Pain(t)er

Аз за Пикасо нищо не мога да твърдя с положителност, само предполагам, че е съществувал и е рисувал катедрали и разни други неща. Знам, че е обичал да взима човешки части, да ги размества и да ги подрежда по нов начин (в това последното съм убедена, щото има такива стенописи/стенодрасканици в читалището на Нови пазар). Та… оказа се, че можело да му стана колежка. Една играчка помага да правиш картини,  даже по-хубави от моите ;)

Така се зарибих да рисувам, че произведох цели две неща:

1.

2.

Първото употребява програмата по предназначение и наистина прави глава, отне ми около 10 минутки. Второто обаче е истинско произведение на изкуството, родено в 40минутни контракции и викове. Абееее, страшно съм готина с една-две думи :D .

Много ми харесва как уж ограничения са поставени, а пък всъщност излизат стимулатори за креативност. Даже спънат човек като колегата Смешко успя да измисли нещо прекрасно.

Приканвам всички да натрошим лицата си и да ги направим по-красиви! Хайде, деца, нема се плашите, че съм по-добра ;) !!!

––––––––––––––––––

Научих нов лаф – ако някои хора потъваха от срам, досега да съм излязла на другия край на Земята.

35 Коментари on “Pain(t)er”

  1. Жени каза:

    Даже мен налкара да рисувам :D Резулатът:
    http://www.mrpicassohead.com/canvas.html?id=24d7620&skin=original

  2. Lotlorien каза:

    Мойто принос: http://www.mrpicassohead.com/canvas.html?id=99afe7b&skin=original

    Би трябвало да го нарека Хипарчо…

    Твойта втората е убийствена! Много положитекно действа… :)

  3. Svetlina каза:

    Оооооо, чернобял ангел – твоето даже и замисъл си има! Бравос! Хайде, последователи мои, не се бойте, изразеет се!

  4. Svetlina каза:

    Ооооо, приемаме и Хипарчо сред редиците си, обаче само на мен ли той ми изглежда повече на Вудуу мен? ;) Трябва ад му боядисаме перчема и е готов :D

    Леле, леле, досега не бяха ми казвали, че и в това мога да съм калпава – бива, бива да съм флегма, ама чак да не мога да убия за по-малко от 40 минути…

  5. Радо каза:

    Светлина, Жени, ето ви филма:
    http://4storing.com/go7q8/5bc9372f337548bd03ebde6e5260b2a1.html
    Ама не можах да намеря букви на никакъв език, та ще слушате.
    Хаха – тъкмо няма какво да ви разсейва от полуголите мацки дето ги мернах :)

  6. вили каза:

    Позеленяла спяща красавица http://www.mrpicassohead.com/canvas.html?id=843ce42&skin=original
    Много е гот! Аз съм Микеланджелоооо! ;)

  7. Диана каза:

    Е, мойто не съм го запазила където трябва, затова не се вижда нищо, но – така е още по-авангардно изкуство. :D

  8. Svetlina каза:

    Хех, верно си превърнала кубизма в авангардизъм – похвално, много похвално даже! Нека всички извикаме три пъти УРА за Радо и после нека всички извикаме още два пъти РАДО, за да го изчервим!!! Може и зелен да пробвам да го направя по-нататък, щото гледам добре стои по хорските физиономии – Вили добре го е уловила :)

  9. Svetlina каза:

    Те това е – щом и в 4 сутринта ми се рисува, положението вече е критично. Спрях! http://www.mrpicassohead.com/canvas.html?id=8e1016a&skin=original е последното за тая нощ! Честно!

  10. Жени каза:

    И от мен Благодаря! на Радо. :) А сега ако подшушне как точно да го изтегля, ще бъда още по-благодарна ;)
    Изпращам смс, получавам и въвеждам кода- това ли е цялата философия или изпускам нещо?

