Брех, че забравана

Здравей свят! Чао свят, това не е за теб, лично за Божката е :D !

Тия дни бебчето ни много пътува, много го снимат и още повече пишат за него. Не знам как се получи, ама и той се е заразил и си има блог =) . Дам – истински бебе-божо-блог :) . Гледам, че събираш снимки там и се правиш на важен… гледам и че съм забравила да ти публикувам ама наааай-първите снимки – още от коремчето на мама… Гледай и си спомняй…

Мама Яна ми разказваше какво е видяла докторката в малкото екранче, а аз си се возех в тролей пет и слушах и творях :) . Обаче много добре съм те докарала, само не ти се виждат ушетата, може тогава да си нямал и затова сега да наваксваш с дърпането им ;) . Хич не искам да пиша повече по публикацията. Гледайте, гледайте го какъв е хубавец!!! Само ще кажа, че онова на втората снимка, щото са си снимки, не е опашка, а крак. Нищо, че много хора спорят по темата. Ние с Божката си знаем :)

ПП: никой да не смее пред мен да нарича педиатъра си „педи“!!!

––––––––––––––––––-

И днес бях на работа, и днес оцелях, но постовете ми стават все по-постни и все по-къси, добре поне, че има кого да снимам. Като се научи да говори, може и да прави опити за протест, но засега се държи мъжки и ме слуша.

8 коментара on “Брех, че забравана”

  1. vilford каза:

    Да споменавам ли, че си обещала да ми правиш портрет. Като гледам добре се справяш и затова напомням. :)

  2. Svetlina каза:

    Споменавай, споменавай, неделя сладкарница Пчела как ти се струва? А навън ще вали и ще мирише красиво… По пътя за вас боичките ще се разтекат и ще трябва да запазиш тениската си за спомен, вместо листа хартия, прилежно скрит под нея. Поне аз така практикувам носене на неща в дъжд.

  3. Диана каза:

    Светлинке, направи си един „работен“ блог – микроблог – да блогваш и от работата. Иначе Божо си го докарала точно – даже мога да сканирам от книгата какво ТРЯБВА да се вижда на снимки от тази възраст – почти съвсем същото – да. :D :D

  4. vilford каза:

    Слънчице, аз в неделя пак изчезвам за 4 дни. (Ей, тези женоря не спряха да миткат!) Освен това в неделя се ходи в сладкарница „Неделя“. ;)

  5. Диана каза:

    А кога се ходи в сладкарница Пчела? :D

  6. vilford каза:

    Трябва да погледна в конпекта…

  7. vilford каза:

    конспекта… Някой тук яде букви!!!

  8. Svetlina каза:

    Ох, навън вилнее страшно красива буря, айде тогава утре да празневаме някъде, аз сутринта ще се правя на момиче и ще пазарувам… абе, дами, пуснете го тоя скайп =) . А микроблоговете не ги одобрявам като идея изобщо.


Твоят коментар

