Искрено и лично в събота

Щеше ми се да споделя нещо за себе си. Нещо, което подозирам, че никой няма да разбере. Аз ще си рискувам, пък каквото сабя покаже…

Та иде реч за моя вкус за мъже. Вече е обсъждан в блога, само че не от мен. Радо и Диана там нищят как аз си визмам всякакви мъже, защото във вески има къс съвършенство, или пък защото няма един, който да отговаря на всичките ми лица. Поне аз така ги разбрах, де.

Да се разберем. Аз не знам какъв мъж търся. Не знам и какъв трябва да търся. Знам само ей тия няколко неща:

  • Вече искам домошарче, някой, дето няма нищо против на Нова година да си стоим вкъщи и да играем на крави и бикове или пък да гледа как се дупя в 2 през нощта да слагам новите пердета. Искам някой, който ще смята за приятно да се прибира при мен. Може палатка да е, ама да си имаме място, където да ни е добре без други хора;
  • Естествено, искам и понякога да го прихващат лудите. Искам да замине за Лас Вегас, за да се качи на влакче на ужасите на покрива на някоя сграда. Искам да се случва да ми каже да млъкна или че му е писнало детето и иска да го сменим с ново. Искам да ме влачи да играем тенис на маса с официални дрехи на другия край на града. Искам да обича изненадите, а ако покривът се срути, веднага да намерим нещо положително в случката – примерно най-накрая да ме научи да различавам Малката мечка от Луната…
  • Исках да има и фурна, обаче май вече си имам такава. Вероятно е добре да си завъдим пералня по някое време, но определено не ми е условие :)
  • Не искам рус, синеок, къдрокос, футболист, боксьор, силистренец. Ако вярваме на Фройд, мъжът ми трябва да е винаги весел, винаги готов за разходки в природата, да може да затваря буркани, да пали огън, да обича да чете книги;
  • Изобщо поне в това съм съгласна с него. Всъщност затова започнах и публикацията. Исках да споделя, че за мен най-привлекателното, да не кажа най-неустоимото в един мъж, е ИНТЕЛИГЕНТНОСТТА. Никога красавец не може да ме разтрепера така, както би успял примерно някой, който е оборил моя теза или пък може да говори над половин час за литература или някаква наука. Може да е последният въшлив просяк, обаче спомене ли ми нещо за метода на котлона… аз пламвам цялата. Във всички смисли!
  • Е, винаги си остава и частта в която той трябва да докаже, че може да поддържа някакъв вид огън в семейното или моето лично огнище ;) Ей ви на малка подсказка ;)

––––––––––––––––––-

Влюбена съм ето в това!

18 коментара on “Искрено и лично в събота”

  1. вили каза:

    Има един,който отговаря на твоите скромни изисквания – съпругът ми, но не си го давам – да знаеш. Търси си друг!!!! :P :P

  2. zory каза:

    Гледай само следващият мъж в живота ти да не е мухльо и да не ти „реве“ за щяло и нещяло. Аз лично държа на емоционалната интелигентност.

  3. Диана каза:

    Мисля, че имаш най-нормалните изисквания, която една жена може да има към един мъж. И съм сигурна, че ако и той има подобни към теб, ще ги покриеш напълно. Дори затварянето на буркани. :D

    Затварянето на буркани исках да го сложа в скоби и установих, че Вистата ми е променила клавиатурата. Скобите не са там, където бяха, а вместо тях открих ударено и: Ѝ ѝ

  4. Svetlina каза:

    Хехе, искам и аз да имам ударени букви :)
    Всъщност следващият мъж в живота ми сам да гледа, щото нямам намерение сега да тръгвам на лов, ако случайно себлъсна в някого или пък той в мен, ок. Е, разбира се, имам няколко бекъп плана, ама няма сега да се издаваме ;) . Вили, ти само се обърни и си свиркай, ще го видим тоя твоя мъж :D

  5. astilar каза:

    Хм, нали внимаваш, когато си пожелаваш? :) Защото желанието ти ще се сбъдне и тогава :) , какво?

