Присъдата

Такаааа. Да уведомя. Гонят ни. В момента усилено си търся квартира за някоя смешно малка сума, като мястото е почти без значение, защото е само за лятото. Силно се надявам септември да ми стигне успехът за общежитие. Стажантите трябва да напуснат до 12ти, ние до по-рано. Утре съм на работа, после Радо ще ми е пазач – отивам в една агенция, където съм си заплюла няколко обяви, вероятно ще обикаляме да ги огледаме. Една позната (мамата на котето) предлага да поживея в нейната квартира, но не мисля, че там ще мога да си приютя всичкия багаж, пък и ако увисна без общежитие, след два месеца пак трябва да си търся квартира, а вече ще е почнал скъпият студентски сезон.


Сега започвам с молбите:

  • В събота вечерта сигурно ще дойда в Южния, та ще е мило Диана също да дойде и пак да си поговорим за Светлина-сервитьорката;
  • Не са ми излишни всякакви торбички и най-вече един сак;
  • Приемам всякакви предложения за превоз на багажи, лошото е, че вероятно ще е през работната седмица;
  • Разменям храна за пари с всякакви хора от Студентски град – нямам силно желание да пренасям пакети спагети и ориз, а са ми останали няколко. Смешко, ако четеш това, помисли си дали си гладен.

На когото му хрумне работа за мен или квартира за някоя почти минимална сума, или пък се сети за друг начин да ми удари рамо, нека не се плаши, а да си  каже. Официално заявявам, че заплатата ми трябва да отива към минимум 400лв на месец, защото до 5 септември трябва да съм си платила семестриална такса и скоро след това и такса общежитие (ако достатъчно често си повтарям, че ще се класирам, сигурно ще стане).

–––––––––––––––––-

Не ме интересуват неидентифицираните облаци – слизам до магазина!

17 Коментари on “Присъдата”

  1. Мицева каза:

    моите предложения: сега при Котето, септември – с Боби на квартира! Тя си търси съквартирантка и квартира… Недостатък – иска да е в нашия район на града, но може да има и други части на града, които да я устройват (ще я питам)… За жалост хладилника ни е препълнен! Говори с Антон за превоз…

    Толкова от мен!

  2. jenfel каза:

    Дай ми мейл или скайп. Ако искаш де ;)

  3. Svetlina каза:

    Ако утре не си намеря квартира по джоба, верно ще ходя при Котето. Вторинк в 4 трябва да ми е изпразнена стаята, прозорците – измити. Смешко не иска продукти. Няма какво да ги прави. Има ли някой гладен в студентски? Константин-Кирил, Климент, Жоро от Шумен, Мирослава, поп Влади и всички знайни и незнайни студенти да слушат: имам ориз, спагети, кускус, брашно, пудра захар, орехи, вероятно и олио. Просто няма как да местя и тея глупости. За по 50 стинки всяко или за по две-три найлонови торбички ще се разберем!

  4. Svetlina каза:

    Тук Светлина си напсА скайпа, ама бързо го скри – той се дава само на специални хора и се крие от тея, които не се казват jenfel :)

  5. Kliment каза:

    Pishe stariq sobstvenik na teraskata. Ako si OK s 4ujd ezik ili 2 i ne na Vie s gospodata kompiutri pi6i dovechera v skype, imam ideq za zaplata okolo 840 s pylni osigurovki :)

  6. Svetlina каза:

    :) Тая заплата може да ми скапе шанса за общежитие, обаче неперменно ще пиша, терасин с терасин такъв :-* Мерсаж!

  7. Диана каза:

    Чак сега го виждам това. Хем сутринта Вили ми каза и забравих. Как да помогна? Освен с олекотени торби, но как и кога да ти ги дам? Кажи, ако имаш идея. С превоз (през седмицата) и квартира не мога. С багаж – мога да ти приютя един сак (много ли имаш?). За работата като сервитьорка веднага ще питам, но се надявам да се уреди нещо по-добро – напр. това, предложеното горе. В събота ще дойда (12ти, нали?), но дотогава ти ще си се пренесла.
    Кажи ми, ако се сетиш друго конкретно нещо, с което мога да помогна!

  8. Svetlina каза:

    Аммм, багажът ми няма да е много – вероятно сак и нещо + котлон, тостер, пътеки, компютър, май намерих къде да го прибирам. Вероятно събота ще идвам в Южния, а торби всякакви приемам. Ммм, очертава се да си намеря несервитьорска работа, но колко му е да опра и до това. Ама аз защо си мислех за събота пети, а не 12ти? Превоз също май уредих.
    Общо взето… колкото съм шашната и панирана, отлкова съм шашната и щастлива, защото открих колко много приятели имам и колко много хора ми предлагат помощ. Не съм очаквала чак такава подкрепа. Честно – щастлово паникьосана съм.

  9. Диана каза:

    Аз още с нищо не съм помогнала, само с предложения, обаче очаквам да ни държиш в течение как върви всичко. Не знам и аз за коя събота, но Вили спомена 12ти.

  10. Диана каза:

    Исках да кажа и, Климент, много ти благодарим, че преотстъпи тераската на Светлина, респективно и на нас! Да си жив и здрав!

  11. astilar каза:

    Светът е хубав, светът е чудесен!
    Светът има нужда от твоята песен!

    :)

    Имаш приятели, защото можеш да бъдеш приятел! :)

  12. Svetlina каза:

    За децата по Земята
    най е хубаво когато
    има светлина.
    И в очите, и в сърцата
    и в мечтите, и в делата
    винаги да свети тя!

    Слънце щом блести над нас,
    то е също и за вас
    и тогава всички ние
    волни, весели, щастливи
    пеем с весел глас
    ………………………….

  13. Жени каза:

    Много бих искала и аз да помогна, ама съвсем скоро има вероятност и аз да съм в подобно положение. Съжалявам, че нищо не мога да направя :( Само едно стискам палци мога да кажа и да ти пожелая успех :)

  14. Klim каза:

    Пратих ти майл за работата, снощи така се стекоха нещата, че така и не се прибрах. Погледни го и ако има въпроси – довечера към 11 и 30 съм онлайн, промиз.

  15. […] ме погледна странно…. Преди 3 месеца беше прочетена Присъдата на Светлинка. Като една бедна студентка, не можех да й […]


Твоят коментар

