Плати я напред :D

Уважаеми деца, домашни любимци, цветя, жени, мъже, представям ви новата игра Pay it forward, която буквално значи „плати я напред“ и според мен трябва да е pLay it forward – „превърти“ или „предай нататък“. Идеята е, че аз се правя на страшен тарикат и обещавам пет „хенд мейд бай ми“ (направени от мен си, сам самичка, лично) подаръка и не ви казвам какви са. Пет човека коментират при мен и автоматично печелят подаръците, които аз до година трябва да изпратя или да направя и изпратя, щото само лъжа, че вече съм ги направила.

Уловката е, че който получи един, трябва да даде пет. Примерно аз получих право на подарък от едно Моливче и сега съм задължена да предам щастие и на другите. Те ти булка, Спасовден! Ама така трябва! Никой не бива да яде шоколад без да намаже бузките на още някого! Айде, хора, заплювайте кой иска подаръци от мене!

ПП: моментен портрет за Вилфорд съм обещала и без да се налага да плюе коментари тука ;)

–––––––––––––––––––-

Ей, ето и един масов подарък – да има за всеки – радвайте се, радвайте се и на мене!

32 Коментари on “Плати я напред :D”

  1. deni4ero каза:

    оки, бре, Жълтур

  2. astilar каза:

    Ура! Най-сетне се класирах :)
    Понякога не е зле да се вслушваш в думите на шефа. :)

  3. keklanka каза:

    Подаръци!!! Къде? Къде? :D

  4. vilford каза:

    Ииииййй, как пък ти хрумна, че ще пропусна да коментирам! Щом е да се зарадва някой, съм с 2 ръце „за“. Също така обещавам, че моите подаръци няма да са моментни портрети, защото на портрет рисуван от мен, никой не би се зарадвал. Светлинче, много подходящо име са ти избрали родителите!

  5. Маркетинг каза:

    Ако махнем занимателната страна, плащам за да ме четеш, би могла да се използва за? и да служи на?

  6. Диана каза:

    Неее! Не успях. Много съм заспала! Не може ли шест човека? :(

  7. Жени каза:

    Ами така е, който си прави Карибски маратон (аз бях, признавам си), изпуска веселбата…
    Другият път ;)

  8. вили каза:

    И аз не успях. :( пропуснах, но нищо има нов тираж…..

  9. Svetlina каза:

    Спокойност! Подаръци ще има за всички от сърце… за всичките първи пет, де ;)
    На наш Маркетинг ще пиша мейл, ако отговори перди да замина за планината и се окаже, че има сайт или блог, получава си подаръка. За съжаление някои читатели просто губят в тази игра, защото нямат възможност да събират по пет коментара в собствена публикация. Женичка, какъв е този маратон?

  10. Маркетинг каза:

    Моля за достъпно за всички мултипл. Филмче! А иначе замисли ли се върху въпросите ми, че такива игри служат за бизнес цели?

  11. Svetlina каза:

    Диана, ти си ми петата – влизаш в играта. Мейлът не е мейл :)
    Хей, Маркетинг, не си мисля, че ще спечеля нещо от играта, ти си ми единственият нов потребител, спечелен/заслужен/натресен от нея. Специално моят блог не цели прочити и коментари, нито пък някакви средства. В голяма грешка си. А пък и не виждам какво мога да спечеля от една такава игра. Гоблен? Гривна от мидички? Пластелинена кукла?

  12. Маркетинг каза:

    МОЛЯ не приемай нещата лично? Попитах по принцип. Това е като играта за запознанства с изпращане на пощенски картички по аналогична схема. Прочети статията посочена от taralejkite в блога на Яна по темата Дипломна! И продължавай да се усмихваш! :-)

  13. Svetlina каза:

    Нямаш ядове – чела съм я. Иначе аз си се усмихвам – в момента варя картофи за пюре, пържолите си киснат в маринатата, **** ще ми донесе винце… не се оплкавм ;) . Надявам се утре вечер вече да съм в състояние да пиша публикация за това къде се затрих тия дни, но дотогава нека кажа, че бих приела нещата много по-нелично, ако ковентарите са по-изчерпателни ;)

  14. МаркЕтинг каза:

    Играта е тип пирамида – краен брой участници и печели първия. Вариации много в зависимост от стратегията. Край на смляните коментари! :-)

