Отчет и обещания за почерпки

Слушайте внимателно докъде я докарах. Намерих къде да живея, но ще е нелегално и ще трябва да си редуцирам багажа сериозно. Спокойно, лятото мога да го изкарам и само с рокличка и гребен :) . Радо ще ми прибере част от багажа, както и Христо Манолов. Подадох 3 кандидатури за работа, чакаме да виидм кое как какво, междувременно не съм спряла да съм домашна помощница и се вихря у шефа два пъти седмично. Мирослава и приятелят й (ще живеем на една и съща улица) ще ми приберат сака и компютъра за до края на седмицата, което идеално ме устройва, щото на новото място ще се нанасям на етапи. Един съученик, който на шести има рожден ден, ще живее в същия блок като мен и ще удари едно носаческо рамо за пред портиерите. Гошко, голям предприемач да пораснеш, никога да не броиш стотинките, да си купиш оня мечтан остров и да знаеш – всичките 4 години съм гласувала ти да си отгворник на класа!!!! Опаковахме снощи с Радо багаж, обаче усещам как днес ще пренареждам сака, щото имам нов план. Христо, Лорде Винкин и ти Михаела, гледайте днес да се събудите, че имам зли намерения – вместо да идвам да живея при вас, смятам да помоля да минете с колата и да ми приберете няколко кашончета за съхранение до към края на септември. Мама е уведомена, че днес ще купя опаковъчна хартия и че понеделник ще получи голям колет. Намерили сме и легло за момичето, което живееше при мен. Нейният багаж вече е прибран из разни познати и пратен по автобуси. Вторник можело да спя у Яна, което е просто идеално.

Ако тая работа с кашончетата не стане, Жени и Жоки да се готвят, че съм им била шаферка и знам, че имат къща :) . И кола :D . Очаква се след понеделник да нямам нет, та ще позамлъкна, а телето вече отиде над 50лв и ще е шоу :))) .

Леле, страхотно е чувството!!! Единия ден не знаеш на кой свят си, на другия се появят хиляда приятели, които искат да ти помогнат. Ако тръгна да изброявам всички, които предложиха помощ или просто съчувствие, ще хвана тендовагинит на пръстите и на двете ръце. Абе хора, по цял ден ту се усмихвам, ту се унасям в мислене и все това изскача – как не съм вярвала, че мога да се опра на толкова много хора, как не съм забелязала, че съм обичана, че трябва да прекарвам повече време с вас… Знаете ли, освен всичко гореизброено, предложиха ми пари назаем, превозни средства, още няколко оферти за работа, места за спане, раници, торбички, носачи, опаковачи… И най-вече обич. Истинска приятелска обич и подкрепа! Каква я мислех, каква стана… А планът беше да не завързвам приятелства в София, щото после щяло да ми бъде мъчно да с еразделим… Въх, никога не ме е бивало да планирам :)



***********

Да не забравя, че ми трябват снимка за автобиографии и молба за напускане! И някой, на когото да подаря олио! Както и да не забравя да пусна молба за Интернет! А, да, Радо, тия пътеки с какво ще ги закараме до вас?

30 Коментари on “Отчет и обещания за почерпки”

  1. Диана каза:

    А кога ти остава и време да пишеш!
    На мен пък ми е съвестно, че с нищо не помогнах. Не искам помощта ми да е само на думи.
    Но все пак се радвам, че толкова много други хора са направили нещо конкретно и лека полека всичко ще се уреди.
    Имаш ми телефона все пак, ако нещо се наложи, звънни!
    :D :D

  2. Svetlina каза:

    Не давам да ти е съвестно! А за писане има време, защото редувам пране с висене на компютъра – ипша автобиографии на английски, правя електронни тестове, уговарям всичките ония подчертани неща горе… Даже научих мама да чете смс-и, щото постоянно ми падат батериите на телефоните от толкова разговори.

  3. deni4ero каза:

    :) браво

  4. Бобо каза:

    И все пак (Пу-пу, да не урочасам нещо!!!) ако нещо се прецака, можеш да ми дойдеш на гости във Варна :).Пък има и много сезонна работа :)

  5. Svetlina каза:

    ДОКЛАД ВТОРИ:
    Утре по обедЖени ще мине да прибере две торбички.
    Днес занесох две чанти при Христо.
    3 кашончета утре или другиден заминават за Христо и Михаела.
    Чакам Смешко да си дойде в София и ще го накарам да ми закара сак и компютър при Мирослава (от понеделник вечерта съм без нет).
    Утре Антон ще закара пътеките у Шувил, пък тя ще ми даде торбички от Диана.
    Яна ще прибере 4 порцеланови чаши, бамбуков комплект бъркалки и всякаква храна, която имам.
    Утре трябва да купя опаковъчна хартия за колета, понеделник ще го пусна.