    Пък, за да съм по темата: Ето нещо, направено за 10 мин, че ще закъснея за работа http://www.mrpicassohead.com/canvas.html?id=833f0ba&skin=original

  11. Радо каза:

    Нее, уф, какво съм шимпанзе, забравих да обясня, извинявай!
    В синия правоъгълник дето над него пише „безплатен трафик“ натискаш бутончето „продължи“. После като се появи големия зелен бутон „свали файл“ го натискаш и него и трябва да почне да се сваля. Язък ти за 2.40-те :(
    Ако не се справиш ще го кача и на друго място.

  12. Жени каза:

    Радо, ти не спиш ли? ;)
    Спокойно, не съм пратила смс- само питах.
    Обаче пробвах безплатния вариант- нещо не се получава- тръгва да го тегли и веднага спира, затова и реших, че някъде бъркам…

  13. Svetlina каза:

    Шимпанзетата също спят. Просто винаги отварят поне едно око, ако красиво усмихнато момиче се приближи и им зададе лесен въпрос. Ама ако не знаят отговора, продължават да се преструват на заспали.

    Хей, някой забелязва ли, че и аз съм будна???

  14. Жени каза:

    А защо си будна?

  15. Svetlina каза:

    Щото по едно време сънувах как съм на работа и прецених, че няма нужда да се мъча още. В момента готвя=опитвам-се-да-опазя-котката-от-влизане-в-тенджерата-на-котлона и се чудя кои Марии познавам, че да ги поздравя за празника…

  16. Жени каза:

    :lol: Браво, а аз се чудя как да не заспя на работното място. И рисувам :D

  17. æren каза:

    Аз ще се въздържа; май този чичко не ми харесва, даже малко ме плаши =/
    Но пък и аз открих (чрез друг човек) нещо интересно : http://www.faceyourmanga.com .
    Инджой!

  18. Svetlina каза:

    Почвам да инджойвам!

    Женичка, рисувай, рисувай, полезно е за нервите ;)

  19. Svetlina каза:

    Eто мееееееее http://img530.imageshack.us/img530/6259/svetlinavitanovagmailcoag9.jpg :)))
    Абе, тая котка има сантиметър под вратата и май ще успее да се докопа до котлона…

  20. Радо каза:

    Хахаха, Светлина, много съм съгласен. Много на място си отговорила на лесния въпрос :) Не напразно си държиш окото отворено ;)

    Жени, явно интернета ти бърка някъде. Нищо, пробвай пак тука http://hotvinyl.data.bg/NWS.avi
    Ако и така не стане – има и по сигурни начини за пращане на данни – примерно по маймуна с флашка ;)

  21. Жени каза:

    Това с флашката си го помислих, още снощи ;)
    Иначе в момента вече тегля филма и то с доста добри темпове :)
    Много благодаря, пък ще мисля как да се реванширам за отделеното време :D

  22. Svetlina каза:

    Аз да издам – Жени може да прави пластелинени работи, може да чисти и може да се усмихва. Радо сам да си избере.

  23. Радо каза:

    Хм… усмихната пластелинена метла? ;)

  24. Жени каза:

    Браво, за момент се обръщам и вие….
    Радо, на теб ти е смешно, ама ще видиш като ти направя такава метла :P :lol:

  25. Радо каза:

    Ми какво… пак ще ми е смешно :)

  26. Жени каза:

    Ами добре- още тази вечер се захващам ;) После да не се сърдиш, че е малък реванша- ти си го избра :)

  27. Радо каза:

    Стига де, няма нужда. Не стига, че ми угояваш маймуната… ;)

  28. Жени каза:

    :D Е, аз това го правя безвъзмездно, защото е ухилена и готина маймунка (нищо, че понякога маймунджалъците й да са големи ;) )

  29. Радо каза:

    Хаха! Ама верно, освен маймуните май никой друг не го хранят защото е ухилен.

  30. Svetlina каза:

    о.О

    Май имаш право… почесвам се по главата… почесвам се по опашката… ще трябва да помисля по въпроса…

  31. Радо каза:

    Разрешете да доложа: метлата е получена и одобрена :)))))

  32. 6efa каза:

    raboti li ili predpo4itame prahosmuka4kata?


Твоят коментар

