Апартаментът на Джо“?

11 Коментари on “Блог дейт с лилии”

  1. Диана каза:

    И на мен ми е толкова хубаво, че се видяхме и си говорихме, че нямам какво да добавя (освен малко снимки, но още не съм ги качила). Чувствам се изприказвана, но бързо ще се възстановя. Чувствам се и заредена с най-различни хубави неща!

  2. deni4ero каза:

    защо, беееее, джанъм, аз да съм виновна? Я, кат’ си била бухнала, как хубаво си усетила „душата“! Виде ли, че съм била права! А, ако беше сложила и късите гащи, щеше и чорапите да пробваш на място, ама ти не, та не … яж си ся на масата …

  3. Svetlina каза:

    Въх, звинявай, не се бях сетила, че сресана щях да чуя „душата“ по друг начин :( . А гащите ако ги бях обула, никога повече нямаше да са белички, ти знайш ли колко пързалки и люлки има в Борисовата? А на масата беше верно много вкусно.
    Дид, това ще да е от негърчетата, друго гориво май не съм ти дала днес ;)
    Абе, аз казах ли ви, че намерих липа в Студентски град и тя даже мирише?

  4. Дачи каза:

    Благодаря за приятната разходка и маратона по надприказване :)
    Благодаря и за хубавите думи, Светлинке :)

    Диди, чувстваш се изприказвана? Срамота! Аз мога още :)

  5. Диана каза:

    Отивам да кача някоя и друга снимка, че не ме свърта! Ааа, и аз мога още, бързо се възстанових! Сега приказвам по клавиатурата, бъркам някои букви само.

  6. Диана каза:

    Ето: http://picasaweb.google.bg/panaira.na.vira/NAnKCB
    някои са малко размазани, ама…

  7. Svetlina каза:

    То е разбираемо, мъж е снимал ;)

  8. Selene каза:

    Ехе, било е забавно. :) А иначе, вчерашният ден е специален и за мен – мама има имен ден. Посветихме цял ден на безцелни обиколки, купихме страхотни копенхагенски бисквити, направихме си „официален обяд“ (горе-долу като твоето хранене на маса ;) ) и така. Беше забавно.

  9. Niili каза:

    да си жива и здрава – на патерички малко, но по добре късно, отколкото никога. :-D

  10. Мицева каза:

    Ами хайде, ще го гледаме тоя Джо (само да го намеря и да го сваля). Пък и поетите вече чинно чакат!

  11. Svetlina каза:

    Какво са копенхагенски бисквитки?
    Нийли, ако някой ден ми се случи да нося патерици, ще си събирам подписи по тях, така че не се кахъри, аз и днес черпих :) , пък и патерици харесвам :D Донт уори, би хладен и на сянка!


Твоят коментар