    Списъкът с почерпките неистово расте, а аз се пукам по шевовете от кеф. Ех, кога беше шести клас и имах само една приятелка…

  6. Svetlina каза:

    Бобо, мерси за предложението, ам по-коро бих живяла у вас в Шумен и бих работила на автомивка ;)

  7. Svetlina каза:

    Поправка първа :)
    Пътеките тази вечер ги взе Радо – споменавала ли съм, че го обичам???
    Антон утре все пак ще мине и ще ми пренесе кухнята у тях – има да пият олио…
    С Шувил ще се видим на 12ти – нека не се отчайва.
    Остават ми пране колкото само още една пералня и можете да ме наричате Уондър Гърл!
    Багажът ми почти се събира в предвиденото място и ще откача от кеф :))))

  8. astilar каза:

    :) Само ден и половина ме нямаше, а ти за това време си пренесла света. :)
    За автобиографийте мога да помагам, дотолкова,

  9. astilar каза:

    доколкото знам как не се пишат :)

  10. Svetlina каза:

    Засега всичко върви по план. Тони и Яна прибраха кухнята, Жени е много бъбрива и усмихната, вече си има плстелин и гланцово блокче и ако щете вярвайте, ама си има и шарени блузки :))) (също така тостер и ютия ;) ). Астиларчеееее, мен ме имаше, ма се криех :P

  11. Жени каза:

    :lol: Ей, кога успя и тук да коментираш ;) :D

  12. deni4ero каза:

    а, Жени била бъбрива, намерил кой да го каже :P :P :P :P :P

  13. Svetlina каза:

    Мамоооооооооо, сега на тебе ли да ти обяснявам за дървета и круши и кой за кое е виновен?

  14. deni4ero каза:

    ъ … дека ми е плезенето, крушоооо

  15. Svetlina каза:

    Изяла си го с тая твойта паст ненаситна! Турих ти едно от мене, колкото да не ти се смеят хората…

  16. Павка каза:

    Три пъти „урааааа“ за Светлинчето!
    Светът е пълен с приятели, колкото и да не ни се вярва по някога.
    А ти си оправно момиче и отново го доказа с бързото разпределяне на покъщнината си. Успех и за напред!
    Поздравления за шарените блузки на Жени (не бях убедена, че ще успееш). Тя си е бъбрива от край време и много се радва на гланцовото блокче, цветните тебешири и пластелина. ;)

  17. deni4ero каза:

    абе, може ли такова име на детето да изкаравте – бъбрива????????????? То е било от емоцията, от радостта, дайте малко гювеч …

  18. Svetlina каза:

    Млък! Да не чувам за храна! Умирам от глад вече, май ще си правя овесени ядки, че всичко друго раздадох :( . Бъбрива е хубаво име, Алфабетке, какво не му харесваш?
    ПП: има ли и други объркани като Жени, део си мислят, че шареното значи два цвята на едно място?

  19. Tosh каза:

    Радвам се че нещата са се уредили! :)

  20. Svetlina каза:

    Мдам, и аз се радвам, а най се радва Радо – щото известно време ще съм без нет и ще си почине от мене :) . Днес е големият ден, ей сега отиавм да доопаковам дреболийките, скоро ще дойде Радо, ще оправим колета, ще питам домакинката за тая молба, дето трябва да се пише, ще минат да ми вземат кашончетата, после ще минат да ми приберат и сака и компютъра. Абе, споменах ли някъде ядене в плана, че загивам вече?

    //Всичко искам :)

  21. Павка каза:

    Прогрес, прогрес му е името на това за двата цвята на едно място. Защото „шарено“ е един по-ярък цвят, например – червено…

  22. deni4ero каза:

    нищо му не е лошо на името … милото Жени … сега и за цветовете го нападна … аз ти казах, че си звяр

  23. Павка каза:

    Аааааа, сакън (недей)! Не си ме виждала в нападение. Тука се представям в най-добрата си светлина (заради Светлинка, навярно).
    Пу-пу, да не ми е уроки…

  24. deni4ero каза:

    хахахаха, не, бе, Павка, не ти, Светлина е дзверът :)

  25. æren каза:

    Лелеее… голям филм минаваш!
    … дано всичко скоро да се нареди и да се нормализира!

  26. Жени каза:

    Айдеее, шефката я няма и рошавите глави го обърнаха на чат :P

    Отдавана не съм си виждала името толкова много- тцттц
    За цветовете- амиии, какво да кажа- поне опити правя ;)
    За бъбренето- със Светлина се надпреварвахме коя повече неща да каже- голяма забава :lol:

    Пък да се похваля имам кууууп подаръци- че и шарени :)

  27. вили каза:

    Три дена ме нямаше и не знам кога ще изчета всичко. Светлинче, вече съм спокойна за теб. В сигурни ръце си, но ме притесни друго. И аз бях решила, че няма да се обвързвам с пловдивчани(дори ги мразех в началото) и сега ме виж къде съм. В Пловдив, пловдивчанка първа. Ще те загубим и теб май в София. :lol: Да ти кажа, струва ми се, че не е толкова лошо. Голяяяям град, с много хооораа и забавления. Стандарта на живот е висок…. и още, и още….

  28. zory каза:

    Страхотно е, че си открила толкова много приятели! Аз съм на другия край на България и не успях с нищо да ти помогна (не се оправдавам). Но ако имаш път към морето, свирни… ;)

  29. Svetlina каза:

    Eто меееееееееееееееееееее :)
    Дръж се, Земьо, Светлина пак ще те гази! Филмът, Ванка, излезе с хепи енд, няма да опирам до морските предложения на колегите автори на блогове, няма да ставам сервитьорка-софтуерист, няма да спя по пийки (за което най ме е яд)…
    Приятелите ли? Ми явно са като въздуха – не можеш без тях, но пък често пропускаш да им благодариш, че ги има. Софиянка не мисля да ставам, виж… новозеландка може :P и те така. Пак мерси и да знаете, че ще ви черпя на порции :) . Просто няма толкова голяма сладкарница, която да събере всичките ми фенове :mrgreen:


Твоят коментар

