Така не се прави!

Ок. Ай уоз толд нот ту икспект презънс, бът ту хоуп фор а лейт ъпиърънс. Енд ай хоупд. Ай уоз соу хънгри бът уейтид тил ди ърейнджд тайм енд уент аут уид май притиест смайл енд рашън лук. Ай уоз ъ лииииииитъл лейт фор дъ мийтинг, бът стил ълоун. ордъръд фууд енд сед дат ай уоз икспектинг компани енд уил дринк лейтър. Халф ън аур лейтър ай уоз дринкинг май айс нектар уочинг дъ стюпидест тв програм евър. Ай билийв дат ин дис рестронт дей хев невър икспириънсд а лонгер кейс ъф пица нот-ийтинг. 20 минитс ту илевън ай уент аут енд ръшд фор дъ бас стоп. Май айз уър хъртинг ъф стеъринг ин дъ дарк, траинг ту файнд ън ъполъджетикали луукинг мен. Дриймс! Ай соо дъ бак ъф дъ бас (дъ секънд тайм тудей) енд ай уаз ивън хепи, кооз ай фот хи уд кол ме енд стей уид ми дъ 20 минитс ай хед. Сили гърл!!! Ноу уан колд. Енд ай дидънт хев хис фоун. Ай уоз каунтинг он хим. Хи луукд найс, ивън дисънт. Хау куд ай форгет дат мен ар олуейз дъ сейм???

Наказанието… Ако въобще се сети/престраши да ми пише/звънне, ще се уговоприм за събота. На 40тата минута аз ще звънна да предупредя, че няма да мога да ида и ще отложим за неделя. В неделя ще закъснея и ще бързам за някъде. Най-много двайсет минути да му отпусна. След това един месец ще съм неразположена, но ще настоявам да излизаме нанякъде. Накрая ще го запозная с Андрей и толкова. Защото не се прави така. Не биваше, не биваше така да провали първа среща. И то моя среща!!!

––––––––––––––––––––

Утре Бюти си отива. Не знам дали знае, обаче днес цял ден си играем заедно и не иска да я оставям нито за секунда.

42 Коментари on “Така не се прави!”

  1. Радо каза:

    Уанс ъпон а тайм… и на а галакси фар, фар ауей ( :) ), год сет аут араунд дъ уърлд ту гив аут брейнс. Уан дей, милитари мен’с търтн кайм то гет съм брейнс. Год уент то дъ баракс енд аск иф дей ар ин, бът дъ солджър он дюти толд хим дат дей ар аут фор ексъсайзис. Год аскт уер дей гоун соу хи кен файнд дем. Со год уент ту дъ ривър бридж енд уейт деър то интерсепт дем. Бът дат пъртикюлар дей милитари мен тренд форсинг а уотър обстикалс енд пас ъндър дъ бридж. Бикоз ъф дат милитари мен римейнд уидаут бейнс фор евър.

    Матей 3:7-10

  2. vilford каза:

    Както казва Валката, когато чуе да говорят на чужд език: „Мамо, говорят на ингински.“ Само ингинските букви нещо ги е отнемАло. Некачествени клавиатури, ей!

  3. deni4ero каза:

    анд айм вери енгри, да знаеш

  4. Жени каза:

    Ми ту. Самбъди крайс фор боун’с краш ;)

  5. xxx xx каза:

    „дринкинг май айс нектар“. Много неясно. Последно – айс нектар ли беше или друго?

  6. keklanka каза:

    Ако се обади дано има добро обяснение.. , ейман от идиотас, бой с лопата по главата, така не се прави особено по твоите срещи

  7. Svetlina каза:

    Айс нектар праскова. Хубавото е, че се наядох. Лошото е, че той никога няма да ми види очите. Поне не преди да ми подари 1024 рози, де.

  8. Svetlina каза:

    Днес:

    Той:(19:47:33 18/08/2008)
    уф, сори.. искаше ми се да се видим- но както казах успях да се забъркам в разни неприятни каши- в крайна сметка сам съм си виновен де..