    П.П. Ами удряй си ги буквите. Кой ти пречи? :P

  6. Светла каза:

    Първата крачка е направена,
    пусна изискванията за СиВи-то,
    сега чакаме да завалят кандидатури.
    Следващата стъпка е да кажеш ти какво предлагаш.
    Надявам се докато трае пазарлъка,
    да се спънеш в някой,
    който така да ти завърти главата,
    че да объркаш точките и под-точките.
    И после,
    докато вие двамата сте зачезнали на някъде,
    по горите, балканите и моретата,
    Ние – дружината ,
    да провеждаме интервютата.
    Хем вие яко ще си изкарате,
    хем и ние.

  7. Svetlina каза:

    Хехе, моят списък ще е много дълъг, аз много предлагам, че и много декари Светлина предлагам… нали съм душа-човек :)))

  8. Радо каза:

    Абе точно тва е, че само изисквания е пуснала, без си ви. Ми ние мъжете да не сме като циганките на димитровградския пазар – харесваш и товариш? Кажи какво предлагаш.
    А и за мъже не се пише така. Аз те познавам и знам, ама страничен наблюдател би си казал, че ако не отговаря на всичко не би си и говорила с него. Трябва точно и ясно, по военному… ама ти ще видиш де :)

  9. Svetlina каза:

    За говоренето – ще си говорим, ама не знам дали бих ходила с такъв човек на разходка ;)
    Вижте сега, щом толкова настоявате, ще пусна и CV, обаче идеята на цялата публикация беше да попитам нормално ли е това да харесвам умни мъже. Дамян твърди, че всичките ми гаджета без изключение са грозни и си ги подбирам по това. А според мен… ами това е нещо, което има точно нулево значение по скалата от -1 до +8. Исках да попитам и другите ли изпитват такова уважение и даже влечение към интелигентни хора…

  10. deni4ero каза:

    как кво предлага, бе, Светле? Предлага незатворени буркани :P
    по-скоро би било ненормално да харесваш глупави мъже :) виж, за грозотата … тва е доста субективно

  11. вили каза:

    Освен за секс, ти трябва мъж и да говориш с него. Ако е тъп и красив за каквото ти е, да те засенчва ли? А умен и грозен – ще си говорите по всякакви теми и всеки ще ти казва, я каква си хубава, а той колко е умен!! ;) ;)

  12. вили каза:

    Имам в предвид, че ти си и много умна , и много красива. По-горе не става ясно това и затова прибягвам към това уточнение. :lol:

  13. Жени каза:

    Мдаа, грозатата наистина е много субективно нещо.
    И аз предпочитам умни мъже ;)

  14. Радо каза:

    Дааа, всеки си има вкус… казало кучето и си облизало… :)

  15. Svetlina каза:

    Не мога да разбера какво против имаш кучите опашки!

  16. razmisli каза:

    О, интелитентността е страшно важна! Но се оказва, че има и други неща. Може да е интелигентен и да обича природата и книгите, но да е циник, психично лабилен и измъчващ домашни животни. А и зависи какъв вид интелигентност :) На този фон затворените буркани са най-незначителната подробност.

  17. Мицева каза:

    май одъртяваш… или… ъъъъ… порастваш?!

    фнимавай, че аз като пораснах и реших, какъв мъж искам, той пък взе че се появи, та даже пожела да се ме вземе за жена… по тоя свят и магии ставали! тц-тц!

  18. Svetlina каза:

    Ми затва членувам на вещерска тераса :) Сещаш ли се за оная вещица от „Фанттагиро“, дето имаше грамадна брадавица и съживи един войн и се направи красива и ала-бала… И тя беше одъртяла, пораснала… и най вече беше „ъъъъ“ ;) Много харесвам акто ми окментираш кратко. Щото после ми е много лесно да напиша по-дълъг коментар и да изглеждам по-умна от тебе :D
    Внимавам, засега направо монахиня съм станала…


Твоят коментар

