Проба, уважаеми зрители

Хммм, опитвам си аз да правя анкети, ма де да знам, че като пише, че нещо работи с уърдпрес, то всъщност не работи и по никакъв начин не иска да става уиджет :(

Eй ви вместо уиджет, едно утешително линкче, пък аз отивам да си рева някъде :(

7 Коментари on “Проба, уважаеми зрители”

  1. вили каза:

    дадох си вота! А сега познай какво съм отговорила!!!

  2. Svetlina каза:

    Ми като те гледам каква си дебела и как нощем не спиш, а четеш глупостите ми… Може ли да предположа, че гледкаш самичка?

  3. deni4ero каза:

    а сега познай моя :lol:

  4. Svetlina каза:

    Това е лесно – тебе те е домързяло да гласуваш :D

  5. вили каза:

    Не позна!!! Отговорих „да попълвам анкетите на светлина“ :)

  6. deni4ero каза:

    пак не позна – чинно и прилично се наредих на опашката и гласувах …
    ама, не помня с какво …

  7. Svetlina каза:

    Хихихи, милите те :)
    Трябва да се науча да хвърлям боб, ма нищо, може и да е забавно :D . Освен това съм чувала за някакви кости с надписи, които се хвърлят и се съди по положението и какво ли не. Ей, Денич, имаш ли излишни кокалчета?


Твоят коментар