    Аз (19:49:05 18/08/2008)
    виж сега
    аз също често съм виновна
    обаче имам навика да полагам усилия да не съм тъпа
    не мисля, че кашите ти включват кражба на телефон и невъзможност да звъннеш

    Понякога мога да съм крайно мила.

  9. vilford каза:

    Хехе! Ти сякаш си карала школата на Вили. Браво, Светка, това е правилният тон! :)

  10. вили каза:

    А сега де! Каква стана? :( А за Бюти ще плачем и ние. :( :(

  11. deni4ero каза:

    браво, мило, само така! Нема да си мълчиш …

  12. Жоро каза:

    Всички сме едни и същи, това е самата истина. Бих искал да запитам, омъжените ти съблогърки, дали мислят по същия начин за съпрузите си?

    п.с. 30 минути си го чакала?!? При условие, че ти си закъсняла – това прави закъснението му още по-голямо!!!

    п.с.2 Толкова много ли го харесваш, че му обръщаш изобщо внимание? Дел + блок и толкова.

  13. Радо каза:

    Хубаво бе, мир – ние само мислим как да ви вкараме в кревата, мечтаем едновременно да правим секс с вас, да гледаме мач, да пием, да ядем и да си галим бирените шкембета, освен това не ви разбираме, прости сме, мърлячи, непохватни, мързеливи, бабаити, егоцентрични, заглеждаме се по чуждо и краката ни миришат.

    Вие пък сте продажни, суетни, меркантилни, капризни, повърхностни, драки, невротични, лъжкини. От вас е невъзможно да излезезе спортист, ръководител, политик, ШОФЬОР, математик, инженер, изобщо всичко по-нагоре от бакалавър и нищо, за което се носи униформа. Ако по изключение стане нещо повече от вас, то задължително сте го постигнали в креват. Също така сте кьопави, беззащитни, слаботелесни… въпреки това 90% от вас са дебели а 95% нямат достатъчно големи цици.

    Кофти е да се генерализира и да да се тъпчат насила хората в стереотипи нали?

  14. Svetlina каза:

    Не съм слаботелесна, математик и бъдещ инженер съм, много съм готина в униформа, особено ако е чужда, лъжкиня обаче съм. Всъщност е доста неприятно да се генерализира. Единственото допустимо обобщение според мен е за блондинките ;)

  15. vilford каза:

    Хей, деца, вие защо не спите!
    Ще замоля Радо да включи към така подробния списък мрънкането и цупенето към основните женски качества. А за мъжете, че е възможно да ги объркаш с прост въпрос от рода на как е бил облечен някой (да не говорим за по-сложни неща от сорта да опишат даден цвят).
    Изказах се, а сега лека нощ!

  16. xxx xx каза:

    1024 рози. Това прави 1 килороза, нали?

  17. deni4ero каза:

    кофти е, Радо, но елементарното възпитание изисква поне да се обадиш и да кажеш – не мога … пък твоята генерализация е …

  18. Жени каза:

    И аз снощи писах коментар, но нещо явно му се е случило по пътя…

    Наистина съм много против стереотипите- винаги съм се опитвала да бягам от тях.
    Обаче фактът си е факт- Свелина има право да се сърди- постъпката е гадна, че и тъпа…

  19. Радо каза:

    Аз да съм казал евала на човека, че е направил така?
    Криво ми стана от това, че ми казвате, че съм същия като него.

  20. Жени каза:

    Усетихме ние. Ама ти защо се засягаш?
    То на Светлинчето верно й е такова последното „инглийско“ изречение, ама съм сигурна, че е имала едно на ум (хубаво) и за изключенията ;)

  21. Радо каза:

    Деничеро, моята генерализация не е никаква генерализация. Аз не вярвам в нито едно от тези неща. Само се опитвах да обясня по ясно защо ми става неприятно, когато казвате, че сме еднакви.

