Кратки, крилати, опашати

Бе, вчера май беше, когато си говорихме в Скайп с Астилар…  Измислихме заедно една глупост, която е толкова умна, че направо я публикувам.

астилар каза: Телепатка :) Коя част от думата си избираш – теле или патка? :P
аж каза: втората
аж каза: може и средата ЛЕПА
аж каза: ;)
астилар каза: (flex) [размахващ се юмрук, демек]
аж каза: :)
астилар каза: Убо, приемам ролята на теле :)
аж каза: хахахахахах
аж каза: не съм разбрала въпроса, звинете,  тогава ти си лепа, аз съм тетка

Сериозно, никога преди това не ми беше хрумвало, че ако разбиеш думата не на съставните й, а на средно и останало, също може да се получи нещо смислено. Много съм доволна от резултата. И скромна :mrgreen: .

––––––––––––––––-

Отивам да си събирам багажа и утре след работа се местя в новата квартира. Отначало няма да имам нет, но в работата евентуално ще може да си проверявам пощата, така че фенове, не се тревожете, скоро пак ще четете моите УМНОТИИ ;)

13 Коментари on “Кратки, крилати, опашати”

  1. vilford каза:

    Tова е изключително полезна тактика при разгадаването на чужди думи, които не знаеш. Например винаги можеш да преведеш USUAL като използваем (от USE). :)
    Що ли не станах преводачка?!? :P

  2. Svetlina каза:

    Ми, може да пробваш сега :)
    Ей, утре ще се местя, още един ден ще ви досаждам :) Всъщност… не знам – може пак нещо да се обърка или пък да се изтърся през прозореца, докато изтупвам килима от Бюти…

  3. Светла каза:

    Сакън, я се стегни!
    Само ще си изпотрошиш краката и после пак същото нанагорнище, ама с гипсирани крака.
    То отрването не става лесно,
    повярвай ми :)
    Години наред го опитвам :)

  4. astilar каза:

    :) Заиграйте се сега с препозициониране :)

  5. Le_Grand_Elf каза:

    ____ _______
    –../ \.._ _…| | _
    \_____/ | __| |
    \_____/ \ _______ __
    \ | \ _/
    \____| \_____…./

  6. Le_Grand_Elf каза:

    П.П. Оф, гаден ауто идент… Може да разкараш предния коментар :(
    То и този заедно с него, друго трябваше да се получи с тия чертички…

  7. Светла каза:

    Пре – позата /позицията/ и онанирането ме подсещат
    за Камила под камила… и така бързо педесетина пъти :)

  8. Светла каза:

    Ей, сори,
    забравих, за ключовите думи, по които те следят.
    Надявам се враговете като видят пилета и камили,
    да се отегчат и да бегат.

  9. Svetlina каза:

    6tttt
    6te klomentiram posle
    sega samo iskam da si napomnq da bookmarkna tova http://cynical.elfglade.com/ dove4era kato imam net

  10. Svetlina каза:

    После е :)
    Елф, признай туй що трябваше да е, признай, че ще те скъся, така да знаеш!!!

    Светле, спокойно, те вече ме намират и по думи, които никъде не съм ползвала :)

  11. Le_Grand_Elf каза:

    Пфа… и ти ли ще ме дърпаш надолу… заповядай, много се опитват :)
    Цял живот завист, ей!!! :)

    Няма да ти кажа какво е, изтрий ги тез (безмислени) коментари. Не се получи картинката – така че е все тая…

  12. Svetlina каза:

    Няма да те дърпам, че не знам дали имаш дръжка, ма може пък да си наостря най-накрая ножа и да проверим можеш ли да вървиш на колене…


Твоят коментар

