Ами сега?

Пуф. Толко ми е топло, че ще почна с единствената добра новина. Днес отказах на едни колежки услуга. Новината е добра, щото от няколко часа съм решила да се уча да казвам НЕ. Друг въпрос е, че просто нямах избор. Искаха да прибера в моята стая техния килим, ама аз наистина нямам място вече. Това е щото не отказах на едно момиче да си остави багаж при нас, а на една колежка да живее при мен до края на месеца и да си довлече ПЕТ сака и един чувал!!! Също така тая нощ ще ми е забавно, щото не отказах да приютя за 24 часа едно малко сладко коте, наречено Бюти. Споменах ли, че съквартирантката ми нищо не знае за това? Или че всяко от изброените е против правилата на общежитието и Студентски съвет? Услугата за килима ми я помолиха, когато ходих да правя друга услуга – издавах им стаята в друг блок при главната домакинка, след като бяха ангажирали 3 души да им получават препоръчаните писма и ключове. Аз лично получих 2 писма и едно пакетче, както и навъртях поне 15 минути телефон. И понеже съм толко добра душа да ида да се карат на мен, вместо на тях, домакинката ме уведоми, че има шанс в понеделник да излезе заповед да ни връщат парите и кой откъдето е. Дам! Голям шанс! А хората, които трябва да ходят на работа и имат много багаж, малко пари и тъкмо днес мислеха да си записват час за зъболекар? Аз едва събрах пари да си платя лятото – продадох си съня, за да пиша курсови по механика, а се га ми изтърсват, че може да ми върнат парите и да остана на улицата!!!

Време е да си върна всички направени някога услуги. Моля всеки, който чете тази публикация и му стане жал, преписвал е от мен на изпит, питал ме кое от колко часа е, карал ме е да му давам телефони, да му обяснявам по някой предмет, да му готвя, да му слушам любовните мъки или просто ме обича, да помага! От полза ще са ми всички хора с коли, камиони, бусове, хората в София със свободно място за багажа ми, хората в София със свободно легло за мен срещу готвене, чистене, гледане на деца и котки, разхождане на кучета, боядисване на стени или просто 60лв на месец, които ще ми върне общежитието. От полза ще ми е и всеки с връзки в Министерството на образованието, който да напраи така, че да не ни ремонтират блока. Евентуално бих ползвала услугите и на някой, който да ми намери доходоносна работа, добър зъболекар и интернет във Вършец.

Поздрави – едно бъдещо истинско хипи – с шарени гащи, малка раничка, рошава коса, боси крака, стопиращо камиони и гушкащо мокри котета, когато вали дъжд

24 Коментари on “Ами сега?”

  1. Мицева каза:

    Ма що бъдещо хипи? Ти вече си си такова! :) Само за камионите не съм сигурна…

  2. Svetlina каза:

    :mrgreen:

  3. Martinna каза:

    Аз мислех, че работиш? Кажи да измислим нещо с доходоносната работа? Аз поне това го мога… :) Kaжи ти какво можеш и пускам search ;)

  4. Martinna каза:

    А и само не разбрах доходоносната работа задължително със зъболекаря и Интернета във Вършец ли върви?

  5. Billy The Boy каза:

    Ами научето котето на номера и организирайте представления. Само дето котките не дават мляко, ами пият такова :-)))

  6. Svetlina каза:

    Хихих, добре е да има доходи за зъболекар, добре е да няма Вършец ;)
    мога да съм джуниър дивелъпър на си++, мога да съм детегледачка, домашна помощница, всичко без токчета, мога да раздавам листовки, да говоря и пиша английски, да съм на хелп деск… Всичко, за което не се изисква квалификация. И мерси за помощта. Отивам да търся котето, че се завря под леглото…

  7. Billy The Boy каза:

    Ама Вършец е ей тук на 1 час път, с точно разписание на транспорта, а къде си загубихте квалификацията, да не и тя под леглото? :-))))

    Между другото, като за начало, в магазините 345 и Фантастико винаги търсят персонал.

  8. vilford каза:

    A kaкво ти има на зъбчетата?