  22. Радо каза:

    И аз така мисля, Жени, ама пак е малко неприятно. Пък и понякога когато човек не го вземат на купон става докачлив :P

  23. Жени каза:

    Ааа, за това си се разбирайте със Светлина :lol: (Пък и дочух, че някой по това време е похапвал нещо вкусно :P )

  24. Жоро каза:

    Ей, Радо… иза.а се на метеното бе, мееен…

    Тук омъжени жени нямам ли? Няма ли една, да даде пример на представителите на нейния пол и да отговори на неудобният ми въпрос от по-горе?

  25. deni4ero каза:

    ти си умно дете, Радо, и знаеш, че, ако човек е наранен, приказва всичко и най-вече от преживения опит. На Светлински нема да се сърдиш, другият път и ти ще идеш на купона :P

  26. vilford каза:

    Жоро: „Всички сме едни и същи, това е самата истина. Бих искал да запитам, омъжените ти съблогърки, дали мислят по същия начин за съпрузите си?“
    Омъжена съблогърка: „Да, Жоро, съпругът ми си е все един и същ. :P Ако започна да ги сменям, ще те зарадвам и със статистика дали отделните съпрузи си приличат помежду си.“

  27. Жоро каза:

    Много плосък отговор на въпрос с много ясна цел.

  28. vilford каза:

    Oтказваме да се поддаваме на провокации!!!

  29. æren каза:

    цццццц
    *клати глава наляво-надясно*

  30. Svetlina каза:

    А аз – надясно-наляво.В живота ми отново се получи пожар. Не ме питайте. Още не съм много на себе си. Просто си знайте, че пак нямам къде да живея, какво да ям, кога да спя.

  31. Радо каза:

    @Жени
    Добре де, измъкнахте се тоя път :)
    @Деничеро
    Не се сърдя бре, ама правя забележка, че не е коректно така.

  32. deni4ero каза:

    като ти казвам – ела в Пловдив, по ще намерим нещо, ти не, та не, Шопландия, та Шопландия …
    @Радо, те много неща не са коректни, ама кво да правиш – живот …

  33. astilar каза:

    Аз пък се поддавам на провокации пък. Да, Жоро, еднакви сте. На мен, обаче хич това не ми пречи да ви обичам :)
    Радо също е прав и аз си признавам, че притежавам поне половината от изброените от него качества (може и повече да са, но не ми се скролва, за да преброя). Това пък на вас не ви пречи, за да ни обичате.

    Дъ лайф ис бютифъл, бикоуз оф дъ атракшън битуин плъс енд минус. Изънт ит?

    Леле, много трудно се пише ингилизки с кирилица. :)

  34. astilar каза:

    Радо, пропуснах да спомена, че от нас могат да излязат много повече неща, отколкото си споменал. :P Че мъжете не ги признават си е техен проблем, а не наш. :)

    Хей, много се забавлявам и с пудбикацията, и с коментарите. :)

  35. Le_Grand_Elf каза:

    Хоп, хоп, хоп ;)
    Евалата, Радо ;) Тъй като тук женския фактор (това не е категоризиране) е доста голям и трябва да се подкрепяме. Иначе ще ни изядат живи…

  36. Радо каза:

    Тихо, че едвам го закрепихме тоя хладен мир.

  37. deni4ero каза:

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

  38. Le_Grand_Elf каза:

    Ще те заболят бузките от много хахо-хихи :D :lol:

  39. Svetlina каза:

    Аз пък се сещам за оная война… ъъъъъ… некви западноевропейци, дет си седяли по линията и плющяли карти, за да заблудят врага, че ще настъпват от тази посока. Ама нали съм пуст инженер, някой друг да каже коя е войната и държавата. Ако може и да каже на какво са играли.

    ПП: рошавата няма бузки – само уста!

  40. Le_Grand_Elf каза:

    Ъъъъъ… откога си инженер?! :)

  41. deni4ero каза:

    да болят, бе, Елфич, то от смях лошо няма …


Твоят коментар

