Конфуций да си гледа работата, аз по обичам да казвам разни неща ;)

  • Вчера си седях и си мислех, че не мисля, ама взех, че изобретих чисто нов израз. Набързо периферните ми ганглии префасонираха така нормална песен като Lose my breath на Destiny’s child в гениалния израз „use my breath“ :) И цял ден така си я тананикам – много по-умно ми звучи :)
  • Днес пък си четях вестника, когато изведнъж ме блъсна еда РЕВОЛЮЦИОННА ИДЕЯ – вече знам какво съм :) . Аз съм „душа човек“!!! И не съм дебела – просто съм с голяма душа, направо огромна, нямам тяло, всичко, което виждате, е душа. Трябва да мечтаете да станете като мен, а като ме видите по улиците, да идвате да ми се молите д пипнете косата ми или даже беличката ми кожа!
  • ЗА финал на така неегоцентричната публикация ще тръсна един израз, който наскоро научих, толкова скоро, че май беше снощи, ама не съм прекалено убедена ;) . Оказа се, че имало хора, които можели да говорят с часове за скромността си :D

––––––––––––––-

Ю мейк ми уона лав, ю мейк ми уона фол, ю мейк ми уона съреднъ май соул… Ю мейк ми уона кол ю ин дъ мидъл ъф дъ найт…

24 Коментари on “Конфуций да си гледа работата, аз по обичам да казвам разни неща ;)”

  1. Жоро каза:

    Ха така! От кога те дебна, за да ти се накарам за правописа! Сравнителната форма се пише с тире и се прилага на прилагателни! :D
    тогава трябва да стане „Аз повече обичам…“
    (rofl)

  2. Светла каза:

    Хич и не те дебна :)

    Наглеждам жълтата нивка
    и идвам да си набера настроение :))))))

    Никога не съм знаела какво е туй нещо „скромност“ и за какво,
    аджеба,
    може да се ползва.
    За това искрено ме изкефи последната сентенция!

    Събрах усмивки и отпрашвам…

  3. Svetlina каза:

    Маймуно, ти нищо не разбираш! Ние – нещата на ТРИ, говорим така и нашата сравнителна форма си е ПО, ама без КЪСО тире, когато става въпрос за глагол („най ми харесва“) ;)

  4. æren каза:

    Май наистина при глаголи не се пише тире (ролл айс)…или поне ако има някакво местоимение между частицата за сравнителната степен и самия глагол… няма такъв език!

  5. Мицева каза:

    Жоро, май на тебе ти се накараха! :)

  6. vilford каза:

    При Светлинка коментарите винаги са встрани от темата. Явно тук се е възцарила граматиката, така че аз се изнизвам по терлици. (теп-теп-теп)

  7. Svetlina каза:

    Първо! Писна ми да вадя Светла от спама, Уърдпрес, стегни се!!!
    После :D много обичам да се карам на мъже, особено, ако имам право в случая :)
    Хей, Шувил, какъв цвят са ти терлиците и вярваш ли, че преди малко Яна ми прати снимка на терлички?

  8. Светла каза:

    Аз съм Спам- Уоман :)
    Аз съм по – душа човек,
    а Ти си Най- Душа човек! :)

  9. jenfel каза:

    Относно скромността – имам един приятел, който казва: с всеки изминат ден ставам все по-умен и все по-красив, не знам как го постигам. Но както добре знаем скромността е за тия, дето нямат други качества ;)

  10. Жоро каза:

    Събрали сте се банда неграмотници… :)

  11. vilford каза:

    Наблегни на термина „банда“ и от чист инстинкт за самосъхранение се отнасяй с нужния респект към познанията ни по родния език. :P

  12. Жоро каза:

    Светло Жълто, езък ти за ограмотяването от онези дни ;)
    vilford, ела(с ударение на е-то) да ме хванеш :-D

  13. vilford каза:

    Ще ти заложим някоя красива млада примамка от бандата и ти сам ще дойдеш!!!

  14. Жоро каза:

    Ами…. как да ти кажа – геронтофил съм и си падам по грозновати :-D

  15. vilford каза:

    В такъв случай ще дойдеш право при мен!
    Иначе е хубаво, че споделяш такива неща за себе си. :P

  16. Svetlina каза:

    Гого, Гого, как да ти го кажа… сърце не ми дава… че и това на Вилфорд ще разбия… ми то всъщност аз редовно си правя грешки, само дето ти май не си ги видял ;) . Обаче за геронтофилията ще те бия! Сега знаеш ли по какви думи ще ми намират блога??? Пък в бандата най-млада съм АЖ :D ! Най-хубава… идея си нямам – имаме си светлооки, дългокоси, слабички, пищни… за всеки вкус по нещо, а общото е, че всички сме много интелигентни и скромни :)

  17. vilford каза:

    Щом си ни шефка – във всичко ти си НАЙ!

  18. Svetlina каза:

    А щом Шувил говори така за мен, представете си какво си мисли за себе си ;)

  19. vilford каза:

    Aз към себе си съм МНОГО критична. Ако не се държа под око се отпускам! :P

  20. Жоро каза:

    Виждам ги аз грешките, но нали като евентуален бъдещ инженер разбирам кои са технически, кои от бързане и т.н…. няма значение. Важното е че има за какво да се заям :-D
    А за думите по които ще намират блога ти – супер, тъкмо може и някой да земе да се оправи, като посети твоят блог ;)

  21. Svetlina каза:

    Хихи, ти мен май ме взе на подбив. Първо геронтофилия ми натресе в блога, сега твърдиш, че оправям тоя и оня… Пада ти се такъв момичешки аватар тогава! =)
    Абе, Гого, ти нали не се хващаш много-много на простотиите ни в блога? Щото всъщност аз обичам всички инженери по света, че даже и без хляб ги обичам. Мога и сурови като ябълки да ги приемам, три пъти дневно минимум, ама знам ли тизнаеш ли.

    ПП: и без това ми омръзна да ме намират по „ясновидката СветлинА“ и „упражнения за вагината“

  22. Жоро каза:

    Ахахахахаха! Пада ти се пък :-}

  23. æren каза:

    Това пък последното (за упражненията) как?! о.О
    лол

  24. Svetlina каза:

    https://vitanova.wordpress.com/2007/11/17/kegel/ =) Не се смей, има и за мъже!


Твоят коментар