  9. Svetlina каза:

    Нямат си мост :)
    Фантастико и 345 дали биха взели някой, който е студент редовно обучение? Айде, може верно да опра до Диана и да ме прави сервитьорка, ама дайте да дойде понеделник…
    Всъщност Вършец е на 2 часа път, а на 19 квалификацията ми е много забавно ;)

  10. jenfel каза:

    1. Откога приютяването на коте е против правилата в Студ. град?
    2. Няма да ви изгонят споко. Дори и да стане, ще е за месец-два, но бас ловя, че няма да се случи (не са толкоз организирани, не за друго).
    3. На мен услуги не си правила, не е и нужно. Брой ме за камиони, безплатни квартири и работа (мейла ми го има в блога) ;)

  11. deni4ero каза:

    брой и мене за помощ, ама немам идея каква :)

  12. вили каза:

    И мен! :) ;)

  13. astilar каза:

    И аз като Дени4еро :) спонтанно.

  14. Svetlina каза:

    Въх, верно съм си за помощ, щом в осем съм будна, лошто е, че и в пет бях будна. Дайте по ред на номерата да отговарям:

    jenfel, забранено е да си имаш домашен любимец, дори рибки, нищо че доста хора не спазват това правило (свързано е с някакви зарази май), силно се надявам да не ни изгонят, единствената причина да го направят е, че така ще могат да дават стаи на свободен наем през лятото за външни хора, а те са 7лв леглото. Нашите трички им се виждат малко сигурно. Какво е безплатни квартири?

    рошло, тебе те броя за друго, щото ако не беше Радо снощи в скайп, щях да изперкам и се обзалагам, че ще ми трябват още много думички, за да се успокоя. Пък ти верно знаеш няколко хиляди (половината са ми непознати ;) ).

    ast ilar, ти също си преброена, още повече че приятелите ми от Богомилово предложиха да ида през лятото при тях и да поработя в Стара Загора.

    Оф, какво съм тръгнала и аз… Две думи още не мога да кажа, че остават поне 4 часа до закуската… Абе хора, благодарско дори и за ухилките в коментарите. Идея си нямате колко ми е писнало да си сменям жилището и колко е ужасно най-стабилният ми период да е 2 месеца. След това винаги се намира какво да се провали. Би трябвало да съм свикнала, ама не съм.

  15. jenfel каза:

    Безплатна квартира, dear, е да те подслоня при спешност, докато си уредиш нещата с общежитието. Разбира се, важи само за теб, не съм обладана от алтруизъм ;)

  16. Svetlina каза:

    Няма страшно, котката и колежката може и да живеят при мен тия дни, ма не вървим комплект. Голямо мерси имаш, пък ще видим какво ще става понеделник.

  17. deni4ero каза:

    вижаги готов! ;)

  18. deni4ero каза:

    винаги готов, исках да кажа, ама, на – получи се една от хилядите непознати думички :oops:

  19. Svetlina каза:

    Пу, пу, да не ти е уроки! Я сега скачай тука: https://vitanova.wordpress.com/2008/07/03/4uk/

  20. Жоро каза:

    Този Апосто Апостолов е голям спамер. Да не говорим, че е изключително арогантен и невъзпитан. Почти 100% съм сигурен, че не го познаваш, и ако ъсм прав – изтрий този коментар веднага, за да не става още по-звестен и на твой гръб. Ще поясня как – колкото повече връзки към твоят сайт имаш от други такива – толкова по-напред в гугъл излиза при търсене – така той пуска коментар тук и веднага си гарантира още една такава.

  21. Jimbo каза:

    Ако не си си намерила работа тук, питай и опитай на морето – работа и удоволствие 2 в 1

    http://apieceofme.wordpress.com

  22. Жоро каза:

    Джимбо, зора на момичето не е да работи а да си стои в София, но вие, които не сте живяли в студентски град – това не го разбирате ;)

  23. Jimbo каза:

    Жоро, топлата вода е открита отдавна, а ти просто помагни на девойката, ако можеш!

  24. Svetlina каза:

    ПрЪво – не обичам Студентски град.
    Второ – отивам да трия коментара на А. А. – известен ми е милият.
    Трето – очаквайте скорошно включване с актуална информация, новините задобряват.


Твоят коментар