  15. Диана каза:

    Аз се радвам, че съм петата, ако ти, Маркетинг, не харесваш играта и се отказваш. Но не разбирам кой какво печели. Моливчето дава подаръка на Светлина и на другите си четирима печеливши и излиза от играта. Продължава Светлина. Когато раздаде подаръците си, също излиза от играта, продължават други. Какво печели Моливчето например от играта на Светлина? Какво печели първият? Явно, че не е нещо материално. Да му посещават блога ли? Това би станало само ако всеки беше длъжен да посочи първия или поименно цялата верига. Специално Светлина не вярвам да се оплаква от ниска посещаемост, нито съм чула да си е поставила за цел да си увеличи влизащите в блога. Просто не е такъв човек. Ако го иска, ще си спечели читатели с писане, а не с нещо друго, ама няма значение. Аз с удоволствие ще се включа.

  16. МаркЕтинг каза:

    Вие сте участници, няма нужда да се персонализира и характеризира, а зависи който пуска играта, тества публиката и какви цели преследва. Ама прочетете оная статия и пак си играйте и предполагам мисленето предхожда писането…;-) :-)

  17. Диана каза:

    Добре, отивам да я чета. Тази ли е: http://www.kultura.bg/article.php?id=13577
    Ако е тази, ще я чета утре, че е доста дълга, и ще ти отговоря :)

  18. Женския пазар каза:

    На мен лично няма нужда да отговаряш, поразчепкайте я помежду си! :-)

  19. Жени каза:

    …Между разменящите се реплики и малко ни в клин, ни в ръкав- Светлинче, направих си маратон с трите филма за Карибските пирати ;) с Куба либре (ром, кола, лимонов сок) в ръка ;)

  20. Svetlina каза:

    Ей ти една ръкавела и едно късо панталонче тогава ;)
    Искаш ли довечера да ти наготвя спагети?

  21. Жени каза:

    :( Довечера съм на друго гости :(

  22. Svetlina каза:

    Амиииииииииииииииииии
    щом настоявате, ще си изям спагетите! Пък!
    Ей, пазар, няма да те коментирам ;) Ние си чепкаме, ама задкулисно, блоговете са само за фасада, да се радват милионите фенове ;)

  23. Павка каза:

    Ааааа, че кой влиза да я чете Светлика…..?????

  24. Ани каза:

    Ей, сладури, че то тъкмо аз печеля най-много – радостта от това, че дарявам частичка от себе си. И че хората я приемат с радост :-)

    (не се прави, за да те четат повече – ако се натисках за посетители, щях да пиша по-често и да изказвам крайни и провокативни мнения, както и нямаше да откажа да ме включат в блогосферата).

  25. Svetlina каза:

    Еххх, много обичам Ани-та и Яни-та… Вижте сега – наистина който търси популярност, почти нищо няма да спечели от такаав игра. Какво са 5 линка? Или 5 коментара? Евентуално би могла да стане беля, ако някой злоупотреби с нечий мейл или адрес или ако праща антракс по пощата, ама силно се съмнявам :)
    И аз като моливчето… искам само усмивки наоколо, а напоследък искам и аз да съм усмихната. Не виждам лошото в това да си щастлив от себераздаване.

  26. […] да публикувам един тест, имам и да правя подаръците за оная игра, пък и от едн онещо, дето цяла есен събирам сили да […]

  27. æren каза:

    Те ти булка, Спасовден!

    = Ecce tibi mulier, diem salvationes.= Voilà mademoiselle, le jour de Spasse!
    :lol:

  28. 6efa каза:

    ama kaji na kakav ezik e, 4e taka zatrudnqva6 google :)

  29. vilford каза:

    Хихи! Само aeren може да преведе „те ти“ като „воала“. Придал е нужната изисканост на френски. А първото на латински ли е?

  30. Svetlina каза:

    туп
    пляс
    трас
    прас
    по челото
    Може ли пък да не се сетя, че е превод?!!

  31. æren каза:

    @ Svetlina : *лек кикот*
    @ vilford: Няма да обера ларвите #^^#. И двете са преводи на един покоен професор по латински. (Учудвате ли се? :lol: )

  32. vilford каза:

    @аеren, но пък обираш лаврите с ларвите. :P


Твоят коментар

